Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Det tror jeg ikke du skal regne med.
    Jeg tror ikke de smider 15 millioner i et hug og mon ikke OB`s underskud er i nærheden af 10 millioner, uden salg eller køb.
    Og Thorborg får vel halvdelen af trabsferbeløbet...
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Og Thorborg får vel halvdelen af trabsferbeløbet...
      Snakkede faktisk med en der er omkring OSE om det for et stykke tid siden. Han mente bestemt det var 25% og aftalen bare var forlænget nogle år sidste gang.
      Det var den forståelse de andre i OSE han kendte også havde. Eller dem han nu havde drøftet det med igennem årene.

      Men SFÅ måtte da hjertens gerne få det afklaret næste gang han kommer i studiet

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
        Det er et perfekt udstillingsvindue og udviklingskonsulent for ham! Der er meget opmærksomhed på ligaen fra de europæiske klubber. Der er mange anerkendte spillere at blive sammenlignet med og hævde sig selv i forhold til (selvom de ikke længere er på deres højeste). Og så er det en liga hvor han har relativt kort vej til fast spilletid på et relativt højt niveau og med opmærksomhed. I Tysk ungdomsbold får han sku ikke meget opmærksomhed, så er det altså bedre at blive købt som trup spiller i en lidt dårligere liga!
        Det lyder meget fint, og jeg håber naturligvis det bedste for den unge mand. Det er uanset hvor det er i verden et kæmpemæssigt skridt at tage. Det er et fromt ønske fra mig at han klarer det på bedste måde, og at OB har sikret sig nogen fornuftige upsides hvis han sælges videre til en mere velrenommeret liga.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Snakkede faktisk med en der er omkring OSE om det for et stykke tid siden. Han mente bestemt det var 25% og aftalen bare var forlænget nogle år sidste gang.
          Det var den forståelse de andre i OSE han kendte også havde. Eller dem han nu havde drøftet det med igennem årene.

          Men SFÅ måtte da hjertens gerne få det afklaret næste gang han kommer i studiet
          Du har ret. Mener der blev talt om 50% af transferindtægter som går til en gruppe af forretningsmænd som støttede klubben og at det var Thorborg med den største andel.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            FCN taber dog nok også mere end OB, hvis vi regner uden salg eller køb.
            Men ja, det lyder som et stort bud og Ajax er ikke kede af at smide penge for talenter!
            Ajax smider 22,5 mill til FCN
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Ajax smider 22,5 mill til FCN
              Ja så blegner 15 mill lidt i sammenligning. Men vi kan nu stadig være godt tilfreds med vores historik de sidste 8 år

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Ja så blegner 15 mill lidt i sammenligning. Men vi kan nu stadig være godt tilfreds med vores historik de sidste 8 år
                Man skal så lige huske på, at 1: FCN propper noget flere penge i deres akademi, så de skal også have et større output (det er de i den grad også dygtige til).
                2: MJ endte i OB, fordi FCN ikke gav ham kontrakt. Det må de alligvel være lidt ærgerlige over nu, selvom de vandt kampen om Nicolai Baden Frederiksen, og Andreas Skov Olsen også gør det nogenlunde fornuftigt (mild underdrivelse anvendt)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Og samtidig sælger FCN en 16 årig til AJAX og tjener garanteret en hel del millioner mere
                  HVis vi som OB-fans tænker på, om ejerne stikker penge i egne lommer, så er det lidt en joke. Thorborg har tabt masser af penge på OB, og på den led er han i sin gode ret til at hive lidt af det tabte hjem. HVis det overhovedet er det, der sker; hvilket jeg tvivler på, når man ser vores underskud. Muligvis ryger de 15 mio bare i 'hullet' eller dækker det for 1-1½ år.

                  I FCN, derimod, dér har Right to Dream skovlet nogle dollars ind, som FCN aldrig ser skyggen af mere. Jeg kan ikke se det som en holdbar forretningsmodel, og jeg ville ikke være det mindste overrasket, hvis Right to Dream dumper FCN, den dag de ikke længere kan sælge talenter til overpris. Men det har de da været meget dygtige til. De selvsamme FCN-talenter har det så med at skuffe, når de kommer afsted, må man generelt sige, men det finder udlandet vel ud af på et tidspunkt.

                  Comment


                    Hvis vi kan få 15 på kontoen, som det skrives for MJ, så er det godt solgt af JH. Om FVN og FCK så får mere, så er det stadig et godt salg.
                    Håber det lykkedes, og held og lykke til MJ. Håber der bliver lagt en god plan for ham

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      HVis vi som OB-fans tænker på, om ejerne stikker penge i egne lommer, så er det lidt en joke. Thorborg har tabt masser af penge på OB, og på den led er han i sin gode ret til at hive lidt af det tabte hjem. HVis det overhovedet er det, der sker; hvilket jeg tvivler på, når man ser vores underskud. Muligvis ryger de 15 mio bare i 'hullet' eller dækker det for 1-1½ år.

                      I FCN, derimod, dér har Right to Dream skovlet nogle dollars ind, som FCN aldrig ser skyggen af mere. Jeg kan ikke se det som en holdbar forretningsmodel, og jeg ville ikke være det mindste overrasket, hvis Right to Dream dumper FCN, den dag de ikke længere kan sælge talenter til overpris. Men det har de da været meget dygtige til. De selvsamme FCN-talenter har det så med at skuffe, når de kommer afsted, må man generelt sige, men det finder udlandet vel ud af på et tidspunkt.
                      Nu får du Entusiastens på nakken...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Ajax smider 22,5 mill til FCN
                        Så går de nok cirka i 0 :D.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Så går de nok cirka i 0 :D.
                          De skal sælge for 37 mill om året for bare at dække udgifterne til hele akademiet. Både indenrigs og udenrigs
                          Så kommer SL truppen ved siden af

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Mon ikke det er max 15 millioner, altså det afhænger af hvordan det går i klubben.
                            Svarer du på egne indlæg? Og er uenig :) helt nye standarder:)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              HVis vi som OB-fans tænker på, om ejerne stikker penge i egne lommer, så er det lidt en joke. Thorborg har tabt masser af penge på OB, og på den led er han i sin gode ret til at hive lidt af det tabte hjem. HVis det overhovedet er det, der sker; hvilket jeg tvivler på, når man ser vores underskud. Muligvis ryger de 15 mio bare i 'hullet' eller dækker det for 1-1½ år.

                              I FCN, derimod, dér har Right to Dream skovlet nogle dollars ind, som FCN aldrig ser skyggen af mere. Jeg kan ikke se det som en holdbar forretningsmodel, og jeg ville ikke være det mindste overrasket, hvis Right to Dream dumper FCN, den dag de ikke længere kan sælge talenter til overpris. Men det har de da været meget dygtige til. De selvsamme FCN-talenter har det så med at skuffe, når de kommer afsted, må man generelt sige, men det finder udlandet vel ud af på et tidspunkt.
                              Lige det sidste du nævner har jeg tidligere påpeget herinde. Og fået hug for :)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                De skal sælge for 37 mill om året for bare at dække udgifterne til hele akademiet. Både indenrigs og udenrigs
                                Så kommer SL truppen ved siden af
                                Det lyder helt vildt dyrt. Hvis salgene svigter nu når Hjulmand skrider, så kan de hurtigt komme i problemer.

                                Comment

                                Working...
                                X