Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Vi mangler vel en stopper.
    Med mindre man vil spille med en 16 årig eller ændre system til 4-4-2 bliver det vel nødvendigt ja. Hvis man virkelig ville have spillet med Skolnik eller Anton P som backup havde de jo uden tvivl været om bord på flyet til Tyrkiet igår

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
      En reserve fra Herenveen er ikke et kvalitetsmærker som angriber, måske som fløj. Synes det lugter af Sønderjyske.
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ja det kunne det sagtens være
      Det blev det så
      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...sholdsspiller/

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Med mindre man vil spille med en 16 årig eller ændre system til 4-4-2 bliver det vel nødvendigt ja. Hvis man virkelig ville have spillet med Skolnik eller Anton P som backup havde de jo uden tvivl været om bord på flyet til Tyrkiet igår
        Ja. Et eller andet sted havde det været friskt af os at satse på de unge til at løfte opgaven det her halve år, men det er klart, at når de ikke engang kommer på træningslejr, så må man satse på at hente en ny spiller ind her en af de sidste dage, og skulle det så gå galt, så handler det om at man har en solid 4-4-2 man kan omstille sig til. Jeg tror stadig udgangspunktet vil være med 3 nede bagved, da det virkede så solidt i efteråret. Derfor vælger jeg også at tro på vi får hentet en mand ind her en af de sidste dage.

        Comment


          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...arndomsklubben
          Vel ikke så meget at sige til - og kunne måske gøre plads til en ny, enten den stopper vi mangler, el. en angriber mere til at suppl. Baskim.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...arndomsklubben
            Vel ikke så meget at sige til - og kunne måske gøre plads til en ny, enten den stopper vi mangler, el. en angriber mere til at suppl. Baskim.
            Nej. Afsted med ham. Det burde kunne aflønne en stopper. Evt noget leje indtil sommer.
            En angriber kommer ikke til at ske. 6 stk vil være totalt overkill

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Nej. Afsted med ham. Det burde kunne aflønne en stopper. Evt noget leje indtil sommer.
              En angriber kommer ikke til at ske. 6 stk vil være totalt overkill
              Ja, det var ikke nogen stor succes. Vi har mange angribere, men reelt set, så er den ene ung. Den anden forsøger træneren at få i gang, og der er lidt succes i det - uden at det er prangende. Så er der truppens mest løntunge spiller, som er tung på mere end en måde. Festersen er gået på aftægt, og næppe interessant for nogle selvom han kunne gøre det udemærke i Fredericia, eller Køge. BK er heller ikke for alvor kommet på niveau, men det tror jeg på kommer. Vi har BK og NH som starter, og så er det ikke meget andet at skyder med. MJ hvis vi kan spille på kontra og AK når vi møde de bløde hold. Man behøver ikke være en superstjerne for at spiller sig på hos os, men lidt stjernestøv ville kunne bringer os i top 6.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Ja, det var ikke nogen stor succes. Vi har mange angribere, men reelt set, så er den ene ung. Den anden forsøger træneren at få i gang, og der er lidt succes i det - uden at det er prangende. Så er der truppens mest løntunge spiller, som er tung på mere end en måde. Festersen er gået på aftægt, og næppe interessant for nogle selvom han kunne gøre det udemærke i Fredericia, eller Køge. BK er heller ikke for alvor kommet på niveau, men det tror jeg på kommer. Vi har BK og NH som starter, og så er det ikke meget andet at skyder med. MJ hvis vi kan spille på kontra og AK når vi møde de bløde hold. Man behøver ikke være en superstjerne for at spiller sig på hos os, men lidt stjernestøv ville kunne bringer os i top 6.
                Enig. Nu må vi se om Jesper holder fast i, at der er en for meget i truppen. http://obstruktion.dk/evaluering-paa...jesper-hansen/
                Last edited by sinus; 22-01-2019, 20:01.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  Sker der ikke snart noget, jeg er ved at blive sindsyg!!!!!!!!
                  siden 1887

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                    Sker der ikke snart noget, jeg er ved at blive sindsyg!!!!!!!!
                    Jeg gætter på Vacek og en CF ind på leje

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Jeg gætter på Vacek og en CF ind på leje
                      Tænker du på der kommer en Vacek mere ind?
                      Hvem har du hørt om?

                      Give me some info :D

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                        Tænker du på der kommer en Vacek mere ind?
                        Hvem har du hørt om?

                        Give me some info :D
                        Glemte et ud Vacek ud og en ind på leje. Har tidligere prøvet at spørge min kilde om hans kilde ved noget. Ingen respons. Så det betyder nok at han ikke ved noget mht OB i denne omgang

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Nej. Afsted med ham. Det burde kunne aflønne en stopper. Evt noget leje indtil sommer.
                          En angriber kommer ikke til at ske. 6 stk vil være totalt overkill
                          Enig i at vores forsvar ser tyndt ud med Ludvigs skade og at vi antalsmæssigt har mange angribere, det er dog vores manglende skarphed i angrebet det gør mig mest utryg i forhold til at bringe os i top 6 samt pokalsucces.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                            Enig i at vores forsvar ser tyndt ud med Ludvigs skade og at vi antalsmæssigt har mange angribere, det er dog vores manglende skarphed i angrebet det gør mig mest utryg i forhold til at bringe os i top 6 samt pokalsucces.
                            Det er også sådan jeg har det, men det kræver en oprydning at få det til at ske. Festersen og AK sidder som det tynde øl og hæver en fed hyre. Der er nok ikke det store bud efter de to, og den løn de ville blive stillet i udsigt, hvis der var noget ville nok være temmelig slatten ift. det vi giver. Det bliver svært at ryste dem af sig, før at kontrakterne udløber, så vi må nok desværre vente til sommer med at kunne gøre noget der.

                            Comment


                              Jeg tror følgende kommer til at ske:

                              - Vacek får ophævet/ryger gratis somewhere
                              - Vi lejer/henter en midterforsvar
                              - Mathias Jørgensen bliver skudt af til Gladbach (måske først fra sommeren)

                              That's it.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                                Jeg tror følgende kommer til at ske:

                                - Vacek får ophævet/ryger gratis somewhere
                                - Vi lejer/henter en midterforsvar
                                - Mathias Jørgensen bliver skudt af til Gladbach (måske først fra sommeren)

                                That's it.
                                2 out of 3 ain`t bad sang Meatloaf engang..

                                Comment

                                Working...
                                X