Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nogen der ved hvordan det går Kasper Larsen i Sverige?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
      Daniel Høegh spiller fast i Heerenveen er anføre men har alligevel kontrakt udløb til sommer.
      Urealistisk tja, en våd drøm så afgjort ja
      Han er da ikke fast anfører ... men mon ikke der ligger et par års forlængelse til ham og så kan han passende komme hjem ..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
        Nogen der ved hvordan det går Kasper Larsen i Sverige?
        Han havde vidst en god start i Sverige så han er overhovedet ikke aktuel

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          Han er da ikke fast anfører ... men mon ikke der ligger et par års forlængelse til ham og så kan han passende komme hjem ..
          Det må jeg ha forstået forket så, men stadig underligt når han så er en af lederne på holdet at man ikke har forlænget kontrakten

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
            Det må jeg ha forstået forket så, men stadig underligt når han så er en af lederne på holdet at man ikke har forlænget kontrakten
            jeg ved det ikke men læser artiklen her som om det fremhæves at han var kaptajn i lørdags indforstået som om det er han ikke normalt .. https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...ed-heerenveen/ men jeg kan sagtens tage fejl ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              jeg ved det ikke men læser artiklen her som om det fremhæves at han var kaptajn i lørdags indforstået som om det er han ikke normalt .. https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...ed-heerenveen/ men jeg kan sagtens tage fejl ..
              Jeg ved at han har været det i flere kampe bla mod Ajax, han kan jo også være vikar hvis deres normale anføre er skadet

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Håber satme at han kommer tilbage mens han stadig har et par gode år i sig. Han fylder 28 i januar så der går desværre nok 2-3 år inden det er realistisk. Uden dog det er nogen garanti for det sker
                Arrrrrrrr, jeg vil mene det er næææææææsten stensikkert at Daniel vender hjem til Ådalen på et tidspunkt ... det er bare et spørgsmål om i hvilken forfatning.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  jeg ved det ikke men læser artiklen her som om det fremhæves at han var kaptajn i lørdags indforstået som om det er han ikke normalt .. https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...ed-heerenveen/ men jeg kan sagtens tage fejl ..
                  Jeg må tilstå at jeg ikke lige ved hvor ofte han er anfører, men han er en af de "ældre" spillere i truppen, som skal bidrage med noget erfaring osv.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                    Arrrrrrrr, jeg vil mene det er næææææææsten stensikkert at Daniel vender hjem til Ådalen på et tidspunkt ... det er bare et spørgsmål om i hvilken forfatning.
                    Ja det har han givet udtryk for. Men jeg tænker ikke at vi behøver at udstede en garanti hvis han nu venter til han er omkring 33. Der skal helst ikke gå meget mere end 2-3 år fra nu

                    Comment


                      Ved ikke lige hvad en RJL skal koste, men hvis der er tre klubber der er interesseret, så kunne vi være heldige og få lidt ekstra penge 😜🤞🏼
                      Han har også dobbeltstatsborgerskab så det må da også være en bonus.
                      Hvis han ryger skal vi selvfølgelig have en erstatning, synes FCM har et par unge gode bud på en ny højre wingback.

                      Comment


                        Det er jo bare rygter og sikkert en agent der prøver at presse den. Forlæng og hold på ham.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                          Det er jo bare rygter og sikkert en agent der prøver at presse den. Forlæng og hold på ham.
                          Hvis muligt så helt enig

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                            Hvis vi kan få et fint beløb for ham, så afsted med ham da. Hans topniveau er højt, hans bundniveau er for lavt, overordnet set en middelspiller med et lille plus op. De hyppige skavanker og mindre skader plager ham stadigvæk lidt, så jeg er da overbevist om, at vi godt kan finde noget på samme niveau til mindre end hvad vi potentielt kan få for ham.
                            har tidligere været efterspurgt ..https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...erre-adresser/
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Rammer har slet ikke samme offensive kvaliteter som Ryan. Eller det havde han ikke i FCK. Måske har han udviklet sig, men jeg tænker ikke Norge er stedet, man som back lever specielt meget på gennembrud og dybdeløb?
                              Last edited by Jonss; 26-12-2018, 00:19.

                              Comment


                                https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...est-skydegale/

                                Hvis statistik skal bruges til noget, så siger den her det rimeligt klart: vi er ineffektivitetens mestre!

                                Så kan man grave dybere og spørge om vi afslutter rigtigt, de rigtige steder og om det er bevidst at afslutte mere udefra for at trække i modstandernes forsvar, men tilbage står, at hvis vi kunne bibeholde alt andet i vores spil og blot øge effektiviteten til et gennemsnitligt Superliga-niveau, ville top 6 nærmest være uundgåeligt.

                                Jeg ser stadig gerne en tilførsel af en 10’er type, der også selv kan afslutte som noget af det vigtigste.

                                Comment

                                Working...
                                X