Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19
Collapse
X
-
OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægHar lige rettet det for dig... ;-)
Jeg er bestemt stor fan af det talentarbejde de laver, men holder ikke med nogen hold i suppen :).
Så hvis du retter det til talentarbejde, med henblik på landsholdet, så er vi enige :D.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af PerserBIF Se indlægHvordan kan man efter 25 år, bare stoppe med at være fan? Var du forsat, hvis OB havde vundet en del de sidste mange år?
Jeg røg af da OB havde mest succes, fordi jeg blev træt af måden det kørte på.
Spillestil.
OSE.
Den generelle måde det hele kørte på appellerede ikke til mig.
Det foregik over en årrække og til sidst måtte jeg erkende at jeg ikke længere var fan og jeg formåede ikke at genstarte det ... det er vel lidt som at være vild med en, når den ikke er der mere, så kan der ikke tændes igen.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDet giver bare god mening at skrive kontrakt på 6 måneder med Oliver Lund. Til sommer er der bedre muligheder for at hente en langsigtet løsning, hvis der sker salg.Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægUden at vide det, så trækker JH tunge veksler på ens entusiasme.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDa Jesper Hansen kom til var jeg allerede tabt/i tvivl, måske kunne det perfekte setup efterfølgende have hevet mig tilbage så han hjalp helt sikkert ikke på det, men han var ikke årsagen ... den hænger på det jeg har nævnt.Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlægKæden hopper af for mig. Når vi henter en spiller tilbage der var ekstremt svingende i sine præstationer, havde udsigt til 0 minutters spilletid. Ser vi på hans meriter i Lyngby. Så har han været skadet ja. Men har ellers tilbragt det meste af tiden på bænken, og det i en klub i bunden af første division. Han er jo kun vikar til Ludvig er tilbage, siger nogen. Er pladsen så automatisk Ludvigs når han er tilbage ? Jeg føler ikke at Lund kan bidrage til konkurrence om pladsen. Spillere på det her niveau, motiveres af konkurrence. Men kassen må være tom.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlægSynes altid jeg er utilfreds over OBs transfervinduer, uanset hvordan det ellers er gået. I forhold til at Thorborg omsider kommer med en melding om, at OB hører til i top6, så er det et noget blodfattigt ambitionsløst vindue."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægNej men jeg ville gerne bytte indstilling hos sportsdirektøren .. ethvert vindue er en mulighed for at skære overflødig fedt væk og forstærke truppen yderligere .. uagtet om man ligger nr. 14, 7 eller 1."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet har du nævnt for mig før, så det står naturligvis til troende .. noget andet er så "holder du med" OB når de spiller evt. mod FCM eller EfB
Jeg er altid ærlig :).Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægSpørg endelig ind, men vær flink ikke at tilægge mig holdninger jeg ikke har, eller ting jeg ikke har gjort.
Jeg røg af da OB havde mest succes, fordi jeg blev træt af måden det kørte på.
Spillestil.
OSE.
Den generelle måde det hele kørte på appellerede ikke til mig.
Det foregik over en årrække og til sidst måtte jeg erkende at jeg ikke længere var fan og jeg formåede ikke at genstarte det ... det er vel lidt som at være vild med en, når den ikke er der mere, så kan der ikke tændes igen.
Nu har jeg nok aldrig været fan henset til at jeg ikke har holdt med OB mens jeg boede på øen men først efterfølgende fik interesse så har været tilhænger og det mere end nu .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægDet her kunne OB godt lære af .... https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...lfreds/7499492
Comment
Comment