"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Det er også sådan jeg har det, men det kræver en oprydning at få det til at ske. Festersen og AK sidder som det tynde øl og hæver en fed hyre. Der er nok ikke det store bud efter de to, og den løn de ville blive stillet i udsigt, hvis der var noget ville nok være temmelig slatten ift. det vi giver. Det bliver svært at ryste dem af sig, før at kontrakterne udløber, så vi må nok desværre vente til sommer med at kunne gøre noget der.
Ja det er dyrt at have JH siddende. Det er vindue efter vindue vi kan sige det samme. De dyre spillere er dårlige, KEP, AK, Jønne, osv osv
Det bliver næppe anderledes før han bliver degraderet til noget han magter. Han er sikkert udemærket til at lave kaffe og tage fotokopier.
Kan her til aften læse, at Christian Eriksens fætter, Andreas, er skiftet fra OB til BIF. Nogen der ved, om vi har fået penge for ham? (Og om han overhovedet er god?)
Kan her til aften læse, at Christian Eriksens fætter, Andreas, er skiftet fra OB til BIF. Nogen der ved, om vi har fået penge for ham? (Og om han overhovedet er god?)
Han er u17 så det kan jeg ikke forestille mig.
Han var lidt inde og ude af holdet.
Scorede vist 4 mål i løbet af efteråret ... de 3 af dem i de sidste 2 kampe han spillede, hvorefter han var helt udeladt de sidste 3 kampe, så mon ikke han blev skadet?
Jeg lagde ikke specifikt mærke til ham, men kan godt huske at der var en der på et tidspunkt sagde at han er eriksens fætter.
Min vurdering er at han ikke er noget kæmpe talent, så havde jeg bidt mærke i ham.
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Scorede vist 4 mål i løbet af efteråret ... de 3 af dem i de sidste 2 kampe han spillede, hvorefter han var helt udeladt de sidste 3 kampe, så mon ikke han blev skadet?
Jeg lagde ikke specifikt mærke til ham, men kan godt huske at der var en der på et tidspunkt sagde at han er eriksens fætter.
Min vurdering er at han ikke er noget kæmpe talent, så havde jeg bidt mærke i ham.
Men vi fik da også penge for Christian, der var på samme alder da han røg?
Nej han er nok ikke på niveau med Chr. Eriksen. Så havde vi nok hørt om ham. Nu er talent så heller ikke nok hvis hovedet ikke følger med. Se bare på Emre Mor der ligger og træner med ungdomshold igen igen. Han har ikke evnerne .... og det er ikke overraskende.
Nej han er nok ikke på niveau med Chr. Eriksen. Så havde vi nok hørt om ham. Nu er talent så heller ikke nok hvis hovedet ikke følger med. Se bare på Emre Mor der ligger og træner med ungdomshold igen igen. Han har ikke evnerne .... og det er ikke overraskende.
Christian Eriksen er slet ikke relevant her, selvfølgelig har Andreas ikke samme niveau som Christian havde dengang :).
Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment