Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    JM roser Vaceks indstilling men det lyder ikke som ham ser ham som fremtidig starter...

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...kloer-bare-paa
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
      Sker der ikke snart noget, jeg er ved at blive sindsyg!!!!!!!!
      gsknglsjfncminowrlnvmrwmvirgfeg
      siden 1887

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
        gsknglsjfncminowrlnvmrwmvirgfeg
        +1
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Vacek:Spilletid eller skifte

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...eg-skifte-klub

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
            Det er også sådan jeg har det, men det kræver en oprydning at få det til at ske. Festersen og AK sidder som det tynde øl og hæver en fed hyre. Der er nok ikke det store bud efter de to, og den løn de ville blive stillet i udsigt, hvis der var noget ville nok være temmelig slatten ift. det vi giver. Det bliver svært at ryste dem af sig, før at kontrakterne udløber, så vi må nok desværre vente til sommer med at kunne gøre noget der.
            Ja det er dyrt at have JH siddende. Det er vindue efter vindue vi kan sige det samme. De dyre spillere er dårlige, KEP, AK, Jønne, osv osv
            Det bliver næppe anderledes før han bliver degraderet til noget han magter. Han er sikkert udemærket til at lave kaffe og tage fotokopier.

            Comment


              Kan her til aften læse, at Christian Eriksens fætter, Andreas, er skiftet fra OB til BIF. Nogen der ved, om vi har fået penge for ham? (Og om han overhovedet er god?)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                Kan her til aften læse, at Christian Eriksens fætter, Andreas, er skiftet fra OB til BIF. Nogen der ved, om vi har fået penge for ham? (Og om han overhovedet er god?)
                Hvad hedder Han?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Hvad hedder Han?
                  Andreas Eriksen 😉

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    Kan her til aften læse, at Christian Eriksens fætter, Andreas, er skiftet fra OB til BIF. Nogen der ved, om vi har fået penge for ham? (Og om han overhovedet er god?)
                    Han er u17 så det kan jeg ikke forestille mig.
                    Han var lidt inde og ude af holdet.
                    Scorede vist 4 mål i løbet af efteråret ... de 3 af dem i de sidste 2 kampe han spillede, hvorefter han var helt udeladt de sidste 3 kampe, så mon ikke han blev skadet?

                    Jeg lagde ikke specifikt mærke til ham, men kan godt huske at der var en der på et tidspunkt sagde at han er eriksens fætter.
                    Min vurdering er at han ikke er noget kæmpe talent, så havde jeg bidt mærke i ham.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Han er u17 så det kan jeg ikke forestille mig.
                      Han var lidt inde og ude af holdet.
                      Scorede vist 4 mål i løbet af efteråret ... de 3 af dem i de sidste 2 kampe han spillede, hvorefter han var helt udeladt de sidste 3 kampe, så mon ikke han blev skadet?

                      Jeg lagde ikke specifikt mærke til ham, men kan godt huske at der var en der på et tidspunkt sagde at han er eriksens fætter.
                      Min vurdering er at han ikke er noget kæmpe talent, så havde jeg bidt mærke i ham.
                      Men vi fik da også penge for Christian, der var på samme alder da han røg?

                      Anyways, tak for svaret ang. Niveau.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Han er u17 så det kan jeg ikke forestille mig.
                        Han var lidt inde og ude af holdet.
                        Scorede vist 4 mål i løbet af efteråret ... de 3 af dem i de sidste 2 kampe han spillede, hvorefter han var helt udeladt de sidste 3 kampe, så mon ikke han blev skadet?

                        Jeg lagde ikke specifikt mærke til ham, men kan godt huske at der var en der på et tidspunkt sagde at han er eriksens fætter.
                        Min vurdering er at han ikke er noget kæmpe talent, så havde jeg bidt mærke i ham.
                        Nej han er nok ikke på niveau med Chr. Eriksen. Så havde vi nok hørt om ham. Nu er talent så heller ikke nok hvis hovedet ikke følger med. Se bare på Emre Mor der ligger og træner med ungdomshold igen igen. Han har ikke evnerne .... og det er ikke overraskende.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                          Men vi fik da også penge for Christian, der var på samme alder da han røg?

                          Anyways, tak for svaret ang. Niveau.
                          Som vist var på kontrakt og det var Andreas vel ikke og samtidig er han ikke det største talent i Danmark i mange år, som Christian blev set som :).
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Nej han er nok ikke på niveau med Chr. Eriksen. Så havde vi nok hørt om ham. Nu er talent så heller ikke nok hvis hovedet ikke følger med. Se bare på Emre Mor der ligger og træner med ungdomshold igen igen. Han har ikke evnerne .... og det er ikke overraskende.
                            Christian Eriksen er slet ikke relevant her, selvfølgelig har Andreas ikke samme niveau som Christian havde dengang :).
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Hvad hedder Han?
                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Christian Eriksen er slet ikke relevant her, selvfølgelig har Andreas ikke samme niveau som Christian havde dengang :).
                              Men ekstra Bladet får da hypet ham lidt 😉

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jafre Se indlæg
                                Men ekstra Bladet får da hypet ham lidt 
                                Det læser jeg nu, men er EB ikke også lidt for Brøndby, hvad Fyens Stiftstidende er for OB ...
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X