Oprindeligt indsendt af Entusiastens
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDet er jeg fuldt ud klar over :).
Jeg udtaler mig ikke på bar bund, når jeg siger at han ikke venter flere år uden en professionel kontrakt og med stor sandsynlighed ikke længere end til vinter (den udløber jo til sommer).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNej det er bare noget jeg har læst et sted. Kan ikke lige huske hvor. Men er 95% sikker. Men hvis han får ny kontrakt bliver den nok en forbedret ungdomskontrakt.
Tvivler stærkt på han får en SL kontrakt til sommer
Men Entusiastens hentyder åbenlyst til at han kender en som kender en som kender en som har en onkel som kender en han arbejder sammen med der kender en som på et tidspunkt har overhørt noget mht ObbekjærTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOk.
Jeg er et utroligt ærligt menneske og uanset at jeg ikke er fan af OB, så ville jeg aldrig lyve om et eller andet ... eller komme med unødige provokationer (der KAN godt ryge en enkelt, hvis der sker noget som går stærkt imod postuleringer på forum).
Min kilde er meget solid.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægHvorfor automatisk antage at jeg fylder folk med pis?
Jeg er et utroligt ærligt menneske og uanset at jeg ikke er fan af OB, så ville jeg aldrig lyve om et eller andet ... eller komme med unødige provokationer (der KAN godt ryge en enkelt, hvis der sker noget som går stærkt imod postuleringer på forum).
Min kilde er meget solid.Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.
― Lou Holtz
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægHvorfor automatisk antage at jeg fylder folk med pis?
Min kilde er meget solid.
Uden held må man konstatere
Comment
-
Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlægJeg var slet ikke klar over, at du ikke er OB fan? Det kunne du godt have gjort opmærksom på førTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægDet gjorde jeg heller ikke. Prøvede bare på at være sjov..
Uden held må man konstatereTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOB har ikke for vane at udstæde fuldtidsproff kontrakter til 16-17 årige knægte. For det vil jo også betyde at de skal op i SL truppen
https://www.tv2fyn.dk/artikel/valdem...det-om-faa-aarSLO
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægAndreas Skovgaard har netop meddelt, at han ikke fortsætter i FCN efter nytår, hvor hans kontrakt løber ud. Mon han er interessant? Har spillet 14 kampe i denne sæson, heraf 11 fra start.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægAndreas Skovgaard har netop meddelt, at han ikke fortsætter i FCN efter nytår, hvor hans kontrakt løber ud. Mon han er interessant? Har spillet 14 kampe i denne sæson, heraf 11 fra start.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
Comment