Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Transfervindue vinter tråd 18/19
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlægMed hans skadeshistorik de seneste 2-3 år er det et kæmpe sats at tage ham.
Jeg vil snarere mene, at betale 5 mio. for Kasper Junker, som aldrig har lavet over 5 mål i en Superligasæson, er et kæmpe sats.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDen formentlig ret beskedne løn han oparbejder, der gjorde at han kunne komme til Silkeborg, vil jo så nok opveje det "kæmpe" sats.
Jeg vil snarere mene, at betale 5 mio. for Kasper Junker, som aldrig har lavet over 5 mål i en Superligasæson, er et kæmpe sats.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægTingager’s Braunschweig er bagud 2-0 her til aften.. Jeg kunne virkelig godt tænke mig, at vi hentede ham hjem. Hvad synes I? Ville han kunne være en del af et potentielt top 6 hold? Vil han kunne spille i JM spillestil og et tremands forsvar? Hvad tænker i..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægTingager’s Braunschweig er bagud 2-0 her til aften.. Jeg kunne virkelig godt tænke mig, at vi hentede ham hjem. Hvad synes I? Ville han kunne være en del af et potentielt top 6 hold? Vil han kunne spille i JM spillestil og et tremands forsvar? Hvad tænker i..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægVed du om han var skadet? Ellers er det sørme tidligt.
Lad os hente ham hjemme asap og bygge ham op igen."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægI Kicker-app skriver de at ham fik allerede tidligt gult og åbenbart havde også en uheldig aktion så at træneren tog ham ud som frelse/at beskytte ham. I fanforumnet skrev de også at ham bidrog med 2 fejl men at det er deres hele forsvar som sejler totalt.
Lad os hente ham hjemme asap og bygge ham op igen.
Syntes nu også at vi har de forsvarsspillere vi skal bruge mm Tverskov smutter
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTror bare ikke han vil. Han vil gøre alt for at blive i udlandet. Så vi må se.
Syntes nu også at vi har de forsvarsspillere vi skal bruge mm Tverskov smutter
Ved ikke om der vil komme alt for mange andre bud i udlandet. Derudover er OB klubben hvor ham fik sit gennembrud og ham har et særlig forhold til klubben. Ville ikke overraske mig når ham ser OB som bedste klub at erstatte karrieren. Og fir Tingager skulle der være altid plads også sammen med Tverskov. Synes Tingager er frækt den cf'er med fysisk og hovedstødstærke vi kunne rigtig godt bruge"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægI Kicker-app skriver de at ham fik allerede tidligt gult og åbenbart havde også en uheldig aktion så at træneren tog ham ud som frelse/at beskytte ham. I fanforumnet skrev de også at ham bidrog med 2 fejl men at det er deres hele forsvar som sejler totalt.
Lad os hente ham hjemme asap og bygge ham op igen.
Comment
-
https://www.fyens.dk/fodbold/Forsvar...rtikel/3304147
Lidt søgte konklusioner i artiklen, men nogle af navnene er da interessante nok. Jeg antager dog at FCM selv beholder ham canadieren, hvis han er så god, som det lyder.
Comment
Comment