Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Homoseksuelle fodboldspillere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...7iVEG4bSCbokGM

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
      Tak til BIF for lige at tage fokus væk fra OB. Mon ikke han får en kæmpe tur i weekenden også
      Når man står side om side med Brøndby-fans, bør man overveje om man står det rette sted... ,o)

      Mvh

      MaxHH

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg

        Når man står side om side med Brøndby-fans, bør man overveje om man står det rette sted... ,o)

        Mvh

        MaxHH
        Jeg syntes det er meget vigtigt at problemet ikke bliver gjort til et OB problem. Der redder BIFs fans i den grad debatten, ved lige at synliggøre at det er ikke noget som vi er ene om. Syntes det blev sagt fint af spilleren fra Pan klubben i Superliga XL. Det er ikke et Problem der kun er i Odense. Det er i hele landet. Og han nævnte jo selv FCKs egne fans. Men du må tolke som du vil hvor jeg står:-)

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

          Hvis man bruger bare to hjerneceller ved man udmærket at udråbene er ment negativt. Og det ved du også udmærket godt, for så dum kan du umuligt være.
          Det mener jeg heller ikke at jeg er Men jeg tror så sandelig heller ikke at de personer som sang "Victor Fischer er homo" i virkeligheden har det mindste imod homoseksuelle. Prøv nu at hør her, man har i årevis forsøgt at finde spøgelser i fodboldmiljøet i forhold til homoseksualitet, nu har man en sag Dette her er IKKE homofobi, men mobning af Fischer. Han siger det jo selv, råb af mine evner, hår eller mine tænder, der er jeg kold. Hvorfor fanden skulle man råbe noget som ikke påvirker ham. Jeg nægter simpelthen at tro på vi seriøst har et homofobisk problem her i Odense.

          Comment


            #80
            Måske man skulle prøve at kigge på om det overhovedet har noget med homofobi at gøre. I den her politiske korrektheds #meetoo tidsalder har vi helt glemt de danske værdier og grundstenene i den danske humor, nemlig ironi og sarkasme. BIF gør det her med bravour

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af majs Se indlæg

              Det mener jeg heller ikke at jeg er Men jeg tror så sandelig heller ikke at de personer som sang "Victor Fischer er homo" i virkeligheden har det mindste imod homoseksuelle. Prøv nu at hør her, man har i årevis forsøgt at finde spøgelser i fodboldmiljøet i forhold til homoseksualitet, nu har man en sag Dette her er IKKE homofobi, men mobning af Fischer. Han siger det jo selv, råb af mine evner, hår eller mine tænder, der er jeg kold. Hvorfor fanden skulle man råbe noget som ikke påvirker ham. Jeg nægter simpelthen at tro på vi seriøst har et homofobisk problem her i Odense.
              I den logik kan du jo putte alt ind. Er racisme så også ok på tribunerne? Må man synge sange om at de sorte er aber? Er der overhovedet ingen grænser for opførsel på tribunen, hvis bare man bagefter kan sige at man jo ikke mener det sådan rigtigt?

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af majs Se indlæg

                Det mener jeg heller ikke at jeg er Men jeg tror så sandelig heller ikke at de personer som sang "Victor Fischer er homo" i virkeligheden har det mindste imod homoseksuelle. Prøv nu at hør her, man har i årevis forsøgt at finde spøgelser i fodboldmiljøet i forhold til homoseksualitet, nu har man en sag Dette her er IKKE homofobi, men mobning af Fischer. Han siger det jo selv, råb af mine evner, hår eller mine tænder, der er jeg kold. Hvorfor fanden skulle man råbe noget som ikke påvirker ham. Jeg nægter simpelthen at tro på vi seriøst har et homofobisk problem her i Odense.
                Nu handler det her jo heller ikke om de folk som synger det. Det handler om dem der hører det og får indtrykket af at de er forkerte. Dem der får indtrykket af at homoseksualitet ikke kan kombineres med fodbold. Så kan det sgu egentlig være fuldstændig ligemeget om du tror vi har et homofobi problem, det handler om de knægte og piger der stopper til fodbold fordi de ikke føler der er plads til dem. Det handler sgu egentlig heller ikke om Fischer (den sindssygt irriterende adoptiv københavner). Det handler om det budskab vi sender.

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                  I den logik kan du jo putte alt ind. Er racisme så også ok på tribunerne? Må man synge sange om at de sorte er aber? Er der overhovedet ingen grænser for opførsel på tribunen, hvis bare man bagefter kan sige at man jo ikke mener det sådan rigtigt?
                  Nej det er selvfølgelig stadig ikke de homoseksuelle, der skal tages til gidsler i det her. Jeg forstår dog godt at bøf stadig ikke holder sig fra at være efter Fischer. Det står vidst klart for de fleste at det nok ikke var det homoseksuelle, der fik ham til at provokere ned imod vores tribune, men at han generelt bare holder af det spil imellem tilskuer og hans person. Derfor er det fint man stikker til ham, men det skulle selvfølgelig have været langt mere opfindsomt end bare at kalde ham homo igen. Man kunne f.eks. have lavet en sang, hvor man havde gjort meget ud af at han i hvert fald ikke er homo. Det håber jeg at bøf's fans får gjort til weekenden eller finder på noget endnu bedre, der ikke hænger minoriteter ud, men sætter fokus på at fischer er et fjols. Det er han nemlig stadig selvom jeg anerkender at den her sag er vigtig at have fokus på, så vi kan køre lidt bedre stil på de danske fodboldstadions.

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                    I den logik kan du jo putte alt ind. Er racisme så også ok på tribunerne? Må man synge sange om at de sorte er aber? Er der overhovedet ingen grænser for opførsel på tribunen, hvis bare man bagefter kan sige at man jo ikke mener det sådan rigtigt?
                    Hvis man bruger bare to hjerneceller ved man udmærket at man ikke skal kalde sorte for aber. Og det ved du også udmærket godt, for så dum kan du umuligt være.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af majs Se indlæg

                      Hvis man bruger bare to hjerneceller ved man udmærket at man ikke skal kalde sorte for aber. Og det ved du også udmærket godt, for så dum kan du umuligt være.
                      Men ved "man" så ikke også at man ikke skal kalde mænd for homoer som et skældsord?

                      Mvh

                      MaxHH

                      Comment


                        #86
                        Man skal overholde ordensreglementet på stadion, længere er den vel ikke, og dette fremgår i pkt. 5:
                        5. Racistiske, homofobiske og andre nedsættende eller diskriminerende ytringer er strengt forbudt.

                        https://www.ob.dk/stadion/ordensreglement/

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af majs Se indlæg

                          Hvis man bruger bare to hjerneceller ved man udmærket at man ikke skal kalde sorte for aber. Og det ved du også udmærket godt, for så dum kan du umuligt være.
                          Jamen, så er vi jo enige. Racisme er ikke ok. Det er homofobi selvfølgelig heller ikke.

                          Comment


                            #88
                            https://footy.dk/footy-fodbold/2019/...omo-i-februar/
                            Uhhh hvor er OB's fans dog homofobiske, ingen andre klubber's fans gør dette..
                            siden 1887

                            Comment


                              #89
                              sjovt hvordan de kun fokusere på OB og nu osse Brøndby... og slet ikke alle andre klubber som osse gør det.. Ob er bare gjort til den videste syndebuk

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Dinesen84 Se indlæg
                                sjovt hvordan de kun fokusere på OB og nu osse Brøndby... og slet ikke alle andre klubber som osse gør det.. Ob er bare gjort til den videste syndebuk
                                Det 100% selvforskyldt.

                                Comment

                                Working...
                                X