Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Homoseksuelle fodboldspillere
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
Når man står side om side med Brøndby-fans, bør man overveje om man står det rette sted... ,o)
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
Hvis man bruger bare to hjerneceller ved man udmærket at udråbene er ment negativt. Og det ved du også udmærket godt, for så dum kan du umuligt være.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af majs Se indlæg
Det mener jeg heller ikke at jeg er Men jeg tror så sandelig heller ikke at de personer som sang "Victor Fischer er homo" i virkeligheden har det mindste imod homoseksuelle. Prøv nu at hør her, man har i årevis forsøgt at finde spøgelser i fodboldmiljøet i forhold til homoseksualitet, nu har man en sag Dette her er IKKE homofobi, men mobning af Fischer. Han siger det jo selv, råb af mine evner, hår eller mine tænder, der er jeg kold. Hvorfor fanden skulle man råbe noget som ikke påvirker ham. Jeg nægter simpelthen at tro på vi seriøst har et homofobisk problem her i Odense.
- Likes 3
Comment
-
Det mener jeg heller ikke at jeg er Men jeg tror så sandelig heller ikke at de personer som sang "Victor Fischer er homo" i virkeligheden har det mindste imod homoseksuelle. Prøv nu at hør her, man har i årevis forsøgt at finde spøgelser i fodboldmiljøet i forhold til homoseksualitet, nu har man en sag Dette her er IKKE homofobi, men mobning af Fischer. Han siger det jo selv, råb af mine evner, hår eller mine tænder, der er jeg kold. Hvorfor fanden skulle man råbe noget som ikke påvirker ham. Jeg nægter simpelthen at tro på vi seriøst har et homofobisk problem her i Odense.
- Likes 1
Comment
-
I den logik kan du jo putte alt ind. Er racisme så også ok på tribunerne? Må man synge sange om at de sorte er aber? Er der overhovedet ingen grænser for opførsel på tribunen, hvis bare man bagefter kan sige at man jo ikke mener det sådan rigtigt?
Comment
-
I den logik kan du jo putte alt ind. Er racisme så også ok på tribunerne? Må man synge sange om at de sorte er aber? Er der overhovedet ingen grænser for opførsel på tribunen, hvis bare man bagefter kan sige at man jo ikke mener det sådan rigtigt?
Comment
-
Hvis man bruger bare to hjerneceller ved man udmærket at man ikke skal kalde sorte for aber. Og det ved du også udmærket godt, for så dum kan du umuligt være.
Mvh
MaxHH
- Likes 1
Comment
-
Man skal overholde ordensreglementet på stadion, længere er den vel ikke, og dette fremgår i pkt. 5:
5. Racistiske, homofobiske og andre nedsættende eller diskriminerende ytringer er strengt forbudt.
https://www.ob.dk/stadion/ordensreglement/
- Likes 1
Comment
-
Hvis man bruger bare to hjerneceller ved man udmærket at man ikke skal kalde sorte for aber. Og det ved du også udmærket godt, for så dum kan du umuligt være.
- Likes 1
Comment
-
https://footy.dk/footy-fodbold/2019/...omo-i-februar/
Uhhh hvor er OB's fans dog homofobiske, ingen andre klubber's fans gør dette..siden 1887
Comment
Comment