Det virker som om de fleste afleveringer, minus Bashkim er 5 meter for lange for alle der vil spille fremad.
MvH ChrisOB
1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Jeg kan ikke lade vær med at få grimme flashbacks til Jönsson når jeg ser Helenius spille..
Helenius har lavet flere glidende denne sæson end Jönsson har i hans OB tid.. Men han ser utroligt lad ud, men det gør han uanset hvor godt eller dårligt det han laver er.
Kan desværre ikke se kampen men det er ja helt tydeligt at Kong Kadrii regner der.
Kan nogen allerede sige hvordan Vacek gør det? Ham er -vel ikke kun for mig - et stort spørgsmålstegn i truppen så ville være fint at høre noget om ham.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
I aften? Der er det kun Bash der har været pisse god. Resten har smidt alt for mange bolde væk. Vi har haft 3 vellykkede offensive aktioner og det har givet 3 mål. Det er selvfølgelig uber klasse. Men vi har sgu da ikke spillet specielt godt.
MvH ChrisOB
1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Kan desværre ikke se kampen men det er ja helt tydeligt at Kong Kadrii regner der.
Kan nogen allerede sige hvordan Vacek gør det? Ham er -vel ikke kun for mig - et stort spørgsmålstegn i truppen så ville være fint at høre noget om ham.
Han skiller sig ikke ud på nogen nævneværdig måde.
Comment