Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd AB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Det virker som om de fleste afleveringer, minus Bashkim er 5 meter for lange for alle der vil spille fremad.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #32
      Jeg kan ikke lade vær med at få grimme flashbacks til Jönsson når jeg ser Helenius spille..

      Comment


        #33
        De pisser på dem!!!! Nye tider i OB i pokal-sammenhæng

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af ellernowet Se indlæg
          Jeg kan ikke lade vær med at få grimme flashbacks til Jönsson når jeg ser Helenius spille..
          Stille og roligt lagt ind i det korte hjørne - fint lavet....

          Comment


            #35
            Vi er jo pisse gode

            Comment


              #36
              Jeg forudsiger en stille forumdag i aften efter kampen og i morgen.....

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af ellernowet Se indlæg
                Jeg kan ikke lade vær med at få grimme flashbacks til Jönsson når jeg ser Helenius spille..
                Helenius har lavet flere glidende denne sæson end Jönsson har i hans OB tid.. Men han ser utroligt lad ud, men det gør han uanset hvor godt eller dårligt det han laver er.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Jeg forudsiger en stille forumdag i aften efter kampen og i morgen.....
                  Ja der er mere stille når det går godt

                  Comment


                    #39
                    Gerne noget Frøkjær og Yao til mig i 2. halvleg.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Ja der er mere stille når det går godt
                      Så vidt jeg husker var der også pænt besøgt for 10 år siden.

                      Comment


                        #41
                        Som i sekunder før! Men jeg husker også Jönsson garne i en pokalkamp i Vejle, så helt forkert er det måske ikke ;-)

                        Comment


                          #42
                          Kan desværre ikke se kampen men det er ja helt tydeligt at Kong Kadrii regner der.
                          Kan nogen allerede sige hvordan Vacek gør det? Ham er -vel ikke kun for mig - et stort spørgsmålstegn i truppen så ville være fint at høre noget om ham.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Vi er jo pisse gode
                            I aften? Der er det kun Bash der har været pisse god. Resten har smidt alt for mange bolde væk. Vi har haft 3 vellykkede offensive aktioner og det har givet 3 mål. Det er selvfølgelig uber klasse. Men vi har sgu da ikke spillet specielt godt.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Kan desværre ikke se kampen men det er ja helt tydeligt at Kong Kadrii regner der.
                              Kan nogen allerede sige hvordan Vacek gør det? Ham er -vel ikke kun for mig - et stort spørgsmålstegn i truppen så ville være fint at høre noget om ham.
                              Han skiller sig ikke ud på nogen nævneværdig måde.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Så vidt jeg husker var der også pænt besøgt for 10 år siden.
                                Muligt. Men det er bare facts

                                Comment

                                Working...
                                X