Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Boykot
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlægDe deltager i planlagte slåskampe.OB: Danske mestre i 2075/6
Comment
-
EC er langt mere end blot en gruppering der render i skoven for at "gøre deres ting", hvis man kan sige det sådan.
EC og The Province Boys har en tæt relation til hinanden på mange punkter, og alt inden for stemning og tifo, er medlemmerne af EC også inde omkring. Desværre er EC, ligesom The Province Boys og Ultras Odense, ramt af de her famøse karantæner fra Aarhus-kampen - enkelte fra andre episoder før dette. Men normalvis er EC også aktive på tribunen ifm. stemningen.
De findes stadig, er stadig aktive på sin måde og kommer stærkt tilbage på tribunen når karantænerne er udløbet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlægEC er langt mere end blot en gruppering der render i skoven for at "gøre deres ting", hvis man kan sige det sådan.
EC og The Province Boys har en tæt relation til hinanden på mange punkter, og alt inden for stemning og tifo, er medlemmerne af EC også inde omkring. Desværre er EC, ligesom The Province Boys og Ultras Odense, ramt af de her famøse karantæner fra Aarhus-kampen - enkelte fra andre episoder før dette. Men normalvis er EC også aktive på tribunen ifm. stemningen.
De findes stadig, er stadig aktive på sin måde og kommer stærkt tilbage på tribunen når karantænerne er udløbet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægSå må vi håbe de er blevet klogere. Det er decideret dumt at blive dømt ude. Der er jo nok ikke begået justitsmord i alle sager.
Og det er de tildelte karantæner til de 90-95%, som klubben kunne have "reddet", at man boykotter for, for at kæmpe deres kamp i fællesskab.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlægSom nævnt i tidligere indlæg fra min side, så er der en mindre procentdel, som har fået deres karantæne direkte efter bogen. Jeg vil ikke komme dybere ind på disse, men der er intet at rafle om, og karantænen er berettiget. Vi snakker måske 5% af de anholdte fra AGF-kampen. Så er der desværre de sidste 90-95% af de anholdte, som er blevet idømt karantæner m.m. på baggrund af antagelser ud fra få andres opførelse i den givne episode mod AGF.
Og det er de tildelte karantæner til de 90-95%, som klubben kunne have "reddet", at man boykotter for, for at kæmpe deres kamp i fællesskab.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægRettelse: (...)som klubben kunne have KÆMPET FOR at redde (men som det i sidste ende er politiet der bestemmer over)
Muligheden for at redde dem må have været til stede, når andre klubber - Brøndby som glimrende eksempel - kan redde deres fans i størstedelen af de episoder de er indblandet i.
Men korrekt rettelse, driflin.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlægPræcis.
Muligheden for at redde dem må have været til stede, når andre klubber - Brøndby som glimrende eksempel - kan redde deres fans i størstedelen af de episoder de er indblandet i.
Men korrekt rettelse, driflin.
Comment
-
Han sagde vist noget med, at det var kommet bag på både dem og fansene, at der var tale om så mange karantæner. Begge parter havde ikke forventet en så alvorlig reaktion fra politiet.Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!
Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægNu ved jeg godt at Jack ikke har den største troværdighed, men han sagde i SFÅ noget med at OB ikke havde fået noget af vide om de her karantæner før ret sent i forløbet, er det sandt?
Ifølge kilder fra Fyns Politi, som de uofficielle har været i kontakt med - både fysisk og telefonisk - så har sikkerhedschefen og den nye SLO været i kontakt med politiet efter AGF-episoden, og udpege navne de kender fra det uofficielle miljø.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Nordfyn Se indlægHmmm mig bekendt er den nye slo ikke først ansat fra 1. Juli??? Det er da længe efter AGF kampen. Og synes allerede jeg hørte før sommerferien at mange uofficielle frygtede de ville få karantæner. Så tænker den halter fra begge sider af
Faktum er blot, at SLO'en selv har fortalt de involveret fans, at ham og Kim Hye, sikkerhedschefen, sammen var i kontakt med politiet efter episoden i Nørregade, hvor man skulle udpege navne. Man kunne dog ligeledes tydeligt læse på Andreas Brix' kropssprog, at han måske talte over sig og den information ikke skulle ud. Derfor tog de involveret fans kontakt til Fyns Politi, som kunne bekræfte historien.
Og selvfølgelig går der allerede før sommerferien rygter om, at de uofficielle frygtede karantæner, når man bliver anholdt og sigtet efter paragraf 134 A & B. Så ved man, at man enten kan se frem til en karantæne eller i værste tilfælde fængsel, medmindre sigtelsen falder - eller man bliver reddet på falderebet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af LangsideBanditten Se indlægKære De Stribede; bare stop for i dag; det er pinligt. Hellere ingen stemning, end det I levere nu. Jeg korser mig fra min plads på langsiden.
Og nej; tvivler på scoringen gør det bedre. Bare stop.
Comment
Comment