Oprindeligt indsendt af OBligation
Se indlæg
Efter at have lyttet til den kommercielle chefs bidrag til podcasten, så bliver jeg en smule irriteret.
Jeg føler, at Jack Jørgensen kommer alt for nemt udenom de kritikpunkter og spørgsmål, som Martin Davidsen stiller ham. Og Jack Jørgensen får desværre lov til det. Her savner jeg lidt, at man går ham mere på klingen og oprigtig konfrontere ham med de punkter, som Simon og Jonas fremhæver.
"Den episode vil jeg selv håndtere med Simon og Jonas bag lukkede døre" - den kommercielle chef vil aldrig nogensinde tage kontakt til Simon og Jonas, så de indbyrdes kan snakke episoderne ud. Jeg ved, at de uofficielle i lang tid har efterspurgt et møde med Jack Jørgensen og Andreas Brix vedr. tifoskuret, men selv ikke sådan et møde har de tid til at varetage.
"Vi snakker episoder, som ligger mere end et år tilbage. Nu må vi se fremad" - kunne det tænkes, at glasset er blevet fyldt for de hårdtprøvet, uofficielle drenge? Falske løfter og varm luft - på et tidspunkt får man nok og så skal det ud. Og så skal man reagere på det - uanset hvor langt det ligger tilbage. Ellers distancere I jer mere og mere fra jeres egne fans.
"Vi var måske lidt for ivrige med spillertunnellen. Vi vil jo bare så gerne fører det nye OB ud i verden" - slow down af bit. I kører jeres eget løb og tager credit for noget, som andre hjerne har fundet på. Derudover inddrager I ikke fansene, som lovet. Træk i den forbandede håndbremse og sørg for at få jeres fans oprigtig involveret.
Nu ved jeg, at den praktikant OS&E havde inde i den periode hvor spillertunnellen blev malet faktisk konfronterede sponsoraktiveringschefen, Kasper Thomsen, som var mest omkring spillertunnellen om hvorfor man ikke involveret fansene alligevel - svaret var: "Jeg er da også OB fan, så fansene er vel involveret? Jeg er lige så meget fans som dem (læs: de uofficielle)"
"Nu skal vi se fremad" - det er også korrekt, Jack Jørgensen. Vi skal se fremad. Men vi skal ikke gøre de uofficielle overflødige. Og det er præcis det du ligger op til. Det er en svinestreg uden lige.
"Ingen vidste det ville gå så galt, at de drenge i Kongens Have fik 2 års karantæne. Vi regnede med de fik en løftet pegefinger" - gå dog helt ind i sagen i stedet for at antage noget, for så derefter at gemme sagen væk under gulvtæppet? I burde om nogen værne omkring de stemningsskabende fans, som giver Odense Stadion liv.
Den kommercielle afdeling er ude på dybt vand - og det værste er, at deres arrogance og tro på egne evner gør dem blinde for den virkelighed den odenseanske fanscene møder.
Comment