Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Boykot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBligation Se indlæg
    Jeg er sikker på, at den nye "trend" ved alle målspark m.m., som tildeles modstanderholdet, ikke er fanklubbens idé. Jeg bemærkede ligeledes den gruppe unge drenge i midten af stemningsområdet igår, som synes det var særdeles underholdende at råbe. Desværre ryger fanklubben med i samme boldgade hver gang, og det siger desværre alverden omkring stemningen når man på disse unødvendige tilråb rammer de højeste lydniveauer.

    Her savner jeg en capo, og en stemningskerne, der viser autoritet og aktivt stopper de unødvendige tilråb. Hold nu fokus på de slagsange, som der findes i forvejen. Men det er vel dybest set egentlig bare et tydeligt bevis på, at ham med megafonen igår, og til de tidligere kampe, ikke nok kendskab har til sangrepetoiret i Odense. Og så savner jeg en trommeslager, som ikke er bange for at give trommen en ordentlig omgang med de trommestikker - du kan være ganske rolig, trommen beder ikke om en undskyldning bagefter.

    Og for at runde den gruppe af unge drenge af fra gårsdagens kamp i midten af stemningsområdet. Jeg overhørte dem fortælle deres sidemænd, at de er det uofficielle Odense - og jeg vil gerne på vegne af det uofficielle fanmiljø understrege, at de drenge ikke er en del af de uofficielle.

    "Stærke nok til at erobre magten" er måske en voldsom term at benytte sig af, men jeg forstår hvad du mener. Jeg er ikke ét sekund i tvivl om, at de uofficielle kommer tilbage og fra Dag 1 overtager den koordinerede stemning når de vender retur.
    Det kommer jo an på hvor længe der går, og hvor mange der er.

    Leave a comment:


  • OBligation
    replied
    Jeg er sikker på, at den nye "trend" ved alle målspark m.m., som tildeles modstanderholdet, ikke er fanklubbens idé. Jeg bemærkede ligeledes den gruppe unge drenge i midten af stemningsområdet igår, som synes det var særdeles underholdende at råbe. Desværre ryger fanklubben med i samme boldgade hver gang, og det siger desværre alverden omkring stemningen når man på disse unødvendige tilråb rammer de højeste lydniveauer.

    Her savner jeg en capo, og en stemningskerne, der viser autoritet og aktivt stopper de unødvendige tilråb. Hold nu fokus på de slagsange, som der findes i forvejen. Men det er vel dybest set egentlig bare et tydeligt bevis på, at ham med megafonen igår, og til de tidligere kampe, ikke nok kendskab har til sangrepetoiret i Odense. Og så savner jeg en trommeslager, som ikke er bange for at give trommen en ordentlig omgang med de trommestikker - du kan være ganske rolig, trommen beder ikke om en undskyldning bagefter.

    Og for at runde den gruppe af unge drenge af fra gårsdagens kamp i midten af stemningsområdet. Jeg overhørte dem fortælle deres sidemænd, at de er det uofficielle Odense - og jeg vil gerne på vegne af det uofficielle fanmiljø understrege, at de drenge ikke er en del af de uofficielle.

    "Stærke nok til at erobre magten" er måske en voldsom term at benytte sig af, men jeg forstår hvad du mener. Jeg er ikke ét sekund i tvivl om, at de uofficielle kommer tilbage og fra Dag 1 overtager den koordinerede stemning når de vender retur.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Sådan er det til hver kamp. Så pinligt. Også det de råber efter målmanden ved målspark. Pinligt. Dem der prøver at agere carport men ikke kan teksterne og starter de samme sange hele tiden. De uofficielle er savnet. De officielle kan bare ikke stå for stemningen
    Ja sådan fungerer det jo. Når nogen mister magten er der andre der tager den. Så er det pludselig dem der sætter dagsordenen. Så må vi se om de uofficielle er stærke nok til at erobre magten tilbage hvis de vælger at komme på stadion igen. De nye unge bliver kun stærkere jo længere tid de får. Det modsatte er nok sandsynligt med de uofficielle.

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Tåkrummende det der bliver råbt efter målmanden, så stereotypt på fodboldidioter. “Svin, Luder..” det sidste ord eller del af deres lort kan jeg aldrig tyde, så ved ærligt talt ikke hvad der bliver sagt, men det er nok heller ikke det klogeste som kommer til slut..0
    Også efter luder råber de vidst din mor er en mand. Også fuck dig. Eller lign

    Leave a comment:


  • Leander
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Tåkrummende det der bliver råbt efter målmanden, så stereotypt på fodboldidioter. “Svin, Luder..” det sidste ord eller del af deres lort kan jeg aldrig tyde, så ved ærligt talt ikke hvad der bliver sagt, men det er nok heller ikke det klogeste som kommer til slut..0
    Det kunne vi heller ikke tyde igår. Der var mange bud dog.
    Der var mange ting der ikke spillede igår.
    "Fisse, kusse, Gryte er en mur" - seriøst?
    "Vi drømmer om et hold af Eskesen" - Ingen snaps til "capoen" tak...

    Leave a comment:


  • Nordfyn
    replied
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Tåkrummende det der bliver råbt efter målmanden, så stereotypt på fodboldidioter. “Svin, Luder..” det sidste ord eller del af deres lort kan jeg aldrig tyde, så ved ærligt talt ikke hvad der bliver sagt, men det er nok heller ikke det klogeste som kommer til slut..0
    Det er ikke det klogeste der kommer ud af deres mund. Det kom også hjemme mod Vendsyssel. Lagde også mærke til det igår. En gruppe unge gutter som åbenbart synes det er skide morsomt

    Leave a comment:


  • Matti1887
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Sådan er det til hver kamp. Så pinligt. Også det de råber efter målmanden ved målspark. Pinligt. Dem der prøver at agere carport men ikke kan teksterne og starter de samme sange hele tiden. De uofficielle er savnet. De officielle kan bare ikke stå for stemningen
    Tåkrummende det der bliver råbt efter målmanden, så stereotypt på fodboldidioter. “Svin, Luder..” det sidste ord eller del af deres lort kan jeg aldrig tyde, så ved ærligt talt ikke hvad der bliver sagt, men det er nok heller ikke det klogeste som kommer til slut..0

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
    Trodsede mit boykot og drog på stadion idag. De uofficielle må da godt nok være savnet blandt jer der ikke boykotter, for hold da op for en gang makværk af stemingsforsøg. Manglende "autoritet" i capotårnet og "capo" der mumlede i 2. halvleg. Det var jo en parodi.
    Sådan er det til hver kamp. Så pinligt. Også det de råber efter målmanden ved målspark. Pinligt. Dem der prøver at agere carport men ikke kan teksterne og starter de samme sange hele tiden. De uofficielle er savnet. De officielle kan bare ikke stå for stemningen

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
    Trodsede mit boykot og drog på stadion idag. De uofficielle må da godt nok være savnet blandt jer der ikke boykotter, for hold da op for en gang makværk af stemingsforsøg. Manglende "autoritet" i capotårnet og "capo" der mumlede i 2. halvleg. Det var jo en parodi.
    Ok

    Leave a comment:


  • Leander
    replied
    Trodsede mit boykot og drog på stadion idag. De uofficielle må da godt nok være savnet blandt jer der ikke boykotter, for hold da op for en gang makværk af stemingsforsøg. Manglende "autoritet" i capotårnet og "capo" der mumlede i 2. halvleg. Det var jo en parodi.

    Leave a comment:


  • RMN
    replied
    Selvfølgelig bliver jeg ikke banned så længe jeg holder en ordentlig tone og skriver OB-relevant. Det er klart. Det er dem, der går personligt efter mig som er på vippen. Og ja, jeg har skrevet i en humoristisk tone, at OU ikke er bange for at eksperimentere på et euforisk plan. Og hvad så? Det er vel ingen hemmelighed? Hvad folk benytter sig af, af rusmidler, er jeg ligeglad med. Jeg synes admins gør et godt job, der skal være højt til loftet herinde.

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
    Elias.odense eller EliasOB er vist også admin.
    Max og Claus er også admins 😉
    Elias er teknikeren i maskinrummet, når ellers OS&E låser ham ind 🙄😜

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Glimrende og er helt enig. Der må være grænser for, hvad der er OK. Jeg synes heller ikke, at det her skal accepteres - og selvklart er der link til RMN-aka-Svinet, uanset hvor mange alias'er den narrehat benytter sig af. Så ban gerne "langsidebanditten", og næste gang en ny bruger 'tilfældigvis' linker op til ØF-nyt, så ban også gerne RMN for min skyld.
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Enig også utroligt RMN ikke er banned endnu sådan han taler om andre personer. Fx omtaler han ofte de uofficielle som narkomaner osv. Han er ikke andet end en tastatur kriger der gemmer sig bag sin skærm
    Helt enig. Håber de admins træder til i hensigt af begge. Selv vil jeg i hvert fald fuldstændigt ignorere begge bruger og reagerer ikke mere på deres indlæg. Det er vel det vi almindelige bruger kan gøre. De må hente sig opmærksomhed for deres mærkelige personligheder andet sted.

    Leave a comment:


  • Prins Henrik
    replied
    Oprindeligt indsendt af RMN Se indlæg
    Du kan selv fise derover. Lyder til at de har brug for betjenttyper som dig til at holde ro i geledderne. Jeg har holdt med OB i 20 år, og jeg skifter aldrig klub (og dermed ikke fora). Du kan evt. sætte mig på "ignore", hvis mine skriverier tager så hårdt på dig.
    Øf øf

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Glimrende og er helt enig. Der må være grænser for, hvad der er OK. Jeg synes heller ikke, at det her skal accepteres - og selvklart er der link til RMN-aka-Svinet, uanset hvor mange alias'er den narrehat benytter sig af. Så ban gerne "langsidebanditten", og næste gang en ny bruger 'tilfældigvis' linker op til ØF-nyt, så ban også gerne RMN for min skyld.
    Enig også utroligt RMN ikke er banned endnu sådan han taler om andre personer. Fx omtaler han ofte de uofficielle som narkomaner osv. Han er ikke andet end en tastatur kriger der gemmer sig bag sin skærm

    Leave a comment:

Working...
X