Æv. Vi vinder på alle parametre, men kan igen ikke score. Holder deres hurtige backs helt væk, dominerer midten og skaber det, der skal til.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB- FC Nordsjælland 2.9.18
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSlut... satme skidt vi ikke slår det FcN hold vi så i dag.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægVi er fanme ringe på modstanderens banehalvdel, hvor der træffes dårlige beslutninger i nærmest hvert eneste angreb. Ak og Helenius er fuldstændig tandløse, og havde vi 15 ballonindlæg, som vi aldrig scorer på? For fanden mand, hvor er vi ufarlige."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægFCN ser ikke stærke ud i dag, men alligevel har de vel flest af de store chancer, OB har måske flest farlige angreb men færre store chancer og så spiller OB virkelig med håndbremset trukket, der bliver først presset fra den er på OB`s halvdel, hvilket jo også giver FCN et ret massivt overtag i boldbesiddelse ... det formåede de så ikke at udnytte.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Drachmann, Tverskov og Eskesen igen som vores bedste. Også Ryan og Barrett gjorde det godt.
Men hvad glæder jeg mig når Bashkim kommer på banen for os. Der var ja flere gode ting af AK og Helenius - udefra feltet. Når det gik om at score så var det jammerligt. Tror de kunne have spillet 90 minutter mere uden at score.
Ramon gjorde det godt. Ham virker suverænt og roligt på bolden, lige det vi har brug for.
Uforståeligt for mig hvorfor Kløve stod igen i start-11. Ham er virkelig skuffende. Ved ikke hvad JM ser i ham men håber det slutter når JJ er kampklar igen. Hvis det skulle ikke ske til næste kamp så håber Greve overtager eller vi prøver Vacek. Det kan vel ikke blive skuffender end med Kløve.
Derudover var det rigtig skuffende på RMN med stemningsboykotten især i første halvleg. Vi prøvede at skabe noget med en flok folk men det var svært især uden nogen som dirigerer; uden en tromnel osv..
Var altid stolt at stå på RMN/Stiften men i dag var det virkelig mærkeligt og min dårligste oplevelse der.
Håber de finder en løsning med hinanden. Tal med hinanden-snart! Måske en opgave for Andreas, den nye SLO, at sætte noget i gang. Vil i hvert fald skrive til ham."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægJa tror der er mere stemning til et klubmesterskab i skak."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægMan kunne frygte at kløve er michelsens jønsson. Han skal spille, no matter what.. det tror jeg ikke jeg magter. Men lad os nu seBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægFCN ser ikke stærke ud i dag, men alligevel har de vel flest af de store chancer, OB har måske flest farlige angreb men færre store chancer og så spiller OB virkelig med håndbremset trukket, der bliver først presset fra den er på OB`s halvdel, hvilket jo også giver FCN et ret massivt overtag i boldbesiddelse ... det formåede de så ikke at udnytte.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDe ligner bestemt ikke et top 6 hold i denne sæson. Men der er heller ingen forventninger til dem så det lever de fint med. De har fundet deres plads i fødekæden som giver dem smør på brødet.
FCN har en bunke spillere som kun bliver bedre hele sæsonen, det tror jeg vi vil kunne se, men Europa trækker altid tænder ud.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
Comment