Er det ikke lidt mystisk at vi spiller midt i landskampsugen. Gryte og Sayouba er med landshold. Kun Oliver C. tilbage.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Pokalkamp AB-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlægJeg håber så meget den kamp bliver brugt til at få testet de unge og de nye af:
OC
Marco Lund - Leeuwin - Skolnik
Desler - Frøkjær - JJ - Kamil - Yao
Bashkim - MJ
Synes heller ikke, at vi er i en situation, hvor vi skal lave så meget om. Der er stadig mange ting, der skal øves mere.
Det er givet at OC står, da de andre er til landskampe (gad vide hvem der er på bænken? HC Bernat er også på landsholdsopgave). Ellers håber jeg kun, at der bliver eksperimenteret på enkelte pladser.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlægJeg håber så meget den kamp bliver brugt til at få testet de unge og de nye af:
OC
Marco Lund - Leeuwin - Skolnik
Desler - Frøkjær - JJ - Kamil - Yao
Bashkim - MJ
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægMJ er med u19 landsholdet, så han er væk.
Synes heller ikke, at vi er i en situation, hvor vi skal lave så meget om. Der er stadig mange ting, der skal øves mere.
Det er givet at OC står, da de andre er til landskampe (gad vide hvem der er på bænken? HC Bernat er også på landsholdsopgave). Ellers håber jeg kun, at der bliver eksperimenteret på enkelte pladser.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægHåber på følgende:
__________Oliver C
_____Ramon - KEP - Lund
_Ryan - Kamil - JJT - Tver - Yao
_____Bashkim - Festersen
Er Desler klar, så kan han få Ryan’s plads. Er JJT ikke klar, så kan Kløve få pladsen.
Jeg tror vi stiller noget nær stærkeste opstilling pånær et par stykker hvis der er småskavanker
Bash starter nok på toppen. Han bekræftede selv idag på facebook live at han er ihvertfald er med i truppen og ser sig selv som angriber
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg tror altså ikke at vi sparer så mange profiler. Ingen virker slidte, de har 3 fridage bagefter samt der er landskampspause
Jeg tror vi stiller noget nær stærkeste opstilling pånær et par stykker hvis der er småskavanker
Bash starter nok på toppen. Han bekræftede selv idag på facebook live at han er ihvertfald er med i truppen og ser sig selv som angriber
__________Oliver C
_____Ramon - KEP - Ludwig
_Ryan - Kamil - JJT - Tver/Drach - Barret
_____Bashkim - AK/Helenius
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægJamen så lad os sige:
__________Oliver C
_____Ramon - KEP - Ludwig
_Ryan - Kamil - JJT - Tver/Drach - Barret
_____Bashkim - AK/Helenius
__________Oliver C
____ Lund-Ramon-Ludwig
Ryan-Greve-Drach-Eske-Barret
______ Bashkim-AK
Men alt kan ske med denne kæmpe trup der skal holdes i gang. Vi kender heller ikke de småskavanker der kan være som gør at man sparer.
Tror ikke JJ starter men mon ikke han får spilletid
Comment
Comment