Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Byrådsmøde om kunstgræsbaner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Der er fundet ydeligere 2,5 mill for at det hele går op

    https://www.fyens.dk/odense/Boldbane...rtikel/3335306

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Der er fundet ydeligere 2,5 mill for at det hele går op

      https://www.fyens.dk/odense/Boldbane...rtikel/3335306
      At underlaget på cigaren er blødt er ingen overraskelse. Men håber de får lavet et godt anlæg til Røde Stjerne.

      Comment


        Nu har jeg sådan lige hurtigt været forbi et par anlæg den anden dag, og for syv sytten hvor har det pyntet!

        Cigaren ser faktisk sprød, men det burde en totalt nyanlagt bane vel også, men helt helt friskt græs på

        Bueskydningsklubben har fået anlagt en vold samt et gedigent plankeværk, og for mig at se, mangler man vel kun at bygge/lave/flytte klubhusene på/til Cigaren, men jeg kender ikke lige detaljerne herfor.

        Bolbros anlæg ser også friskt og sprødt ud, af samme årsag som nævnt ovenfor, men hvor må det dog give bedre muligheder og mere sammenhæng i anlægget, at det ikke er skåret over i to, af en nedlagt jernbanestrækning!

        Sidst men ikke mindst, ser det ud til, at buernes og Røde Stjernes nuværende anlæg, som OB skal overtage, også allerede nu har fået en omgang eller bare bliver plejet mere/bedre - jeg har ikke betrådt anlægget, men det SER bare mere plant og lækkert ud, udover at der er etableret et gedigent hegn hele vejen rundt, så man ikke skal rende og finde sin bold i buske og træer - eller på jernbanerne

        Selvom jeg ikke har haft min gang i Røde Stjerne i nogle sæsoner, så glæder jeg mig godt nok til at se det endelige resultat!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
          Nu har jeg sådan lige hurtigt været forbi et par anlæg den anden dag, og for syv sytten hvor har det pyntet!

          Cigaren ser faktisk sprød, men det burde en totalt nyanlagt bane vel også, men helt helt friskt græs på

          Bueskydningsklubben har fået anlagt en vold samt et gedigent plankeværk, og for mig at se, mangler man vel kun at bygge/lave/flytte klubhusene på/til Cigaren, men jeg kender ikke lige detaljerne herfor.

          Bolbros anlæg ser også friskt og sprødt ud, af samme årsag som nævnt ovenfor, men hvor må det dog give bedre muligheder og mere sammenhæng i anlægget, at det ikke er skåret over i to, af en nedlagt jernbanestrækning!

          Sidst men ikke mindst, ser det ud til, at buernes og Røde Stjernes nuværende anlæg, som OB skal overtage, også allerede nu har fået en omgang eller bare bliver plejet mere/bedre - jeg har ikke betrådt anlægget, men det SER bare mere plant og lækkert ud, udover at der er etableret et gedigent hegn hele vejen rundt, så man ikke skal rende og finde sin bold i buske og træer - eller på jernbanerne

          Selvom jeg ikke har haft min gang i Røde Stjerne i nogle sæsoner, så glæder jeg mig godt nok til at se det endelige resultat!
          De har jo også arbejdet på det siden tidlig forår. Lagt dræn, planeret det og sået om. Så det skal nok blive godt.
          Det mest spændende er nok om der kommer nogen form for nyt klubhus deroppe. Jeg tvivler

          Comment


            Ved vi noget om startdato for klubhuset i ådalen?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Ved vi noget om startdato for klubhuset i ådalen?
              Umiddelbart ikke noget der er offentliggjort. Bare at det står klart i 2020..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                De har jo også arbejdet på det siden tidlig forår. Lagt dræn, planeret det og sået om. Så det skal nok blive godt.
                Det mest spændende er nok om der kommer nogen form for nyt klubhus deroppe. Jeg tvivler
                Altså om OB bygger noget nyt på RS’s gamle anlæg?

                Jeg kan ikke forestille mig, at RS & buerne ikke for et nyt klubhus eller at det gamle flyttes over på Cigaren.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                  Altså om OB bygger noget nyt på RS’s gamle anlæg?

                  Jeg kan ikke forestille mig, at RS & buerne ikke for et nyt klubhus eller at det gamle flyttes over på Cigaren.
                  At OB bygger nyt... Det er jeg i tvivl om sker med tiden.

                  RS får vidst bygget noget nyt derovre. Mener bestemt at det var med i den sidste kabale som man fandt ekstra penge til for at gå op

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Umiddelbart ikke noget der er offentliggjort. Bare at det står klart i 2020..
                    2020, det er lige om lidt. Så skal spaden i jorden snart.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                      2020, det er lige om lidt. Så skal spaden i jorden snart.
                      Ja. Med mindre det nu hedder “i 2020” istedet for “inden 2020”

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        At OB bygger nyt... Det er jeg i tvivl om sker med tiden.

                        RS får vidst bygget noget nyt derovre. Mener bestemt at det var med i den sidste kabale som man fandt ekstra penge til for at gå op
                        Ah ok, men hvis RS får nyt, så kan OB jo overtage både RS’s og buernes, og så er der egentligt ok mange m2 under tag - dog ikke så mange brusere - men det kan selvfølgelig laves om ... over tid.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                          Ah ok, men hvis RS får nyt, så kan OB jo overtage både RS’s og buernes, og så er der egentligt ok mange m2 under tag - dog ikke så mange brusere - men det kan selvfølgelig laves om ... over tid.
                          Ja det kan vel næppe være værre end det de kommer fra pt men ja. Jeg tænker at der nok burde bruges lidt penge i det gamle hus. Men sidst JH snakkede om det var der ikke taget stilling til dette

                          Comment


                            Altså bruserne var OK men ikke fremragende, men jeg synes klart at RS’s klubhus var bedre end banerne, men dem er/kommer der jo styr på - så kan man jo altid opgradere klubhuset etc., hvis man skønner det nødvendigt.

                            Comment

                            Working...
                            X