Oprindeligt indsendt af Entusiastens
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Byrådsmøde om kunstgræsbaner
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlægOB amatør ønskede sig græsbaner lige som andre Odense klubber, det har de ikke fået. I stedet har de fået kunstgræsbaner. Kunstgræsbaner som ender med en større efterregning for OB amatør end foreningen kan magte, da de to driftsformer ifølge OB amatør ikke lever op til intensionen med den aftale der blev indgået. Er det ens vilkår?
OB kan ikke få alt hvad de peger på, f.eks ikke de her ekstra græsbaner da klubberne ikke kunne blive enige om fordelingen og i forhold til plastikbaner så er det, selvfølgelig, ikke rimeligt at de får bedre vilkår end alle andre ... vel?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJeg synes faktisk du skal læse byrådets referat :).
OB kan ikke få alt hvad de peger på, f.eks ikke de her ekstra græsbaner da klubberne ikke kunne blive enige om fordelingen og i forhold til plastikbaner så er det, selvfølgelig, ikke rimeligt at de får bedre vilkår end alle andre ... vel?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDet kan jeg ikke se nogen steder.
OB er utilfreds med at de ikke kan få græsbaner, som de gerne vil have ... fordi klubberne ikke kunne blive enige om fordelingen.
Der er ingen steder fremført nogen betingelser, der giver OB ret til bedre forhold end alle andre.
Comment
-
Måske ikke bedste sammenligning, men forestil jer lige lederen af et plejehjem, som får et boom i antallet af beboere, og så beder om ekstra SOSU’er, så han kan opretholde det niveau han er forpligtiget til ifølge serviceloven.
“Jamen chef, jeg bad om 5 SOSU’er - jeg kan sgu for helvede ikke aflønne 5 læger inden for mit budget?!”
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJeg synes faktisk du skal læse byrådets referat :).
OB kan ikke få alt hvad de peger på, f.eks ikke de her ekstra græsbaner da klubberne ikke kunne blive enige om fordelingen og i forhold til plastikbaner så er det, selvfølgelig, ikke rimeligt at de får bedre vilkår end alle andre ... vel?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlægMåske ikke bedste sammenligning, men forestil jer lige lederen af et plejehjem, som får et boom i antallet af beboere, og så beder om ekstra SOSU’er, så han kan opretholde det niveau han er forpligtiget til ifølge serviceloven.
“Jamen chef, jeg bad om 5 SOSU’er - jeg kan sgu for helvede ikke aflønne 5 læger inden for mit budget?!”
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlægMener du seriøst selv, at de professionelle skal bruge alle fire baner?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægNæ nej ... ikke troll. Det er fordi han ikke er fan. Han ser tingene meget mere klart.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægDu har da selv linket til mødereferatet, hvor det fremgår, at OB ikke ser de to eksisterende modeller lever op til intentionen bag aftalen.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlægOB vil jo satan da heller ikke “have alt de peger på”, de beder bare kommunen om at stille de forpulede baner til rådighed som den er forpligtiget til, hvilket kommunen ikke magter?
Klubberne kunne ikke blive enige om fordelingen af græsbaner, hvis man skal tro OB selv ... fordi de ikke kunne blive enige er løsningen nu kunstgræs og der vil OB have andre og bedre regler end alle andre, det er det faktuelle.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
Comment