Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Vejle-OB 26.8.2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Lyder godt. Der er heller ingen grund til at udsætte Ramons indtog på holdet, han skal bare i ilden fra start af. Med den erfaring og alder han har, skal man kunne forvente det af ham, og jeg tror alligevel ikke på Lund i længden, bare fordi at han spiller en fin kamp, hvor vi i øvrigt står dybt og forsvarer med mange mand i størstedelen af kampen.
    Helt enig. Eneste spørgsmål er vel om Tverskov eller Ramon skal spille i midten

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Kunne godt ligne at Ramon slår Lund af. Mandé med på bænken istedet for Mikkelsen. Ellers samme start 11 ifølge FS

      https://www.fyens.dk/ob/De-to-nye-er...rtikel/3278964
      Det er Oliver C, der har været 2. Keeper til de sidste par kampe.

      Comment


        #33
        Schoop ville helst have spillet for OB

        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...mmen-spille-ob

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
          Det er Oliver C, der har været 2. Keeper til de sidste par kampe.
          Okay. Men TM er ved at være klar igen så det kunne godt have været ham denne gang

          Comment


            #35
            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/tversk...amp-mod-vejle/
            siden 1887

            Comment


              #36
              Hvor mange fans, tror I, der tager turen over Lillebælt søndag og er klar til at heppe på drengene?��

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
                Hvor mange fans, tror I, der tager turen over Lillebælt søndag og er klar til at heppe på drengene?��
                Jeg tror, der kommer rigtigt mange.
                Mon ikke vi nærmer os noget, der ligner måske 1000?
                Synes at lige meget hvem, jeg snakker med, så skal de til Vejle på søndag
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Jeg tror, der kommer rigtigt mange.
                  Mon ikke vi nærmer os noget, der ligner måske 1000?
                  Synes at lige meget hvem, jeg snakker med, så skal de til Vejle på søndag
                  Præcis.. Selv dem som ikke nødvendigvis er OB-fans kommer til vejle
                  siden 1887

                  Comment


                    #39
                    Vi er også 11 fra København som kommer, vi skal tilfældigvis deltage i noget arrangement lørdag med overnatning i Kolding, så der er ikke langt til Vejle.

                    Comment


                      #40
                      Vejle kampen er muligheden for at komme tilbage på sporet med 3 point. Efter en god start er de vist ved at finde deres rette niveau, og vi kan vel ikke blive ved med at brænde alle de chancer som vi kommer frem til i alle kampe.
                      De kommende 2 kampe inden landskamp pausen kan rette en del op på en elendig start rent point mæssigt. De skal simpelthen kaste 6 point af sig. Det tror og håber jeg også er muligt.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Vejle kampen er muligheden for at komme tilbage på sporet med 3 point. Efter en god start er de vist ved at finde deres rette niveau, og vi kan vel ikke blive ved med at brænde alle de chancer som vi kommer frem til i alle kampe.
                        De kommende 2 kampe inden landskamp pausen kan rette en del op på en elendig start rent point mæssigt. De skal simpelthen kaste 6 point af sig. Det tror og håber jeg også er muligt.
                        Du har helt ret. Vejlekampen er helt sindsygt vigtig. Det er som altid en svær kamp, men det er nu alle spillere skal træde i karakter og viser at vi ikke er Superligaens dårligste hold, hvilket tabellen pt fortæller.
                        En sejr vil kunne være starten på en ny positiv fortælling om den her sæson.

                        Comment


                          #42
                          Nyindkøb og ny spillestil er næppe på plads endnu så alt kan ske. Men tror det bliver en god kamp.
                          Også spændende at se hvor god Jacob Schoop er blevet. Han burde jo spille for os.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Vejle kampen er muligheden for at komme tilbage på sporet med 3 point. Efter en god start er de vist ved at finde deres rette niveau, og vi kan vel ikke blive ved med at brænde alle de chancer som vi kommer frem til i alle kampe.
                            De kommende 2 kampe inden landskamp pausen kan rette en del op på en elendig start rent point mæssigt. De skal simpelthen kaste 6 point af sig. Det tror og håber jeg også er muligt.
                            Men det kræver at vi beviser at vi kan præstere på udebane. Det kan sprede nok så meget optimisme at vi spiller som imod fcm, hvis vi følger op med at spille som imod Hobro. Det er os selv der bestemmer, for som i optakten til Hobro-kampen, så var jeg ikke i tvivl om vi ville vinde, hvis vi spillede som imod fck. På samme måde er jeg ikke i tvivl om at vi slår vejle, hvis vi spiller imod fcm. Det er bare snart svært at tro på at vi kan få det til at hænge sammen på udebane, når vi har oplevet SÅ mange skuffelser. Jeg håber vi forhåbentligt kommer mange mand til Vejle, så det kan føles lidt som at spille i Odense, for så vinder vi

                            Comment


                              #44
                              Hvornår har vi egentligt sidst vundet på udebane i superligaen?
                              siden 1887

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                                Nyindkøb og ny spillestil er næppe på plads endnu så alt kan ske. Men tror det bliver en god kamp.
                                Også spændende at se hvor god Jacob Schoop er blevet. Han burde jo spille for os.
                                Schoop er jo lidt den type, som vi har manglet på midten nu her - og som Kamel Vacek måske er udset til at være. Teknisk god, kan lægge gode afleveringer, fint spark. Som den højre eller midterste på en 3-mands midtbane kunne han passe super ind.

                                Men sådan er livet - jeg kan passende tage min Schoop-OB trøje på i morgen:-)

                                Comment

                                Working...
                                X