Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Vejle-OB 26.8.2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Der står jo at man bare skal møde op. Mon dog man fylder hele udebaneafsnittet?
    Det tror jeg heller ikke, men det kan ske. Det kommer vel lidt an på hvor mange pladser Vejle afsætter til os..

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
      Nu når OB giver billetten, skal man booke billetten eller satser de bare på der ikke bliver udsolgt til udebaneafsnittet?
      Man skal, så vidt jeg har forstået det, bare møde op og gå ind gennem tælleapparaterne. Man får ingen billet udleveret og ej heller skal man have nogen billet med hjemmefra
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
        Det tror jeg heller ikke, men det kan ske. Det kommer vel lidt an på hvor mange pladser Vejle afsætter til os..
        Tænker der bliver plads til alle. Men ja. Når man kommer langvejs fra vil man gerne have en eller anden form for garanti. Helt forståeligt.

        Comment


          #19
          Det er først til mølle princippet. Jeg tror sagtens på at vi kan fylde hele udebane afsnittet. Vi kommer Ca. 10 mand

          Comment


            #20
            Vi kommer en 3 stykker...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
              Det tror jeg heller ikke, men det kan ske. Det kommer vel lidt an på hvor mange pladser Vejle afsætter til os..
              Det normale udebaneområde har plads til 1351, og vil ikke blive udvidet som eks. til deres kamp mod GF. Jeg har svært ved at se os fylde det. Men lad mig da blive positivt overrasket.
              "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
              RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

              Comment


                #22
                DSB har sat togturen ned til 150 kr t/r.. INGEN UNDSKYLDNINGER
                siden 1887

                Comment


                  #23
                  Det bliver godt nok en spændende kamp, en sejr her og vi er måske på vej ud af den point mæssige krise denne sæson.

                  Vejle har været god til Uafgjort, men har tabt hjemme til FCM og ude til FCN, hvilket kunne tyde på at de er til at tale med hvis vi er spilstyrende.

                  Svær udfordrende kampmod nyoprykker, men utrolig spændende. Tror vi forsætter de gode takter som mod FCM og vinder. Vi må ikke tabe denne kamp, så vil Vejle være 7 point foran os, og top 6 er meget langt væk fra os,

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                    Det bliver godt nok en spændende kamp, en sejr her og vi er måske på vej ud af den point mæssige krise denne sæson.

                    Vejle har været god til Uafgjort, men har tabt hjemme til FCM og ude til FCN, hvilket kunne tyde på at de er til at tale med hvis vi er spilstyrende.

                    Svær udfordrende kampmod nyoprykker, men utrolig spændende. Tror vi forsætter de gode takter som mod FCM og vinder. Vi må ikke tabe denne kamp, så vil Vejle være 7 point foran os, og top 6 er meget langt væk fra os,

                    Newsflash: top 6 er allerede meget langt væk. Det kunne være fantastisk at starte en lang vej imod noget bedre med en sejr. Én kamp ad gangen.

                    Comment


                      #25
                      Kan blive en meget anderledes opstilling end vi tidligere har set...

                      Gryte
                      Ryan. Ramon. Tverskov. JBL
                      Eskesen. Drachmann. Vacek. Kløve
                      AK. Helenius.

                      Mande
                      Desler. KEP. Ludwig. Lund.
                      Greve. JJT. Casper. Yao
                      Festersen. Mathias.

                      Så mangler vi vel bare en målfarlig angriber men det kræver nok et salg af Gryte... og så er en hel stamme skiftet ud (efter sæsonen startede)...

                      Med Desler og JJT ude med skader tænker jeg det kun er Gryte og evt. en angriber der kan blive solgt..

                      Gryte
                      Ramon. Tverskov. Ludwig.
                      Ryan. JBL.
                      Vacek. Drachmann. Kløve.
                      AK. Helenius.

                      Mande
                      Desler. KEP. Lund.
                      Greve. Lund.
                      Casper. JJT. Yao.
                      Festersen. Mathias.
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Kan blive en meget anderledes opstilling end vi tidligere har set...

                        Gryte
                        Ryan. Ramon. Tverskov. JBL
                        Eskesen. Drachmann. Vacek. Kløve
                        AK. Helenius.

                        Mande
                        Desler. KEP. Ludwig. Lund.
                        Greve. JJT. Casper. Yao
                        Festersen. Mathias.

                        Så mangler vi vel bare en målfarlig angriber men det kræver nok et salg af Gryte... og så er en hel stamme skiftet ud (efter sæsonen startede)...

                        Med Desler og JJT ude med skader tænker jeg det kun er Gryte og evt. en angriber der kan blive solgt..

                        Gryte
                        Ramon. Tverskov. Ludwig.
                        Ryan. JBL.
                        Vacek. Drachmann. Kløve.
                        AK. Helenius.

                        Mande
                        Desler. KEP. Lund.
                        Greve. Lund.
                        Casper. JJT. Yao.
                        Festersen. Mathias.
                        Hvad får dig til at tro, at vi skifter væk fra 3-5-2/5-3-2 i den her kamp?

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                          Hvad får dig til at tro, at vi skifter væk fra 3-5-2/5-3-2 i den her kamp?
                          ikke noget ... den er der også .....
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #28
                            Jeg tror ikke Vacek starter inde, han har ikke spillet kamp siden maj.

                            Comment


                              #29
                              Kunne godt ligne at Ramon slår Lund af. Mandé med på bænken istedet for Mikkelsen. Ellers samme start 11 ifølge FS

                              https://www.fyens.dk/ob/De-to-nye-er...rtikel/3278964

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Kunne godt ligne at Ramon slår Lund af. Mandé med på bænken istedet for Mikkelsen. Ellers samme start 11 ifølge FS

                                https://www.fyens.dk/ob/De-to-nye-er...rtikel/3278964
                                Lyder godt. Der er heller ingen grund til at udsætte Ramons indtog på holdet, han skal bare i ilden fra start af. Med den erfaring og alder han har, skal man kunne forvente det af ham, og jeg tror alligevel ikke på Lund i længden, bare fordi at han spiller en fin kamp, hvor vi i øvrigt står dybt og forsvarer med mange mand i størstedelen af kampen.

                                Comment

                                Working...
                                X