Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Vejle-OB 26.8.2018
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKunne godt ligne at Ramon slår Lund af. Mandé med på bænken istedet for Mikkelsen. Ellers samme start 11 ifølge FS
https://www.fyens.dk/ob/De-to-nye-er...rtikel/3278964
Comment
-
Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlægHvor mange fans, tror I, der tager turen over Lillebælt søndag og er klar til at heppe på drengene?
Mon ikke vi nærmer os noget, der ligner måske 1000?
Synes at lige meget hvem, jeg snakker med, så skal de til Vejle på søndag
Comment
-
Vejle kampen er muligheden for at komme tilbage på sporet med 3 point. Efter en god start er de vist ved at finde deres rette niveau, og vi kan vel ikke blive ved med at brænde alle de chancer som vi kommer frem til i alle kampe.
De kommende 2 kampe inden landskamp pausen kan rette en del op på en elendig start rent point mæssigt. De skal simpelthen kaste 6 point af sig. Det tror og håber jeg også er muligt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægVejle kampen er muligheden for at komme tilbage på sporet med 3 point. Efter en god start er de vist ved at finde deres rette niveau, og vi kan vel ikke blive ved med at brænde alle de chancer som vi kommer frem til i alle kampe.
De kommende 2 kampe inden landskamp pausen kan rette en del op på en elendig start rent point mæssigt. De skal simpelthen kaste 6 point af sig. Det tror og håber jeg også er muligt.
En sejr vil kunne være starten på en ny positiv fortælling om den her sæson.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægVejle kampen er muligheden for at komme tilbage på sporet med 3 point. Efter en god start er de vist ved at finde deres rette niveau, og vi kan vel ikke blive ved med at brænde alle de chancer som vi kommer frem til i alle kampe.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægNyindkøb og ny spillestil er næppe på plads endnu så alt kan ske. Men tror det bliver en god kamp.
Også spændende at se hvor god Jacob Schoop er blevet. Han burde jo spille for os.
Men sådan er livet - jeg kan passende tage min Schoop-OB trøje på i morgen:-)
Comment
Comment