Fantastisk at vi får point som fortjent! Men for pokker det skal ikke tage fokus fra vores helt grundlæggende offensive problemer. Helenius spiller altså en skandaløs kamp.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ob - fcm 19/8-2018 (kamptråd)
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægFantastisk at vi får point som fortjent! Men for pokker det skal ikke tage fokus fra vores helt grundlæggende offensive problemer. Helenius spiller altså en skandaløs kamp.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægHvor er det vigtigt.
Ser lige en VAR kendelse (korrekt) give mål til Sevilla, og kigger ned på mobil og OB har scoret. Nice.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Århusianer Se indlægFedt at se hvor vigtigt det er for Helenius at score. Jeg kan godt lide manden. Det er fandme bare ærgerligt at han er vores ringeste mand på så mange punkter. Fedt at vi redder et point i dag. Stærk indsats. 1 times daglig skudtræning til alle efter træning? :D
Jeg syntes det var en skam det var ham som scorede , ønsker ham meget langt væk fra min klub817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægFuck... Hvor er det dog dejligt! Fortjent point. Nu snupper vi Vejle i næste runde, og så kan vi forhåbentligt se de øvrige hold i tabellen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJeg syntes det var en skam det var ham som scorede , ønsker ham meget langt væk fra min klub
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægFedt med 1 point og fedt vi hindrer Herning i at tage førstepladsen , men hvor er det superærgeligt at det er Helenius der scorer
Jeg er ikke stor fan af ham.... men glæder mig virkelig over, at han scorede og forhåbentlig tanker selvtillid
Comment
Comment