Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Lars Høgh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    https://www.bt.dk/superligaen/lars-h...-for-den-store

    Det betyde altså noget, det vi gør.

    Det er en tåreperser, bare så I er advaret ...
    Ja. Glæder mig helt vildt at komme på stadion i morgen.
    Lad os se hvad klubben har forberedet. Måske fanområde får nyt navn???
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Jeg håber fandeme de har fået lavet en statue af manden!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Ja. Glæder mig helt vildt at komme på stadion i morgen.
        Lad os se hvad klubben har forberedet. Måske fanområde får nyt navn???
        Nyt navn, det er overhovedet ikke godt nok!! Men hvad kan man ellers forvente af OB..
        siden 1887

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
          Jeg håber fandeme de har fået lavet en statue af manden!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
            Jeg håber fandeme de har fået lavet en statue af manden!
            + 1
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
              Jeg håber fandeme de har fået lavet en statue af manden!
              skal du nok ikke regne med :-) men kunne bestemt være kongen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                Nyt navn, det er overhovedet ikke godt nok!! Men hvad kan man ellers forvente af OB..
                Selvfølgeligt er det ikke god nok. Men som du allerede siger: vi taler om OB...
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Stor tak til jer der lavede banneret. Jeg kan desværre ikke være på stadion søndag. Klap lige lidt ekstra højt fra mig.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                    Jeg håber fandeme de har fået lavet en statue af manden!
                    Yes
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                      Nyt navn, det er overhovedet ikke godt nok!! Men hvad kan man ellers forvente af OB..
                      Det er ikke en statue, men vi er i den boldgade, vil jeg mene. Det er i al fald større end en omdøbning af fanzonen.
                      SLO

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Selvfølgeligt er det ikke god nok. Men som du allerede siger: vi taler om OB...
                        Det der med statuer på offentlige pladser, er altså ikke noget OB har indflydelse på ;) Hvis der rent faktisk kommer en, så tror jeg OB har gjort et godt stykke arbejde, og kommer der ikke nogen, så er det kommunen/lovgivning der spænder ben.

                        Tror ikke man skal undervurdere OB's behov for at holde fast i historien og hylde gamle helte - det er en del af brandet og narrativet, der skal hjælpe med at få folk på stadion.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                          Det er ikke en statue, men vi er i den boldgade, vil jeg mene. Det er i al fald større end en omdøbning af fanzonen.
                          Ved du noget???
                          siden 1887

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                            Ved du noget???

                            En buste måske?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
                              En buste måske?
                              Nej, “i samme boldgade” skal forstås som et blivende, fysisk monument. Om det er federe, mindre fedt eller i samme kategori, må være en smagssag. Personligt kan jeg rigtig godt lide statuer/buster i teorien, men i praksis er de ofte ikke særligt vellignende, synes jeg
                              SLO

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                                Nej, “i samme boldgade” skal forstås som et blivende, fysisk monument. Om det er federe, mindre fedt eller i samme kategori, må være en smagssag. Personligt kan jeg rigtig godt lide statuer/buster i teorien, men i praksis er de ofte ikke særligt vellignende, synes jeg
                                Ja så er det jo et fotografi, eller et større maleri.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X