Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Mande Sayouba

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Hmmm. Så er det vel fint at få Mande ind....


    Og han skal nok blive fantastisk. Tro mig.
    Men du forstår godt, at der er nogen, der ikke lige tror på dét; og at den mistro ikke er hentet ud af den blå luft?

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
      Jeg tror bare, at JH er bange for at prisen på Grytebust nu falder, hvor vi har præsenteret den nye målmand. Jeg tænker at Mandes agent har talt lidt for meget over sig med handlen, og Stabæk og OB var nødt til at gøre det officielt. Jeg er sikker på, at Mande først skulle have været præsenteret efter et salg af Grytebust.
      Det skal jeg ikke kunne sige. Men jeg tror nu ikke, det er usandsynligt, at der har været interesse for Thomas Mikkelsen. Han er en god målmand, der sagtens kunne spille fast andre steder.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Men du forstår godt, at der er nogen, der ikke lige tror på dét; og at den mistro ikke er hentet ud af den blå luft?

        MvH ChrisOB
        Ja jeg er helt med på at dit glas er halvt tomt og mit er halvt fuldt.

        Men jeg er sgu lidt træt af at I( I ved hyben I er) altid er negative.

        Endda uden noget viden om den på gældende spiller.

        Jeg tror virkelig på ham og det gær du ikke, fair nok. Men derfor behøver du jo ikke skrive det hvert 5 indlæg der kommer, gør du?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
          Det skal jeg ikke kunne sige. Men jeg tror nu ikke, det er usandsynligt, at der har været interesse for Thomas Mikkelsen. Han er en god målmand, der sagtens kunne spille fast andre steder.
          I superligaen?
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            I superligaen?
            Det mener jeg så absolut.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              I superligaen?
              https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...t-hjem/7269804
              Åbenbart..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Men det lykkedes desværre ikke at finde ham. Vi prøvede lige indtil det sidste men enderne kunne ikke mødes.
                Men vi er tilfreds med den trup vi har og er sikre på at den nok skal opfylde de målsætninger vi har.
                Det skulle også være muligt, når vi slet ikke har en målsætning.

                Comment


                  Det var åbenbart FCM der var interesserede i Thomas Mikkelsen iflg. EB

                  Comment


                    Det er i øvrigt noget af det mest absurde. At sætte målsætning efter hvordan det går i transfervinduet.

                    Altså, undskyld mig, men hvor tosset er det? Man beslutter sig da for hvor man vil hen, ud fra de muligheder og udfordirnger man har og så planlægger man sin ageren derefter. Man kan sgu da ikke gør et eller andet, uden at have en målestok at måle det op imod, og så efterfølgende vurdere hvad det blev til og hvad målet er.

                    Alene det, at man kan sige det offentligt er så tosset, må ikke alene understrege, at man ingen mål, strategi og retning har. Men at man er så lidt bevidst om det, så man ikke forstår, at man skal forsøge, at dække over det.

                    Hovedrystende.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                      Jesper Hansen fortæller lidt om baggrunden for købet af den nye målmand. Han mener, vi var nødt til at rykke på det, da det ikke kun er Grytebust, der har været interesse for.

                      http://obstruktion.dk/jesper-hansen-...res-maalmaend/
                      "Vi håber jo på, at vi kan finde nogen, der kan hjælpe os, det er det, hele opgaven går ud på. Hvis vi ikke kan finde nogen, så tager vi ikke nogen, hvis de ikke er gode nok til at kunne hjælpe os."
                      Nu må du stoppe Jesper! Det lyder spm den gamle sang som bliver ikke bedre med en gentagelse mere.
                      Hvis du ikke kan finde nogen som forstærker et hold som ligger sidst i rækken med kun ét point ud af 5 kampe så forklarer du ja selv at du er uduelig for din job. Tag dig sammen, tak.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                        Det er i øvrigt noget af det mest absurde. At sætte målsætning efter hvordan det går i transfervinduet.

                        Altså, undskyld mig, men hvor tosset er det? Man beslutter sig da for hvor man vil hen, ud fra de muligheder og udfordirnger man har og så planlægger man sin ageren derefter. Man kan sgu da ikke gør et eller andet, uden at have en målestok at måle det op imod, og så efterfølgende vurdere hvad det blev til og hvad målet er.

                        Alene det, at man kan sige det offentligt er så tosset, må ikke alene understrege, at man ingen mål, strategi og retning har. Men at man er så lidt bevidst om det, så man ikke forstår, at man skal forsøge, at dække over det.

                        Hovedrystende.
                        Ja det er tudetosset. Ledelsen har sat klubben i en slags stand-by tilstand, hvor man åbenbart lige venter og ser om man har held på markedet, før man har en ide om, hvad det kan blive til.

                        Jesper Hansen er en hyggelig mand, og passer fint i et halv-professionelt set-up, men har ingen strategiske og kommunikative evner på topniveau, han er totalt overmatchet, men det flugter jo godt med den øvrige ledelse.

                        Comment


                          Cykelhandler Jesper HA-HA Hansen har vi advaret om længe. Vi råbte Ulven Kommer uden der skete noget. Nu er ulven kommet. Det kan ikke blive godt.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Jeg kom til at tænke på hvem den bedste afrikanske målmand har været. Er der nogen der har været bedre end Bruce Grobelaar?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Jeg kom til at tænke på hvem den bedste afrikanske målmand har været. Er der nogen der har været bedre end Bruce Grobelaar?
                              Kan jeg dårligt forestille mig. De bedste bud må vel være en Thomas N'kono eller Carlos Kameni. Der er jo stadig forbløffende få gode afrikanske keepere. Vejen til pladsen hos Elfenbenskysten, ser da også ganske overkommelig ud for Sayouba.

                              Comment


                                Bruce Grobelaar havde godt nok også en del drop/smørhandskehændelser, som jeg stadig vagt erindrer. Kameni synes jeg er en dygtig målmand. Så var der en helt fantastisk målmand ved VM (deromkring Roger Milla tiden, såvidt jeg husker) for et, mener jeg, afrikansk hold, men ikke sikker. De klarede sig overraskende godt, ikke mindst takket være deres målmand.. Damn mindet begynder at halte, men mon ikke jeg finder frem til pågældende målmand

                                Comment

                                Working...
                                X