Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Mande Sayouba

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fedt vi har fået en ny keeper, når Sten nok smutter.

    25 år fremtiden er lys for en målmand i den alder. Han er 30 når kontrakten slitter, vil kunne sælges som 28 eller 29 årig for et stort beløb.
    Tror virkelig på ham.

    Comment


      5 år er godt nok tegn på at man er sikker i sin sag her.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Velkommen til. Håber du får lige så stor succes som Grytebust
        Det er, indtil andet er bevist, i hvert fald rettidig omhu og en bedre position ifht evt salg af Grytebust. Har ingen anelse om, hvor god han er, men jeg tillader mig at være moderat positiv i dag.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
          Fedt vi har fået en ny keeper, når Sten nok smutter.

          25 år fremtiden er lys for en målmand i den alder. Han er 30 når kontrakten slitter, vil kunne sælges som 28 eller 29 årig for et stort beløb.
          Tror virkelig på ham.
          Du er med på at det er JH som har hentet ham ik? jeg håber, men tænker WESSELS, Koval - men blind høne finder også korn.

          Problemet er, at jeg maksimalt tror det er status og ikke de 3 forstærkninger, der skal til for at vende billedet.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Blev han ikke efterforsket for at ville trække det fra i skat? Han kan sgu da altid putte penge i OB hvis han vil. Det er vel kun ham der bestemmer det
            https://jyllands-posten.dk/protected...-superligaklub
            Kan ikke læse hele artiklen, men teksten under billedet lyder for mig som om at Skat simpelthen ikke tror at Thorborg og de andre ville se de penge igen og det var derfor de skulle beskattes som var det en gave og ikke en handel. Så hvis de siger nej til pengene tror jeg skat kommer tilbage.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Problemet er, at jeg maksimalt tror det er status og ikke de 3 forstærkninger, der skal til for at vende billedet.
              Status quo på den post er vel ikke at foragte. Slet ikke, hvis det bringer lidt penge ind.

              Jeg er nu ikke helt overbevist om hans niveau, men måske er der noget talent, som man kan se hvis man ser lidt mere end en YouTube video.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Du er med på at det er JH som har hentet ham ik? jeg håber, men tænker WESSELS, Koval - men blind høne finder også korn.

                Problemet er, at jeg maksimalt tror det er status og ikke de 3 forstærkninger, der skal til for at vende billedet.
                Lige Wessels er det lidt svært at skyde Jesper Hansen i skoene, eftersom Wessels stoppede i 2012 og Jesper Hansen blev ansat i 2013.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  5 år er godt nok tegn på at man er sikker i sin sag her.
                  Verdens mest tvivlsomme stempel?

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                    Lige Wessels er det lidt svært at skyde Jesper Hansen i skoene, eftersom Wessels stoppede i 2012 og Jesper Hansen blev ansat i 2013.
                    Tror mere det er tænkt som to forskellige tanketråde her;

                    1. Man skal huske på hvem der har hentet vores nye målmand.

                    2. Håber på noget, der er bedre end Wessels og Koval - ikke nødvendigvis koblet på den første tanke.

                    Men det kunne godt være han har glemt at JH ikke hentede Wessels. Men hvis man skal være lidt grov, så kunne han faktisk godt ligne én sådan, bortset fra at jeg synes han trods alt var lidt bedre end Koval.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                      Lige Wessels er det lidt svært at skyde Jesper Hansen i skoene, eftersom Wessels stoppede i 2012 og Jesper Hansen blev ansat i 2013.
                      Du har ret, men forstår nok budskabet.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        5 år er godt nok tegn på at man er sikker i sin sag her.
                        yes sir det er ren Thomas Mikkelsen....som vi “desværre kun” skrev en 4 årig med
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Du er med på at det er JH som har hentet ham ik? jeg håber, men tænker WESSELS, Koval - men blind høne finder også korn.

                          Problemet er, at jeg maksimalt tror det er status og ikke de 3 forstærkninger, der skal til for at vende billedet.
                          Jov jeg ved godt hvem der har hentet ham.
                          Ved også at Gryte blev hentet til klubben, der var JH også sportschef.

                          Ved at JM er træner og ham har jeg kolo enorm tiltro til.
                          Han har vidst været i Norge eller Afrika, og kender nok noget til ham, ellers havde han sagt nej er jeg sikker på.

                          Men får vi nu den version af ham der har stået for landsholdet og blandt den bedste keeper i Norge for nogle få år siden, så kan du jo give en fad på stadion ved lejlighed ;-)

                          Comment


                            Bevares, at man har hentet en målmand i Norge til at stå klar hvis Grytebust smutter (rettidig omhu), men ville det ikke være billigere at lade Grytebust blive kontraktiden ud, end de indtægter man ville miste ved en evt. nedrykning? Vi har da om noget brug for en sikker skanse lige nu, end overskuddet til at skulle spille en ny målmand ind på holdet med det skydetelt der står foran ham lige nu.

                            tænker bare højt....
                            JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                            JM Barometer 1
                            2 3 4 5 6 7 8 9 10

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                              Bevares, at man har hentet en målmand i Norge til at stå klar hvis Grytebust smutter (rettidig omhu), men ville det ikke være billigere at lade Grytebust blive kontraktiden ud, end de indtægter man ville miste ved en evt. nedrykning? Vi har da om noget brug for en sikker skanse lige nu, end overskuddet til at skulle spille en ny målmand ind på holdet med det skydetelt der står foran ham lige nu.

                              tænker bare højt....
                              Kommer vel an på prisen. Og indtil videre har han jo ikke rigtig reddet nogen point. Så nedrykning kan også sagtens komme med ham i målet.

                              Men Gryte skal videre og Thorborg skal have fyldt lommerne. Way of life

                              Comment


                                Jesper Hansen fortæller lidt om baggrunden for købet af den nye målmand. Han mener, vi var nødt til at rykke på det, da det ikke kun er Grytebust, der har været interesse for.

                                http://obstruktion.dk/jesper-hansen-...res-maalmaend/

                                Comment

                                Working...
                                X