Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Mande Sayouba

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Koval havde op mod 20 kampe i både gruppespil og kval i CL og EL, og næsten 100 ligakampe for et af Ukraines to bedste hold. Men det er selvfølgelig intet imod at have stået en god sæson eller to i Norge.
    Giv op, det er jo en latterlig sammenligning ifølge den person, der godt må påpege at en spiller var på årets hold i Norge, mens hverken du eller jeg må påpege at Koval havde et noget pænere CV, da vi hentede ham. For han kom jo ikke på årets hold i hverken CL eller den ukrainske liga, så tæller det ikke...

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #92
      Jeg kender ikke keeper kvaliteten i den Ukrainske liga, og ved ikke hvordan Koval blev rangeret der. Mande Sayouba har trods alt vist et stabilt højt niveau et par sæsoner, og været vurderet på højde med at par ganske habile keepere i det norske, det må trods alt betyde en vis form for kvalitet. Det er selvfølgelig et sats, men da ikke større sats end Grytebust var. OB er bare ikke i en position pt, hvor vi kan hente etablerede profiler. Jeg tænker at dette en en mand, der skal have karrieren på sporet igen. Synes egentlig at en sammenligning med Karim Zaza er mere rimelig - time will tell....
      Last edited by Zakk Wylde; 15-08-2018, 21:52.

      Comment


        #93
        Så var Koval sgu heller ikke dårligere. Nå, off topic.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Giv op, det er jo en latterlig sammenligning ifølge den person, der godt må påpege at en spiller var på årets hold i Norge, mens hverken du eller jeg må påpege at Koval havde et noget pænere CV, da vi hentede ham. For han kom jo ikke på årets hold i hverken CL eller den ukrainske liga, så tæller det ikke...

          MvH ChrisOB
          Jeg kan ikke se hvor Koval kommer ind i ligningen? Det er vist det der hedder et afledningsargument

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Zakk Wylde Se indlæg
            Jeg kender ikke keeper kvaliteten i den Ukrainske liga, og ved ikke hvordan Koval blev rangeret der. Mande Sayouba har trods alt vist et stabilt højt niveau et par sæsoner, og været vurderet på højde med at par ganske habile keepere i den norske, det må trods alt betyde en vis form for kvalitet. Det er selvfølgelig et sats, men da ikke større sats end Grytebust var. OB er bare ikke i en position pt, hvor vi kan hente etablerede profiler. Jeg tænker at dette en en mand, der skal have karrieren på sporet igen. Synes egentlig at en sammenligning med Karim Zaza er mere rimelig - time will tell....
            Er CL og 100 kampe for Dynamo Kiev ikke et større stempel på et CV end årets hold i Norge? Er det interesse fra Barcelona ikke også det?

            Hvorfor blive personlig, når jeg sådan set gjorde det samme som dig?

            Du kunne nøjes med at skrive det dér.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Zakk Wylde Se indlæg
              Jeg kan ikke se hvor Koval kommer ind i ligningen? Det er vist det der hedder et afledningsargument
              Nej, det er for at påpege at CVer er én ting, realiteter kan være noget andet.

              Koval kommer ind i ligningen af dén grund. Du må jo mene det er en formildende omstændighed at Mande for to år siden var på årets hold.

              2 år før vi hentede Koval havde denne et noget mere imponerende CV, og han var dårlig. Så man kan ikke altid stole på om ét CV er garant for kvalitet.

              At du så synes det er en latterlig sammenligning og et "afledningsargument" og tilmed får smidt en personlig sviner afsted det synes jeg så er lidt en latterlig overreaktion.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Så var Koval sgu heller ikke dårligere. Nå, off topic.
                Men stadig så tilpas dårlig, at det sætter hans CV lidt i relief.

                Og det er ikke off topic at diskutere en anden målmand vi hentede kontra den vi har hentet nu.

                Er det?

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #98
                  Koval var rystende ringe.

                  Comment


                    #99
                    Puhh.. Velkommen, men var det virkelig denne typer svingende keeper vi havde behov for at føje til en trup med notoriske selvtillidsproblemer?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                      Puhh.. Velkommen, men var det virkelig denne typer svingende keeper vi havde behov for at føje til en trup med notoriske selvtillidsproblemer?
                      Det er jo det, som er spørgsmålet- odds'ne er IKKE på den sportslige ledelses side.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Safari kan ikke åbne siden fordi at keeperen blev ikke fundet!!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Hvor mange gange har folk ikke sagt man skal give chancer til det ene fejlkøb efter det andet? Det er sgu sundt at have skepsis overfor enhver hentet under JH alene p.g.a trackrecord.

                          MvH ChrisOB
                          Det kan også være lidt farligt, man kan jo risikere at blive positivt overrasket .
                          Mvh PNL

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                            Det kan også være lidt farligt, man kan jo risikere at blive positivt overrasket .
                            Mvh PNL
                            Det ville da være rart. Det må være træls at blive negativt overrasket over 19 ud af 20 af vores køb, fordi man hver gang tror, at det er en klassespiller JH har fået op under neglene.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                              Ja, men ingen af de to har den erfaring som Mande har.

                              Jeg er sikker på at han kommer på landsholdet igen mens han står for OB.
                              Og min vurdering kan sgu være lige så god som jeres.

                              I kigger på fortiden og ikke fremtiden.
                              Mande bliver en super sidste skanse for OB, vi kunne have stået med TM der har lidt skades problemer plus er 35 og en meget ung Oliver. Det vil I alligevel hellere have?

                              Jeg er tilfreds med at få en ung keeper ind der har målmandend bedste år foran sig.
                              Dejlig positiv tankegang. Jeg tilslutter mig at glasset er halv fuldt, og ikke halvt tomt. Derudover er jeg godt klar over, at vor nye målmand er en lottokupon, men der er også somme tider gevinst på en sådan. Transfer og løn er garanteret lavere end Grytes, og vi får transferoverskud ifm. Grytes salg. Et overskud, som jeg håber, vi vil bruge til forstærkninger andre steder på banen. Altså en win win situation.
                              Mvh
                              PNL

                              Comment


                                Fed tråd han har fået.

                                Skeptiker: "Jeg er skeptisk".

                                Optimist: "Tjoh, men lad os give ham chancen".

                                - S: " selvfølgelig, men tjek hvad de her Twitter- brugere har skrevet om ham"
                                - O: " jo jo, men han har vist også tidligere vist sig som en dygtig keeper for dem, og han er jo stadig ung"

                                -S: " Jesper Hansen har altså en dårlig track rekord i forhold til at hente spillere. Det er kun på sin plads at være skeptisk som udgangspunkt ."
                                O: " jo jo, men vi er vel nødt til at se ham spille først? Desuden: en eller anden stereotyp om afrikanere!"

                                - S: " klart klart, men kan du huske Koval? Fik jeg nævnt at Jesper Hansen er en dårlig sportsdirektør?"
                                - O: "men han må jo bevise sig for os på banen. Desuden er du ubehagelig nogen gange når du skriver til folk, og det der er vist en stråmand".

                                S: " muligt, men jeg er altså i udgangspunktet skeptisk...."
                                O: "Men skal vi ikke liiige..."

                                Ok, ok. Det er et forum. 😁

                                Comment

                                Working...
                                X