Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Mande Sayouba

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Okay, her er vi så bare meget uenige.

    Jeg har i den grad selv advokeret for, at man tog nogle chancer.
    Havde man solgt Gryte i vinters
    , som jeg synes man burde
    , og havde hentet Mandé som afløser, så ville jeg umiddelbart have syntes, at det var en fin chance at tage. Det var selvfølgelig også før, at han viste et meget lavt bundniveau, men under alle omstændigheder var det god timing, da vi allerede ved indgangen til foråret vidste, at det hverken ville blive fugl eller fisk i den sæson.

    Situationen er straks mere alvorlig nu, og når man kæmper i bunden, er målmandsposten nok det værste sted at have ustabilitet. Jeg tror ikke, at OB rykker ned, men selvfølgelig er det et scenarie man er nødt til at tage seriøst, som tingene har udviklet sig, og en dårlig beslutning på målmandsposten kan godt være noget der er med til at få korthuset til at falde. Derfor synes jeg alle dage, at det stabile og kedelige havde været at foretrække, når vi står som vi står.
    Ja sheed, der er ligegyldigt ,hvad OB gør, så er du klogere. Selvfølgelig skulle vi have solgt Grytte til Bundby den sidste dag i vintertransfervinduet for måske 5 mio. uden at nå at hente en erstatning. Fantastisk handel, lad os nu se, hvad vi får ved spaniolerne ? Så kan du kloge dig igen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
      Ja sheed, der er ligegyldigt ,hvad OB gør, så er du klogere. Selvfølgelig skulle vi have solgt Grytte til Bundby den sidste dag i vintertransfervinduet for måske 5 mio. uden at nå at hente en erstatning. Fantastisk handel, lad os nu se, hvad vi får ved spaniolerne ? Så kan du kloge dig igen.
      Jeg er i hvert fald ikke dummere end OBs sportslige ledelse, det er jo tæt på umuligt...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Jeg er i hvert fald ikke dummere end OBs sportslige ledelse, det er jo tæt på umuligt...
        .... du har vist gjort det umulige muligt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          Fed tråd han har fået.

          Skeptiker: "Jeg er skeptisk".

          Optimist: "Tjoh, men lad os give ham chancen".

          - S: " selvfølgelig, men tjek hvad de her Twitter- brugere har skrevet om ham"
          - O: " jo jo, men han har vist også tidligere vist sig som en dygtig keeper for dem, og han er jo stadig ung"

          -S: " Jesper Hansen har altså en dårlig track rekord i forhold til at hente spillere. Det er kun på sin plads at være skeptisk som udgangspunkt ."
          O: " jo jo, men vi er vel nødt til at se ham spille først? Desuden: en eller anden stereotyp om afrikanere!"

          - S: " klart klart, men kan du huske Koval? Fik jeg nævnt at Jesper Hansen er en dårlig sportsdirektør?"
          - O: "men han må jo bevise sig for os på banen. Desuden er du ubehagelig nogen gange når du skriver til folk, og det der er vist en stråmand".

          S: " muligt, men jeg er altså i udgangspunktet skeptisk...."
          O: "Men skal vi ikke liiige..."

          Ok, ok. Det er et forum. 

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Ville være interessant at vide hvem dertid har fundet Grytebust og hvem har spottet Sayouba nu og om det kom fra den samme kilde. Mener at huske at der blev spekuleret at det måske var Lars Høgh som var med at finde Gryte, men ved ikke om husker rigtigt eller om det var kun spekulativ. Nogen med idé/information hvem der kigger for os på den norske målmandsmarkt?
            Jeg har hørt lidt rygter om, at det var Bredahl der var manden bag Grytebust signingen. Vi skal nok ikke regne med at Bredahl er inde over signingen af Sayouba.

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
              Fed tråd han har fået.

              Skeptiker: "Jeg er skeptisk".

              Optimist: "Tjoh, men lad os give ham chancen".

              - S: " selvfølgelig, men tjek hvad de her Twitter- brugere har skrevet om ham"
              - O: " jo jo, men han har vist også tidligere vist sig som en dygtig keeper for dem, og han er jo stadig ung"

              -S: " Jesper Hansen har altså en dårlig track rekord i forhold til at hente spillere. Det er kun på sin plads at være skeptisk som udgangspunkt ."
              O: " jo jo, men vi er vel nødt til at se ham spille først? Desuden: en eller anden stereotyp om afrikanere!"

              - S: " klart klart, men kan du huske Koval? Fik jeg nævnt at Jesper Hansen er en dårlig sportsdirektør?"
              - O: "men han må jo bevise sig for os på banen. Desuden er du ubehagelig nogen gange når du skriver til folk, og det der er vist en stråmand".

              S: " muligt, men jeg er altså i udgangspunktet skeptisk...."
              O: "Men skal vi ikke liiige..."

              Ok, ok. Det er et forum. 😁
              Et forum hvor stort set hver eneste skeptiske indlæg viser sig at være velbegrundet, i modsætning til blåøjet, naiv tillid til at NU rammer de plet. Nogle mennesker fortjener ikke tillid- når de aldrig gør sig fortjent til den. Dette gælder ikke Mandé, men de personer som henter ham.

              Skeptikerne:

              Er I sikre på at vi skal kvitere for den store træhest?

              Optimisterne: Ja ja, det er en stor træhest, hvad kan gå galt?

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                Det kan også være lidt farligt, man kan jo risikere at blive positivt overrasket .
                Mvh PNL
                9 ud af 10 gange bliver man det ikke, så du ikke klandre folk for at være skeptisk på forhånd.

                Ikke personligt rettet imod den spiller, der bliver hentet, men de folk, der henter ham.

                Tænk hvis du havde en chef, der konstant lavede beslutninger, der ikke hjælper virksomheden fremad.

                Så er det sgu farligere at blive ved med at give vedkommende chancen, end at sige måske er den chef ikke så dygtig til sit arbejde og måske skulle man stille spørgsmål ved stort set alle hans beslutninger, når disse i langt størstedelen, stort set udelukkende har vist sig ikke holde vand.

                Jeg venter i spænding på at blive positivt overrasket, men er ret sikker på, at jeg får velbegrundet ret.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  9 ud af 10 gange bliver man det ikke, så du ikke klandre folk for at være skeptisk på forhånd.

                  Ikke personligt rettet imod den spiller, der bliver hentet, men de folk, der henter ham.

                  Tænk hvis du havde en chef, der konstant lavede beslutninger, der ikke hjælper virksomheden fremad.

                  Så er det sgu farligere at blive ved med at give vedkommende chancen, end at sige måske er den chef ikke så dygtig til sit arbejde og måske skulle man stille spørgsmål ved stort set alle hans beslutninger, når disse i langt størstedelen, stort set udelukkende har vist sig ikke holde vand.

                  Jeg venter i spænding på at blive positivt overrasket, men er ret sikker på, at jeg får velbegrundet ret.

                  MvH ChrisOB
                  +1
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                    +1
                    +2

                    Comment


                      Nogen, der ved, om han er med i dagens træning?

                      Velkommen til, i øvrigt :)
                      Mvh Kent

                      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                        Nogen, der ved, om han er med i dagens træning?

                        Velkommen til, i øvrigt :)
                        Det er ikke engang officielt endnu. Hverken fra vores eller Stabæks side. Det er kun agenten, der har udtalt sig. Meget mærkeligt...
                        "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                        RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Ville være interessant at vide hvem dertid har fundet Grytebust og hvem har spottet Sayouba nu og om det kom fra den samme kilde. Mener at huske at der blev spekuleret at det måske var Lars Høgh som var med at finde Gryte, men ved ikke om husker rigtigt eller om det var kun spekulativ. Nogen med idé/information hvem der kigger for os på den norske målmandsmarkt?
                          Syntes også det kunne være interessant JH har næppe ud af det blå valgt ham, nærliggende at JM har et vist kendskab til ham fra hans tid i norsk fodbold. Der er sikkert andre indover også, og måske er der en forklaring på hans dårlige form pt., og udsigt til at han kan blive meget bedre.

                          Er meget kritisk at vælge en spiller med en så dårlig formkurve, men OK vi har rimelige Backkup's på målmandsposten.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
                            Det er ikke engang officielt endnu. Hverken fra vores eller Stabæks side. Det er kun agenten, der har udtalt sig. Meget mærkeligt...
                            Mon ikke at det hænger sammen med salget af Grytebust på en måde? Ellers giver det vel ikke den store mening.
                            Eller kan det have noget med manglende tilladelser når han kommer fra et ikke EU land og skal bo og arbejde?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                              Syntes også det kunne være interessant JH har næppe ud af det blå valgt ham, nærliggende at JM har et vist kendskab til ham fra hans tid i norsk fodbold. Der er sikkert andre indover også, og måske er der en forklaring på hans dårlige form pt., og udsigt til at han kan blive meget bedre.

                              Er meget kritisk at vælge en spiller med en så dårlig formkurve, men OK vi har rimelige Backkup's på målmandsposten.
                              Vidste ikke at JM har været i norsk fodbold?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                                Dejlig positiv tankegang. Jeg tilslutter mig at glasset er halv fuldt, og ikke halvt tomt. Derudover er jeg godt klar over, at vor nye målmand er en lottokupon, men der er også somme tider gevinst på en sådan. Transfer og løn er garanteret lavere end Grytes, og vi får transferoverskud ifm. Grytes salg. Et overskud, som jeg håber, vi vil bruge til forstærkninger andre steder på banen. Altså en win win situation.
                                Mvh
                                PNL
                                Spørgsmålet er om det at NT skal have de 50% ikke næsten altid vil betyde, at vi bliver svækket ved ethvert salg. Især fordi JH ikke har boldøje som f.eks. Bo Henriksen.

                                Comment

                                Working...
                                X