Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Mande Sayouba

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    I superligaen?
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...t-hjem/7269804
    Åbenbart..

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    I superligaen?
    Det mener jeg så absolut.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Det skal jeg ikke kunne sige. Men jeg tror nu ikke, det er usandsynligt, at der har været interesse for Thomas Mikkelsen. Han er en god målmand, der sagtens kunne spille fast andre steder.
    I superligaen?

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Men du forstår godt, at der er nogen, der ikke lige tror på dét; og at den mistro ikke er hentet ud af den blå luft?

    MvH ChrisOB
    Ja jeg er helt med på at dit glas er halvt tomt og mit er halvt fuldt.

    Men jeg er sgu lidt træt af at I( I ved hyben I er) altid er negative.

    Endda uden noget viden om den på gældende spiller.

    Jeg tror virkelig på ham og det gær du ikke, fair nok. Men derfor behøver du jo ikke skrive det hvert 5 indlæg der kommer, gør du?

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Jeg tror bare, at JH er bange for at prisen på Grytebust nu falder, hvor vi har præsenteret den nye målmand. Jeg tænker at Mandes agent har talt lidt for meget over sig med handlen, og Stabæk og OB var nødt til at gøre det officielt. Jeg er sikker på, at Mande først skulle have været præsenteret efter et salg af Grytebust.
    Det skal jeg ikke kunne sige. Men jeg tror nu ikke, det er usandsynligt, at der har været interesse for Thomas Mikkelsen. Han er en god målmand, der sagtens kunne spille fast andre steder.

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Hmmm. Så er det vel fint at få Mande ind....


    Og han skal nok blive fantastisk. Tro mig.
    Men du forstår godt, at der er nogen, der ikke lige tror på dét; og at den mistro ikke er hentet ud af den blå luft?

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Han siger det klart og tydeligt, at der også har været interesse for Thomas Mikkelsen. Om det er noget, der er ebbet ud, eller om det kan ende i et salg af ham, ved jeg dog ikke.
    Jeg tror bare, at JH er bange for at prisen på Grytebust nu falder, hvor vi har præsenteret den nye målmand. Jeg tænker at Mandes agent har talt lidt for meget over sig med handlen, og Stabæk og OB var nødt til at gøre det officielt. Jeg er sikker på, at Mande først skulle have været præsenteret efter et salg af Grytebust.

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Hmmm. Så er det vel fint at få Mande ind....


    Og han skal nok blive fantastisk. Tro mig.

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Nu tænker jeg lige højt.

    Hvis det ikke kun er Sten der er bud efter, men vi henter en målmand for at have 3, så er der vel bud efter en anden af vores målmænd også.

    Eller er jeg den eneste der læser det sådan?
    Han siger det klart og tydeligt, at der også har været interesse for Thomas Mikkelsen. Om det er noget, der er ebbet ud, eller om det kan ende i et salg af ham, ved jeg dog ikke.

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Nu tænker jeg lige højt.

    Hvis det ikke kun er Sten der er bud efter, men vi henter en målmand for at have 3, så er der vel bud efter en anden af vores målmænd også.

    Eller er jeg den eneste der læser det sådan?
    sådan kan man ihvertfald sagtens tolke det....personligt tager jeg det dog ikke særligt seriøst da det er Jesper Hansen der udtaler det...

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Nu tænker jeg lige højt.

    Hvis det ikke kun er Sten der er bud efter, men vi henter en målmand for at have 3, så er der vel bud efter en anden af vores målmænd også.

    Eller er jeg den eneste der læser det sådan?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    vi kan jo lave en best-of med JH plader:

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ekstra-tilgang
    https://www.fyens.dk/sport/Klar-besk...rtikel/3180579

    Det næste bliver, at det vigtigste var at holde på spillerne.......
    Jeg får det fysisk dårligt når jeg læser de gamle artikler...

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Men det lykkedes desværre ikke at finde ham. Vi prøvede lige indtil det sidste men enderne kunne ikke mødes.
    Men vi er tilfreds med den trup vi har og er sikre på at den nok skal opfylde de målsætninger vi har.
    vi kan jo lave en best-of med JH plader:

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ekstra-tilgang
    https://www.fyens.dk/sport/Klar-besk...rtikel/3180579

    Det næste bliver, at det vigtigste var at holde på spillerne.......

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Som skrevet den anden dag, det er kun et spørgsmål om tid, før vi er nede på, at det bare er én vi skal have ind.
    Men det lykkedes desværre ikke at finde ham. Vi prøvede lige indtil det sidste men enderne kunne ikke mødes.
    Men vi er tilfreds med den trup vi har og er sikre på at den nok skal opfylde de målsætninger vi har.

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Tak for en god update.

    Dog nedtrykkende at høre at han allerede begynder at dække sin røv ved at sige at der kun kommer nogen hvis de kan forstærke os.
    Umiddelbart fornuftigt ikke at hente dårligere spillere, men virkelig en skidt udmelding her 14 dage inden luk.

    Også sjovt at de 2-3 stykker nu er blevet til 2. Og måske slet ikke nogen hvis vi ikke kan finde dem
    Jeg tror faktisk ikke der kommer flere ind efter den udmelding, for nu er undskyldningen linet op, og den plade er spillet før. Så vi ender simpelthen vinduet med at hente målmand ind.......håber jeg tager fejl.

    Leave a comment:

Working...
X