Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Mande Sayouba

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Jacob97
    replied
    Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
    Han er umiddelbart ikke med til træning.
    Giver god mening når handlen ikke engang er officielt endnu.

    Leave a comment:


  • John Doe
    replied
    Han er umiddelbart ikke med til træning.

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Nogen, der ved, om han er med i dagens træning?

    Velkommen til, i øvrigt :)
    Ja velkommen til - topniveauet ser heldigvis ikke ud til at fejle noget. :-)

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
    De 50% er blevet faktatjekket her på forum, så vidt jeg husker. De er kommet via 2x investeringer fra NT, hvor hver investering gav 25% tilbage til NT i transferrettigheder over en 10-årig periode.
    Jeg kan dog ikke huske hvem herinde, der gav disse oplysninger
    Altså det hed sig at NT havde købt 25% af transferrettighederne indtil 2021 mener jeg ved første kapitalindsprøjtning.
    Ved 2. Kaptital indsprøjtning købte han rettighederne indtil 2027.

    Det man ikke ved er om han har 50% indtil 2021 i overlappet eller man bare forlængende den første 25% aftale i 6 år mere så den først udløber i 2027

    Leave a comment:


  • mågen
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Præcis. Det er muligt at det også kun er 25%. Vi ved det ikke. De vil jo ikke oplyse om det

    Men det er stadig 5-10 mill i 2018 ned i foret på NT
    De 50% er blevet faktatjekket her på forum, så vidt jeg husker. De er kommet via 2x investeringer fra NT, hvor hver investering gav 25% tilbage til NT i transferrettigheder over en 10-årig periode.
    Jeg kan dog ikke huske hvem herinde, der gav disse oplysninger

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Spørgsmålet er om det at NT skal have de 50% ikke næsten altid vil betyde, at vi bliver svækket ved ethvert salg. Især fordi JH ikke har boldøje som f.eks. Bo Henriksen.
    Præcis. Det er muligt at det også kun er 25%. Vi ved det ikke. De vil jo ikke oplyse om det

    Men det er stadig 5-10 mill i 2018 ned i foret på NT

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
    Dejlig positiv tankegang. Jeg tilslutter mig at glasset er halv fuldt, og ikke halvt tomt. Derudover er jeg godt klar over, at vor nye målmand er en lottokupon, men der er også somme tider gevinst på en sådan. Transfer og løn er garanteret lavere end Grytes, og vi får transferoverskud ifm. Grytes salg. Et overskud, som jeg håber, vi vil bruge til forstærkninger andre steder på banen. Altså en win win situation.
    Mvh
    PNL
    Spørgsmålet er om det at NT skal have de 50% ikke næsten altid vil betyde, at vi bliver svækket ved ethvert salg. Især fordi JH ikke har boldøje som f.eks. Bo Henriksen.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
    Syntes også det kunne være interessant JH har næppe ud af det blå valgt ham, nærliggende at JM har et vist kendskab til ham fra hans tid i norsk fodbold. Der er sikkert andre indover også, og måske er der en forklaring på hans dårlige form pt., og udsigt til at han kan blive meget bedre.

    Er meget kritisk at vælge en spiller med en så dårlig formkurve, men OK vi har rimelige Backkup's på målmandsposten.
    Vidste ikke at JM har været i norsk fodbold?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
    Det er ikke engang officielt endnu. Hverken fra vores eller Stabæks side. Det er kun agenten, der har udtalt sig. Meget mærkeligt...
    Mon ikke at det hænger sammen med salget af Grytebust på en måde? Ellers giver det vel ikke den store mening.
    Eller kan det have noget med manglende tilladelser når han kommer fra et ikke EU land og skal bo og arbejde?

    Leave a comment:


  • Ricardo
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Ville være interessant at vide hvem dertid har fundet Grytebust og hvem har spottet Sayouba nu og om det kom fra den samme kilde. Mener at huske at der blev spekuleret at det måske var Lars Høgh som var med at finde Gryte, men ved ikke om husker rigtigt eller om det var kun spekulativ. Nogen med idé/information hvem der kigger for os på den norske målmandsmarkt?
    Syntes også det kunne være interessant JH har næppe ud af det blå valgt ham, nærliggende at JM har et vist kendskab til ham fra hans tid i norsk fodbold. Der er sikkert andre indover også, og måske er der en forklaring på hans dårlige form pt., og udsigt til at han kan blive meget bedre.

    Er meget kritisk at vælge en spiller med en så dårlig formkurve, men OK vi har rimelige Backkup's på målmandsposten.

    Leave a comment:


  • bernz
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Nogen, der ved, om han er med i dagens træning?

    Velkommen til, i øvrigt :)
    Det er ikke engang officielt endnu. Hverken fra vores eller Stabæks side. Det er kun agenten, der har udtalt sig. Meget mærkeligt...

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Nogen, der ved, om han er med i dagens træning?

    Velkommen til, i øvrigt :)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    +1
    +2

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    9 ud af 10 gange bliver man det ikke, så du ikke klandre folk for at være skeptisk på forhånd.

    Ikke personligt rettet imod den spiller, der bliver hentet, men de folk, der henter ham.

    Tænk hvis du havde en chef, der konstant lavede beslutninger, der ikke hjælper virksomheden fremad.

    Så er det sgu farligere at blive ved med at give vedkommende chancen, end at sige måske er den chef ikke så dygtig til sit arbejde og måske skulle man stille spørgsmål ved stort set alle hans beslutninger, når disse i langt størstedelen, stort set udelukkende har vist sig ikke holde vand.

    Jeg venter i spænding på at blive positivt overrasket, men er ret sikker på, at jeg får velbegrundet ret.

    MvH ChrisOB
    +1

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
    Det kan også være lidt farligt, man kan jo risikere at blive positivt overrasket .
    Mvh PNL
    9 ud af 10 gange bliver man det ikke, så du ikke klandre folk for at være skeptisk på forhånd.

    Ikke personligt rettet imod den spiller, der bliver hentet, men de folk, der henter ham.

    Tænk hvis du havde en chef, der konstant lavede beslutninger, der ikke hjælper virksomheden fremad.

    Så er det sgu farligere at blive ved med at give vedkommende chancen, end at sige måske er den chef ikke så dygtig til sit arbejde og måske skulle man stille spørgsmål ved stort set alle hans beslutninger, når disse i langt størstedelen, stort set udelukkende har vist sig ikke holde vand.

    Jeg venter i spænding på at blive positivt overrasket, men er ret sikker på, at jeg får velbegrundet ret.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:

Working...
X