Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Mande Sayouba

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    https://www.youtube.com/watch?v=09IZ...ature=youtu.be

    "No doubt #1 Goalkeeper in Tippeligaen the last two seasons".

    Delte meninger, op og ned. Mon ikke han kan løfte sig.
    Tjjaaah tror ikke på ham! men håber da “He proves me wrong”
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
      Hvorfor kommer OB ikke ud med en officiel melding???
      Aftensmad og derefter spilles ludo ved familie Hansen hjemme? ;-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #48
        Jeg forstår intet af det her. Hvorfor alt den kritik af JH, for det her? Det er da bare fint med en erstatning, inden Gryte bliver solgt. Og nej, TM er ikke i nærheden af at være god nok til OB, hvis han starter efter Gryte har vi utvivlsomt ligaens ringeste målmand. Han er hentet ind som reserve keeper og det ved han også godt.

        Nogle gange bliver der sku for meget brok, han skal nok blive god. Han har stået på ca. Superliga niveau i 6 år og trænger nok til en ny udfordring. Husk at selv Gryte stod skidt i foråret. Nogle gange skal der luft forandring til, det tænker jeg kunne være grunden til Mandes svingende formkurve. Og hvis han ikke erstatter Gryte 100%, så er det vel heller ikke noget i havde regnet med? Gryte er outstanding og har dybest set ikke fortjent, at spille i en så ringe klub som OB.

        Velkommen til Mande!

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
          Jeg forstår intet af det her. Hvorfor alt den kritik af JH, for det her? Det er da bare fint med en erstatning, inden Gryte bliver solgt. Og nej, TM er ikke i nærheden af at være god nok til OB, hvis han starter efter Gryte har vi utvivlsomt ligaens ringeste målmand. Han er hentet ind som reserve keeper og det ved han også godt.

          Nogle gange bliver der sku for meget brok, han skal nok blive god. Han har stået på ca. Superliga niveau i 6 år og trænger nok til en ny udfordring. Husk at selv Gryte stod skidt i foråret. Nogle gange skal der luft forandring til, det tænker jeg kunne være grunden til Mandes svingende formkurve. Og hvis han ikke erstatter Gryte 100%, så er det vel heller ikke noget i havde regnet med? Gryte er outstanding og har dybest set ikke fortjent, at spille i en så ringe klub som OB.

          Velkommen til Mande!
          Du har ret. Det her er nok et helt fantastisk køb, han er lige der mentalt og formmæssigt, hvor han passer perfekt ind på holdet i den nuværende forfatning. Jeg synes også bare, at vi skal sælge AK, Helenius og Fester, smide Jørgensen ud på bænken, og så hente Duncan og Pourié. De var altså virkeligt gode for nogle sæsoner siden, så hvorfor skulle de ikke bare gå ind her med det samme og blive det igen?

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Du har ret. Det her er nok et helt fantastisk køb, han er lige der mentalt og formmæssigt, hvor han passer perfekt ind på holdet i den nuværende forfatning. Jeg synes også bare, at vi skal sælge AK, Helenius og Fester, smide Jørgensen ud på bænken, og så hente Duncan og Pourié. De var altså virkeligt gode for nogle sæsoner siden, så hvorfor skulle de ikke bare gå ind her med det samme og blive det igen?
            Det var godt nok imponerende mange stråmænd på så relativt lidt plads.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Aftensmad og derefter spilles ludo ved familie Hansen hjemme? ;-)
              1023 afsnit af Horton Sagaen skal jo ses først.
              Problemet er vel, at selv Jesper komiske Ali ikke kan sælge det bytte som en forstærkning.
              Vi er sandsynligvis markant svækket, og Jesper Hansen har sammensat en kedelig kønsløs trup uden ledere som og er det dårligt hold i ligaen.
              JH raush

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                Jeg forstår intet af det her. Hvorfor alt den kritik af JH, for det her? Det er da bare fint med en erstatning, inden Gryte bliver solgt. Og nej, TM er ikke i nærheden af at være god nok til OB, hvis han starter efter Gryte har vi utvivlsomt ligaens ringeste målmand. Han er hentet ind som reserve keeper og det ved han også godt.

                Nogle gange bliver der sku for meget brok, han skal nok blive god. Han har stået på ca. Superliga niveau i 6 år og trænger nok til en ny udfordring. Husk at selv Gryte stod skidt i foråret. Nogle gange skal der luft forandring til, det tænker jeg kunne være grunden til Mandes svingende formkurve. Og hvis han ikke erstatter Gryte 100%, så er det vel heller ikke noget i havde regnet med? Gryte er outstanding og har dybest set ikke fortjent, at spille i en så ringe klub som OB.

                Velkommen til Mande!
                Jeg er med på Gryte ikke havde sit høje niveau i foråret, men at han ligefrem stod skidt, det synes jeg godt nok er en vild udmelding.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Du har ret. Det her er nok et helt fantastisk køb, han er lige der mentalt og formmæssigt, hvor han passer perfekt ind på holdet i den nuværende forfatning. Jeg synes også bare, at vi skal sælge AK, Helenius og Fester, smide Jørgensen ud på bænken, og så hente Duncan og Pourié. De var altså virkeligt gode for nogle sæsoner siden, så hvorfor skulle de ikke bare gå ind her med det samme og blive det igen?
                  Det er vel egentlig også tilfældet med Helenius, Fester og tildels AK, altså at de var gode for nogle sæsoner siden. Det eneste jeg prøver på at sige er, giv nu manden en chance, han kan jo sagtens blive en fantastisk målmand, som redder rigtig mange point til OB.
                  Du ved intet om hvor Mande er mentalt og formmæssigt.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                    Det var godt nok imponerende mange stråmænd på så relativt lidt plads.
                    Ja, undskyld, men det der med at skrive, at man slet ikke kan forstå, at der kan være nogen form for kritik af den her handel, det er altså bare lidt ejendommeligt.

                    "Nogle gange bliver der sgu for meget brok".

                    Ak ja, OBs fans brokker sig for meget. De bliver ved med at brokke sig over de her indkøb, og det er der jo ingen grund til, som vi jo kan se i disse år.

                    Comment


                      #55
                      Gryte har et år tilbage, og de fleste af os havde vel regnet med, at han røg i dette vindue. Han kom med et ok, men også lidt blakket ry som lidt af en 'showmålmand' fra norsk fodbold, og han har leveret varen fra dag 1 på højt niveau. Han har været det pletskud; den spiller hvor andre siger "hvor fanden fandt de ham henne, og hvorfor fandt vi ham ikke?", som vi har haft alt for få af.

                      Det er et stort håb, at næste mand kan være lige så stort et pletskud, men nu får vi se. Velkommen til Mande, go for it.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Jeg er med på Gryte ikke havde sit høje niveau i foråret, men at han ligefrem stod skidt, det synes jeg godt nok er en vild udmelding.
                        Gryte har generelt stået imponerende godt i OB, hans svageste tid målt på præstationer i OB, mener jeg var i foråret 18. Og han var altså ret skidt i foråret, kan huske flere mål han havde taget tidligere, f.eks. Hvor han fik hånden på, men den alligevel gik ind.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                          Det er vel egentlig også tilfældet med Helenius, Fester og tildels AK, altså at de var gode for nogle sæsoner siden. Det eneste jeg prøver på at sige er, giv nu manden en chance, han kan jo sagtens blive en fantastisk målmand, som redder rigtig mange point til OB.
                          Du ved intet om hvor Mande er mentalt og formmæssigt.
                          Hvor mange gange har folk ikke sagt man skal give chancer til det ene fejlkøb efter det andet? Det er sgu sundt at have skepsis overfor enhver hentet under JH alene p.g.a trackrecord.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                            Det er vel egentlig også tilfældet med Helenius, Fester og tildels AK, altså at de var gode for nogle sæsoner siden. Det eneste jeg prøver på at sige er, giv nu manden en chance, han kan jo sagtens blive en fantastisk målmand, som redder rigtig mange point til OB.
                            Du ved intet om hvor Mande er mentalt og formmæssigt.
                            Det eneste jeg prøver at sige er: Prøv at have lidt realitetssans. Du kan argumentere sådan for stort set alle spillere, det var også sådan der blev argumenteret for lejeaftalen med Fellah, og hvordan var det lige, at det gik?

                            Nej, det ved jeg ikke. Men jeg kan konstatere, at der er bred konsensus om, at han har stået som en af ligaens ringeste keepere, hvis ikke den ringeste, og antagelsen må være, at det er under det niveau han kan præstere på. Derfor er det vel ikke absurd at tænke i de baner, at det ikke er en mand i sit livs form og sprængfyldt af selvtillid som der ankommer?

                            Comment


                              #59
                              N
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Ja, undskyld, men det der med at skrive, at man slet ikke kan forstå, at der kan være nogen form for kritik af den her handel, det er altså bare lidt ejendommeligt.

                              "Nogle gange bliver der sgu for meget brok".

                              Ak ja, OBs fans brokker sig for meget. De bliver ved med at brokke sig over de her indkøb, og det er der jo ingen grund til, som vi jo kan se i disse år.
                              Jeg synes faktisk ikke OB fans brokker sig for meget, faktisk er jeg ofte enig i kritikken angående JH, Bestyrelsen osv.
                              Men lige her kan jeg bare ikke se pointen, specielt fordi man har brokket sig over vi kun hente spillere fra Jylland, og så når JH endelig henter en fra udlandet, så skal han også have kritik? Det er bare for lidt for pessismistisk til min smag, hvis han bliver et kæmpe flop, så er det jo en helt anden sag. Men det ved vi ikke endnu!

                              Comment


                                #60
                                Kritikken går på at det er en meget udsat position at gamble på. Vi så sidst med Koval og tildels Toppel hvor grimt det kan gå når målmand ikke udfylder sin rolle som sidste skanse.
                                OB: Danske mestre i 2075/6

                                Comment

                                Working...
                                X