Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt Hobro-OB 11.8.18 (Undertekst: forfærdelige10 minutter)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Det er noget vi skal have fokus på internt. Som der bliver nævnt i ovenstående, så er det bare en stor bunke lort der bliver vist i onside. Det eneste håb jeg havde til medierne var, at de kunne få Thorborg i tale, men det kan de heller ikke - så er der ikke mere at komme efter.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Højst 2 minutter bliver der brugt. Og de aner jo ikke hvad der sker i Ådalen.
      JH udtaler... Der er ingen tvivl om, at starten ikke var det vi håbede på, men der er ingen tvivl om at vi syntes at truppen er til top 6, og der er ingen tvivl om at jeg personligt køber de spillere som har de bedste biorytmer. Der er ingen tvivl om, at biorytmer er undervurderet i fodbold. Jeg har hjemme i Horsens set en udsendelse om biorytmer.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Jeg tror ikke at vi lærer noget nyt desværre. De kommer til at sige det vi andre har vidst længe
        Ja. Det siger sig selv at, og bla bla bla. De har ikke tid til at gå dybden.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          #34
          Har indslaget været der endnu?

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Har indslaget været der endnu?
            Nej der har lige været et alt for langt indslag om Bille
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Nej der har lige været et alt for langt indslag om Bille
              Jeg kondolerer.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Har indslaget været der endnu?
                Det er aflyst. De snakker med alle deres københavner venner. Forvent ikke det store.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Det er aflyst. De snakker med alle deres københavner venner. Forvent ikke det store.
                  Kan sagtens forstå man hellere vil bruge tid på FCK-BIF og sommerens salg end ligegyldige OB

                  Comment


                    #39
                    Bøvs. Det var virkelig imponerende.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Bøvs. Det var virkelig imponerende.
                      Fucking spild af tid..

                      Martin Jørgensen: De mangler selvtillid.....

                      Godt set Sherlock

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Bøvs. Det var virkelig imponerende.
                        Tjaaah men hvad skal de gøre? Chefen for det hele vil ikke tale med pressen, og sportsdirektøren har ca samme karismatiske udstråling som en toiletkumme fra Ifö så bliver det sgu lidt tyndt.....
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                          Tjaaah men hvad skal de gøre? Chefen for det hele vil ikke tale med pressen, og sportsdirektøren har ca samme karismatiske udstråling som en toiletkumme fra Ifö så bliver det sgu lidt tyndt.....
                          Hov hov Ifö er kvalitet.

                          Comment


                            #43
                            Jeg er til gengæld vild med Leif Rasmussens nedtakt. Det lindrer på en måde min smerte at fornemme hans ophidselse.

                            "Vi skynder os at slutte, inden vi går helt bersærk ..."

                            https://www.fyens.dk/sport/Live-fra-...rtikel/3276121

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
                              Jeg er til gengæld vild med Leif Rasmussens nedtakt. Det lindrer på en måde min smerte at fornemme hans ophidselse.

                              "Vi skynder os at slutte, inden vi går helt bersærk ..."

                              https://www.fyens.dk/sport/Live-fra-...rtikel/3276121
                              Ja

                              Men syntes så at de skal bruge den vrede og virkelig gå OBs ledelse på klingen med de store problemer alle kan se der er..
                              De har alt for stor berøringsangst.
                              Jeg siger ikke det er nemt at skulle skrive en “fyr Jesper Hansen” artikel og så skulle se ham i øjnene ugen efter i Ådalen men det er nogle af de ting der skal til.
                              Et mere offentligt pres på ledelsen. Og meget gerne også på NT

                              Men det sker ikke. Alt for mange interne forbindelse og relationer.

                              Ved godt nok ikke hvad der står i denne her som er skrevet af LR idag men tvivler på at det er noget ophidsende
                              https://www.fyens.dk/ob/Er-der-overh...rtikel/3276287

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Ja

                                Men syntes så at de skal bruge den vrede og virkelig gå OBs ledelse på klingen med de store problemer alle kan se der er..
                                De har alt for stor berøringsangst.
                                Jeg siger ikke det er nemt at skulle skrive en “fyr Jesper Hansen” artikel og så skulle se ham i øjnene ugen efter i Ådalen men det er nogle af de ting der skal til.
                                Et mere offentligt pres på ledelsen. Og meget gerne også på NT

                                Men det sker ikke. Alt for mange interne forbindelse og relationer.

                                Ved godt nok ikke hvad der står i denne her som er skrevet af LR idag men tvivler på at det er noget ophidsende
                                https://www.fyens.dk/ob/Er-der-overh...rtikel/3276287
                                Jeg synes sgu, at den gode LR belyser det meget godt, i de klummer og tweets, jeg har læst. Han er hovedrystende undrende ligesom os andre.

                                Comment

                                Working...
                                X