Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nok er NOK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Det ved jeg ikke. Kan huske at i mine unge dage (som bankelev) så var der da lige ærefrygt når man var i samme rum som bankdirektøren .. i dag er det mere det praktiske der er i højsæde når jeg (sjældent) mødes med vores bestyrelsesformand ... ser dagligt vores adm. dir.

    det er vel nok noget med alder og livserfaring der spiller ind ... og der er en del unge spillere .... men tvivler ikke på at NT fylder meget i et lokale når han træder ind ... specielt når det ikke går godt ...
    Præcis noget i den retning jeg tænker på.... Tror du han også er der før kampene!?
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Præcis noget i den retning jeg tænker på.... Tror du han også er der før kampene!?
      Har ingen anelse... har ikke været på Mekka siden Hertha Berlin... men jeg kan ikke se formålet med det og mon ikke han er i sponsorloungen ...
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Har ingen anelse... har ikke været på Mekka siden Hertha Berlin... men jeg kan ikke se formålet med det og mon ikke han er i sponsorloungen ...
        Kan ikke se hvorfor han skulle gå i omklædningsrummet hverken før eller efter , måske hvis det var en finale . Kan heller ikke se hvorfor spillerne skulle være ved at pisse i bukserne over det , hvis det står sådan til så er de sgu nogle skvat .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Thorborg er ofte i omklædningen efter kampene.

          Comment


            Og nu er Leif Rasmussen også trådt i karakter. I en glimrende kommentar er det fynskvattede væk. Og den slutter sådan her:
            Ellers er den allerøverste ledelse tvungent til allerede i det tidlige efterår til at handle. Lader man bare stå til og acceptere OB som værende et hold, der med lodder og trisser skal undgå at rykke ud, så er det tiden at bruge pengene på noget andet end top-fodbold. Det jo ganske useriøst, at det potentiale, der er i Odense ikke kan lave Superliga-hold, der kan matche Horsens, Vejle, Esbjerg eller Hobro. Helt ærligt.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              Og nu er Leif Rasmussen også trådt i karakter. I en glimrende kommentar er det fynskvattede væk. Og den slutter sådan her:
              Ellers er den allerøverste ledelse tvungent til allerede i det tidlige efterår til at handle. Lader man bare stå til og acceptere OB som værende et hold, der med lodder og trisser skal undgå at rykke ud, så er det tiden at bruge pengene på noget andet end top-fodbold. Det jo ganske useriøst, at det potentiale, der er i Odense ikke kan lave Superliga-hold, der kan matche Horsens, Vejle, Esbjerg eller Hobro. Helt ærligt.
              Endelig ser han lyset. Det har vi andre sagt siden JH’s første transfervindue.
              OB: Danske mestre i 2075/6

              Comment


                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                Der er da ikke nogen, der har forhindret dig i at møde op på stadion hver gang. Tage bannere med. Eller bare forsøge at sætte gang i en bannerproduktion. Mest af alt har du jo i denne tråd lagt op til at andre skulle gøre det, og har skældt ud, når de er begyndt at diskutere :-)
                Bo, nu har desværre hverken tid - eller lyst til at smide kr 400 i tranport hver gang jeg skulle på stadion. Modsat havde jeg intet imod st hjælpe til og støtte op mod en anti-NT kampagne, hvilket der jo ikke rigtigt var stemning for - som jeg læste det.
                Og så gik der, som altid, diskussions klub i tråden - det var i hvert fald ikke det jeg lagde op til.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
                  Bo, nu har desværre hverken tid - eller lyst til at smide kr 400 i tranport hver gang jeg skulle på stadion. Modsat havde jeg intet imod st hjælpe til og støtte op mod en anti-NT kampagne, hvilket der jo ikke rigtigt var stemning for - som jeg læste det.
                  Og så gik der, som altid, diskussions klub i tråden - det var i hvert fald ikke det jeg lagde op til.
                  Du vil gerne have en mere synlig formand, som bruger flere penge på OB - du gider bare ikke selv bruge pengene på at troppe op. (Håber også, at du selv kan nyde ironien lidt)

                  Comment


                    Jeg møder skam op - bare ikke til samtlige kampe😄

                    Comment


                      Der blev protesteret på RMN-Tribunen i kampen mod FC Midtjylland i søndags. Men hvad gik protesten egentlig ud på, og hvad var meningen med den? Det kan man blive lidt klogere på her.

                      http://obstruktion.dk/starten-paa-en...varig-protest/

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                        Der blev protesteret på RMN-Tribunen i kampen mod FC Midtjylland i søndags. Men hvad gik protesten egentlig ud på, og hvad var meningen med den? Det kan man blive lidt klogere på her.

                        http://obstruktion.dk/starten-paa-en...varig-protest/
                        Fornuftige synspunkter der har floreret herinde i lang tid. Dejligt at se dem foldet ud i "virkeligheden".
                        OB: Danske mestre i 2075/6

                        Comment


                          Gode bannere og godt tilrettelagt
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                            Der blev protesteret på RMN-Tribunen i kampen mod FC Midtjylland i søndags. Men hvad gik protesten egentlig ud på, og hvad var meningen med den? Det kan man blive lidt klogere på her.

                            http://obstruktion.dk/starten-paa-en...varig-protest/
                            Fedt et medie skriver om protesten.. og lige så fedt vi får hørt noget fra de uofficielle
                            siden 1887

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                              Der blev protesteret på RMN-Tribunen i kampen mod FC Midtjylland i søndags. Men hvad gik protesten egentlig ud på, og hvad var meningen med den? Det kan man blive lidt klogere på her.

                              http://obstruktion.dk/starten-paa-en...varig-protest/
                              Fed protest Og herfra set den helt rigtige måde at gøre det på. Bag OB, bag holdet og imod det man ser som problemet.

                              Comment

                              Working...
                              X