Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nok er NOK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Jeg har nogle gange en fornemmelse af, at der er nogen, der virkelig tror, at der kan trykkes på én eller anden nulstilningsknap ved hver sæsonstart, og så tæller de foregående sæsoner ikke mere.

    Både fans og "eksperter"

    MvH ChrisOB
    Det gælder jo ikke bare ved sæsonstart , det gælder i høj grad også ved begyndelsen af taberslutspillet .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Jeg kommer med en påstand .. Vi kommer ikke til at hente en eneste spiller som flytter så meget som et komna i OB .

      Det er mig en gåde hvis der findes nogen som tillægger et eneste ord fra JH den mindste smule troværdighed .
      Nu har han jo ikke lovet noget andet end kvantitet. Det er pænt målbart

      Hvis vi ikke henter nogen der flytter et komma vil der komme et punktum i OBs superligadeltagelse

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Jeg kommer med en påstand. Vi kommer ikke til at hente spillere nogen af disse 3 klubber.
        Nej spillerne vil ikke rykke ned :(

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Nej spillerne vil ikke rykke ned :(
          Klausuler?

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
            Nu ryger denne diskussion som vanligt ud i noget teoretisk - korrekt eller ej - langdrag. Det er heller ikke det vi har behov for.
            Det er AKTION!!
            Hvis I virkelig er enig i, at der er noget helt galt, så lad os da for H...... vise det!
            Kom nu - lad os tage os sammen.
            Vi er nok ramt af "nytter det overhovedet?" syndromet, hvor vi kan identificere problemet, men mangler selvtilliden til at manifestere vores utilfredshed andre steder end på skrift.

            Ledelsen er som et fremmed element, der sidder med magten i vores klub, uden at vi kan gøre andet end at bitche på et forum.

            Vil dét få ledelsen til at lave bedre beslutninger? Vil en aktion gøre det?

            Aner det ikke.

            Men jeg ved, at det er svært at lave aktion, når man er ramt af en blanding i mellem ligegyldighed og frustration.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Vi er nok ramt af "nytter det overhovedet?" syndromet, hvor vi kan identificere problemet, men mangler selvtilliden til at manifestere vores utilfredshed andre steder end på skrift.

              Ledelsen er som et fremmed element, der sidder med magten i vores klub, uden at vi kan gøre andet end at bitche på et forum.

              Vil dét få ledelsen til at lave bedre beslutninger? Vil en aktion gøre det?

              Aner det ikke.

              Men jeg ved, at det er svært at lave aktion, når man er ramt af en blanding i mellem ligegyldighed og frustration.

              MvH ChrisOB
              I stedet for at vores såkaldte fanklubber opfordrer til fanmarch og klappen i takt med de af ledelsen uddelte klappepølser så kunne de måske opfordre til boycot af hjemmekampene , og møde op til udekampene med bannere og slagsange imod JH og ledelsen ?
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Klausuler?
                var en joke :). Som skulle vise, at vi er udskidt æblegrød

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Send Bo i SFÅ studiet sammen med Thorborg og Jesper Hansen.

                  MvH ChrisOB
                  Se det ville være årtusindets udsendelse, men lige netop hvad NT & Co frygter - de kender udemærket Bo 😉

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Tænker vi kan finde på noget mere genialt. Men enig i, at Niels skal nævnes så han ikke kan gemme sig. Foreslår vi står med banner foran stadion og under hele næste hjemmekamp. Noget med hvad vil du Niels? Vi har ideer. Andre med tak, men far vel JH
                    “Kigger du med, Thorborg?”

                    “Hvor er du, Thorborg?”

                    “Købes: Ny ledelse!”

                    “Niels kører ikke før det virker?”

                    “Det kører ikke, virker Niels?”


                    Bryg bare videre ...

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Under ingen omstændigheder skal vi demonstrere foran en privat adresse.

                      MvH ChrisOB
                      Helt enig - fadæsen med Laursens private hjem var rigeligt.
                      Det er jo ingen hemmelighed hvor Niels har kontor?

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Ja lad os hæfte os ved at vi er vildt dygtige mod FCK , FCM og BIF hvor vi taber hæderligt og så er vi dygtige når modstanderen er foran 2 el 3-0 og har trukket sig tilbage fordi de derfor ikke behøver bruge unødige kræfter mere i kampen ..
                        Men ER OB bedre mod de bedste hold?
                        Det er i hvert fald ikke mange der bliver vundet ... skiller præstationen sig ud i forhold til andre hold på samme niveau?
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                          Serious?
                          I/de er der ellers ALTID!
                          Meget synes at gå tabt for klubben i disse år... Trist
                          Helt seriøst - de har ikke købt kort i år, og jeg var vel på stadion en håndfuld gange i sidste sæson ... bevares, jeg har haft lidt nyt at se til med job, uddannelse, barn, renovering etc., men altså - havde jeg reelt set lysten, så fandt jeg sgu nok også tiden 🤔

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Men ER OB bedre mod de bedste hold?
                            Det er i hvert fald ikke mange der bliver vundet ... skiller præstationen sig ud i forhold til andre hold på samme niveau?
                            Attituden og viljen er bedre når vi møder de store , men nej ingen af kampene vindes men tabes " hæderligt " hvorefter trænere , spillere og ledere stiller sig stolte op og fortæller hvor gode vi er fordi vi kunne byde dem op til dans . Ugen før og ugen efter ser vi et helt andet hold .
                            Det ses også hos Hobro , Horsens og andre ubetydelige klubber at når de store klubber kommer på besøg så er indsatsen 135 % bedre end deres gennemsnit .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #89

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                                Helt seriøst - de har ikke købt kort i år, og jeg var vel på stadion en håndfuld gange i sidste sæson ... bevares, jeg har haft lidt nyt at se til med job, uddannelse, barn, renovering etc., men altså - havde jeg reelt set lysten, så fandt jeg sgu nok også tiden 🤔
                                Jeg har ikke lysten, jeg tager kun afsted af "pligt". Jeg kan ikke forestille mig ikke at være på stadion, når OB spiller, uanset.

                                For få år siden var vi mindst 5 hver gang, mange gange 8-9 stykket, nu er vi højest 4, og for første gang nogensinde i de 26 år, jeg har været fan, så jeg en kamp på stadion helt alene i foråret. Givet, det var kummefryseren imod Lyngby, men alligevel.

                                Din og min lyst bliver suget ud af manglen på begejstring og retning, og vi kan ikke bebrejde vores nærmeste for ikke at have lyst.

                                For når vi ikke har, hvorfor skulle de?

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X