Oprindeligt indsendt af ChrisOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Nok er NOK
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJeg kommer med en påstand .. Vi kommer ikke til at hente en eneste spiller som flytter så meget som et komna i OB .
Det er mig en gåde hvis der findes nogen som tillægger et eneste ord fra JH den mindste smule troværdighed .
Hvis vi ikke henter nogen der flytter et komma vil der komme et punktum i OBs superligadeltagelse
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlægNu ryger denne diskussion som vanligt ud i noget teoretisk - korrekt eller ej - langdrag. Det er heller ikke det vi har behov for.
Det er AKTION!!
Hvis I virkelig er enig i, at der er noget helt galt, så lad os da for H...... vise det!
Kom nu - lad os tage os sammen.
Ledelsen er som et fremmed element, der sidder med magten i vores klub, uden at vi kan gøre andet end at bitche på et forum.
Vil dét få ledelsen til at lave bedre beslutninger? Vil en aktion gøre det?
Aner det ikke.
Men jeg ved, at det er svært at lave aktion, når man er ramt af en blanding i mellem ligegyldighed og frustration.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægVi er nok ramt af "nytter det overhovedet?" syndromet, hvor vi kan identificere problemet, men mangler selvtilliden til at manifestere vores utilfredshed andre steder end på skrift.
Ledelsen er som et fremmed element, der sidder med magten i vores klub, uden at vi kan gøre andet end at bitche på et forum.
Vil dét få ledelsen til at lave bedre beslutninger? Vil en aktion gøre det?
Aner det ikke.
Men jeg ved, at det er svært at lave aktion, når man er ramt af en blanding i mellem ligegyldighed og frustration.
MvH ChrisOB817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægTænker vi kan finde på noget mere genialt. Men enig i, at Niels skal nævnes så han ikke kan gemme sig. Foreslår vi står med banner foran stadion og under hele næste hjemmekamp. Noget med hvad vil du Niels? Vi har ideer. Andre med tak, men far vel JH
Hvor er du, Thorborg?
Købes: Ny ledelse!
Niels kører ikke før det virker?
Det kører ikke, virker Niels?
Bryg bare videre ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJa lad os hæfte os ved at vi er vildt dygtige mod FCK , FCM og BIF hvor vi taber hæderligt og så er vi dygtige når modstanderen er foran 2 el 3-0 og har trukket sig tilbage fordi de derfor ikke behøver bruge unødige kræfter mere i kampen ..
Det er i hvert fald ikke mange der bliver vundet ... skiller præstationen sig ud i forhold til andre hold på samme niveau?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægSerious?
I/de er der ellers ALTID!
Meget synes at gå tabt for klubben i disse år... Trist
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægMen ER OB bedre mod de bedste hold?
Det er i hvert fald ikke mange der bliver vundet ... skiller præstationen sig ud i forhold til andre hold på samme niveau?
Det ses også hos Hobro , Horsens og andre ubetydelige klubber at når de store klubber kommer på besøg så er indsatsen 135 % bedre end deres gennemsnit .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlægHelt seriøst - de har ikke købt kort i år, og jeg var vel på stadion en håndfuld gange i sidste sæson ... bevares, jeg har haft lidt nyt at se til med job, uddannelse, barn, renovering etc., men altså - havde jeg reelt set lysten, så fandt jeg sgu nok også tiden 🤔
For få år siden var vi mindst 5 hver gang, mange gange 8-9 stykket, nu er vi højest 4, og for første gang nogensinde i de 26 år, jeg har været fan, så jeg en kamp på stadion helt alene i foråret. Givet, det var kummefryseren imod Lyngby, men alligevel.
Din og min lyst bliver suget ud af manglen på begejstring og retning, og vi kan ikke bebrejde vores nærmeste for ikke at have lyst.
For når vi ikke har, hvorfor skulle de?
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
Comment