Straffe. Det eneste tidspunkt man kan bruge helenious på. Også er han ikke på banen. 😂
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
KAMPTRÅD Hobro-OB 11.august 2018
Collapse
X
-
Det er også symptomatisk på vores trykkede mentalitet, at det er svært at finde en spiller på straffespark, som man egentlig på forhånd ikke tænker vil brænde. Fester ville som den næstmest trykkede spiller i truppen, der er notorisk lidt kynisk, når han ikke har selvtillid - nok være mit sidste valg.
Åbenbart Michelsens førstevalg.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægSamme her. Jeg må ærligt indrømme, at jeg brød ud i et grin da Fester brændte. Jeg kan simpelthen ikke en gang svinge mig op til at ærgre mig, for hvad fanden er det egentlig vi spiller for?
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægHan ville ikke have en chance for at slå igennem hos os. Mindre jyske klubber kender deres styrker og svagheder og skruer holdene sammen, så de kan maksimere effekten af deres spidskompetencer. Det har hold som Sønderjydske, Horsens, Hobro og andre gjort lige så længe de har været i ligaen. Man kan ikke vinde Superligaen på det, men et hold som OB, der gerne vil være tophold, uden at have kvaliteten til det, kan man køre lige henover.
Det er også derfor, at spillere OB henter fra klubber, hvor de har strålet på grund af den måde holdene har spillet på, falder så meget igennem. Når man ikke vil bruge pengene på at købe dem gode nok.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægPoul Hansen har også opdaget at truppen ikke er god nok."Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."
Comment
-
Fik først nu mulighed for at se hvordan det går. Var jo optimist. Men nu er bunden så åbenbar at en fortjent nedrykning synes uundgåelig. OB har gennem en halv snes års parade af fejl udviklet sig til en klub der selv om den har nok penge ikke har Superliga niveau.
Fuck det lort. Og al den spildtid man har brugt på den flok ledelsesmongoler.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af gutihaz Se indlægDen var jo "helt vildt" meget bedre under ham!
Så kan vis sagtens diskutere kvaliteten af de resterende, men her var der i det mindste noget at bygge rundt om, OB anno 2018 er jo bare en masse middelmådigt crap, og en god keeper.
Comment
Comment