Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD Hobro-OB 11.august 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    Har ikke kunnet set kampen i dag....og det er jeg da sådan set glad for at jeg ikke har spildt min tid med.
    Stort tillykke.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Jeg kan ikke sige mere nu. Ved ikke om jeg bare er trist eller ligeglad.

      MvH ChrisOB
      For de allersidste, der endnu ikke er ligeglade balancerer tingene mellem vrede og apati. Jeg frygter, at hvis jeg slipper og ser den anden vej to kampe i træk, så genvinder jeg aldrig interessen.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        Har ikke kunnet set kampen i dag....og det er jeg da sådan set glad for at jeg ikke har spildt min tid med.
        http://firstrowsportes.net/soccer/ho...5?l=3558544472

        du kan græde med på det her link :)

        Comment


          #94
          Eneste mulighed er KEP på bænken og indkøb af en solid ankermand til forsvaret. Så står den på overlevelse.

          Comment


            #95
            Det er sku lidt noget lort det her.. Jeg tror på comeback og point.. :D

            Comment


              #96
              MJ ud - Fester ind
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #97
                Festersen ind for Jørgensen.
                Kom så, Fester! Nogen må redde vores ræv.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #98
                  And so the comeback begins.

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                    For de allersidste, der endnu ikke er ligeglade balancerer tingene mellem vrede og apati. Jeg frygter, at hvis jeg slipper og ser den anden vej to kampe i træk, så genvinder jeg aldrig interessen.
                    Jeg kan oplyse, at jeg gik fra rødglødende raseri foran skærmen til ligegyldighed. Just

                    Det sidste er det værste.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Der findes simpelthen ikke en grimasse der passer til det her.

                      Comment


                        Heller ikke et straffe hjælper...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Haha, ved snart ikke om jeg kan tage mere ind, hvor er det sørgeligt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            JM lalleglade kommer til, at fremstå dum når han igen fortæller om at vi er bedst på stats. Hvad med at vi får nogle spillere med spidskompetenser - f.eks en Sabbi type. Og dem finder JH ikke i Jylland.
                            Han ville ikke have en chance for at slå igennem hos os. Mindre jyske klubber kender deres styrker og svagheder og skruer holdene sammen, så de kan maksimere effekten af deres spidskompetencer. Det har hold som Sønderjydske, Horsens, Hobro og andre gjort lige så længe de har været i ligaen. Man kan ikke vinde Superligaen på det, men et hold som OB, der gerne vil være tophold, uden at have kvaliteten til det, kan man køre lige henover.

                            Det er også derfor, at spillere OB henter fra klubber, hvor de har strålet på grund af den måde holdene har spillet på, falder så meget igennem. Når man ikke vil bruge pengene på at købe dem gode nok.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Jeg kan oplyse, at jeg gik fra rødglødende raseri foran skærmen til ligegyldighed. Just

                              Det sidste er det værste.

                              MvH ChrisOB
                              Samme her. Jeg må ærligt indrømme, at jeg brød ud i et grin da Fester brændte. Jeg kan simpelthen ikke en gang svinge mig op til at ærgre mig, for hvad fanden er det egentlig vi spiller for?

                              Comment


                                Nej, nej, nej. Fester brænder straffe. JM skulle have skiftet Helenius ind...
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X