Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD Hobro-OB 11.august 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Straffe. Det eneste tidspunkt man kan bruge helenious på. Også er han ikke på banen. 😂

    Comment


      Fuck Festersen

      Comment


        Det er også symptomatisk på vores trykkede mentalitet, at det er svært at finde en spiller på straffespark, som man egentlig på forhånd ikke tænker vil brænde. Fester ville som den næstmest trykkede spiller i truppen, der er notorisk lidt kynisk, når han ikke har selvtillid - nok være mit sidste valg.

        Åbenbart Michelsens førstevalg.

        Comment


          73 % boldbesiddelse, 13 skud på mål. Ikke en gang farlige på et straffespark. Nøjagtig som under Kent.

          Poul Hansens konklusion: Det må give OB tro på tingene.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Samme her. Jeg må ærligt indrømme, at jeg brød ud i et grin da Fester brændte. Jeg kan simpelthen ikke en gang svinge mig op til at ærgre mig, for hvad fanden er det egentlig vi spiller for?
            Ja jeg var egentlig indifferent da han brændte. Og nu sidder jeg og diskuterer Cardiffs holdopstilling med en anden, der er ligeglad, selv om vi så er farlige nu.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
              Han ville ikke have en chance for at slå igennem hos os. Mindre jyske klubber kender deres styrker og svagheder og skruer holdene sammen, så de kan maksimere effekten af deres spidskompetencer. Det har hold som Sønderjydske, Horsens, Hobro og andre gjort lige så længe de har været i ligaen. Man kan ikke vinde Superligaen på det, men et hold som OB, der gerne vil være tophold, uden at have kvaliteten til det, kan man køre lige henover.

              Det er også derfor, at spillere OB henter fra klubber, hvor de har strålet på grund af den måde holdene har spillet på, falder så meget igennem. Når man ikke vil bruge pengene på at købe dem gode nok.
              Det er et faktum. Desværre tror eksperter samt SFÅ, at det skaber et hold.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                73 % boldbesiddelse, 13 skud på mål. Ikke en gang farlige på et straffespark. Nøjagtig som under Kent.

                Poul Hansens konklusion: Det må give OB tro på tingene.
                Det ser satme godt ud. Så må vi vel føre den der mærkelige stilling ...

                Comment


                  Poul Hansen har også opdaget at truppen ikke er god nok.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                    Poul Hansen har også opdaget at truppen ikke er god nok.
                    Hvis bare han ikke var allergisk overfor Excel, så skulle TV-Poul nok fikse det.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Poul Hansen har også opdaget at truppen ikke er god nok.
                      Det tog 7 år
                      "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        Poul Hansen har også opdaget at truppen ikke er god nok.
                        Den var jo "helt vildt" meget bedre under ham!

                        Comment


                          Hvor er ham Sabbi kommet fra.

                          Comment


                            Fik først nu mulighed for at se hvordan det går. Var jo optimist. Men nu er bunden så åbenbar at en fortjent nedrykning synes uundgåelig. OB har gennem en halv snes års parade af fejl udviklet sig til en klub der selv om den har nok penge ikke har Superliga niveau.
                            Fuck det lort. Og al den spildtid man har brugt på den flok ledelsesmongoler.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af gutihaz Se indlæg
                              Den var jo "helt vildt" meget bedre under ham!
                              Uden at vi skal tildele ham særligt meget af æren for den trup, så byttede jeg gerne en trup der havde folk som Høegh, Ruud, HHA, Kadrii, Emil Larsen, Marcus P og Falk, med det vi har i dag. Der var i det mindste nogle spillere man kunne kalde profiler, som kunne afgøre fodboldkampe og være en pain in the ass for modstanderne, samt nogle der reprænsenterede en god OB-kultur.

                              Så kan vis sagtens diskutere kvaliteten af de resterende, men her var der i det mindste noget at bygge rundt om, OB anno 2018 er jo bare en masse middelmådigt crap, og en god keeper.

                              Comment


                                Nu kommer Helenius ... så må vi se om han ligner en regnvejrsdag

                                Comment

                                Working...
                                X