Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Hobro-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
    Slag på tasken. Der er en kæmpe forskel på om man spiller overfor en landsholdsspiller eller Rasmus Minor.
    Tænker også at der er en pointe i at hvis der er et forsvar i ligaen som MJ skal gøre ondt på så ligger Hobro højt på den liste.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
      Slag på tasken. Der er en kæmpe forskel på om man spiller overfor en landsholdsspiller eller Rasmus Minor.
      Det bør være tydeligt. Bjelland viste godt nok, hvilken klog forsvarsspiller han er. Han blev flere gange isoleret med MJ, der bare slulle have få centimeter for at løbe fra ham. Det gav han bare på intet tidspunkt. I virkeligheden fejlede vi nok en lille smule ved at lade MJ tage så mange dueller med Bjelland frem for Vavro. Det var måske også et udslag af manglende rutine fra MJ's side. Dog må man også påpege at AK var for usynlig og skulle have udgjort en større trussel i sådan en kamp. Han er vores stjerne og med de muligheder vi havde på omstillinger, så skulle han have vist større overblik i enkelte situationer.
      Jeg tror dog som sagt at vi vil komme til flere store muligheder imod Hobro, hvis vi rammer samme niveau i vores erobringsspil på midten af banen, når forsvarsspillerne pludselig hedder Minor og Amankwah og ikke Bjelland og Vavro

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
        Det bør være tydeligt. Bjelland viste godt nok, hvilken klog forsvarsspiller han er. Han blev flere gange isoleret med MJ, der bare slulle have få centimeter for at løbe fra ham. Det gav han bare på intet tidspunkt. I virkeligheden fejlede vi nok en lille smule ved at lade MJ tage så mange dueller med Bjelland frem for Vavro. Det var måske også et udslag af manglende rutine fra MJ's side. Dog må man også påpege at AK var for usynlig og skulle have udgjort en større trussel i sådan en kamp. Han er vores stjerne og med de muligheder vi havde på omstillinger, så skulle han have vist større overblik i enkelte situationer.
        Jeg tror dog som sagt at vi vil komme til flere store muligheder imod Hobro, hvis vi rammer samme niveau i vores erobringsspil på midten af banen, når forsvarsspillerne pludselig hedder Minor og Amankwah og ikke Bjelland og Vavro
        tjaaah må ærligt indrømme jeg ikke bliver sindssygt overrasket hvis vi kun får 1 point med fra Hobro...
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
          tjaaah må ærligt indrømme jeg ikke bliver sindssygt overrasket hvis vi kun får 1 point med fra Hobro...
          Næ det gør jeg heller ikke, men det er fordi at vi meget sjældent præsterer på samme niveau på udebane imod mindre hold end vi gør på hjemmebane imod de større. Jeg er ikke et øjeblik i tvivl om at vi vinder imod Hobro, hvis vi spiller på samme niveau som imod fck, men det er tvivlsomt at vi gør det, og så kan alt ske, for udover deres kamp imod fck, så har Hobro spillet jævnbyrdige kampe og derfor tror jeg også nemt at vi lige falder de 5-10 pct. der gør at vi igen taber knebent eller får et fladt point i en tæt kamp

          Comment


            #80
            Barret med i truppen

            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-mod-hobro/

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
              Jeg ser nu bestemt heller ikke det store i ham, men jeg synes ikke han er dårlig på alle de områder du nævner. Han er startet sæsonen svagt, men jeg synes egentlig han havde en fornuftig periode i foråret.

              Det jeg synes han kan (når det lykkes for ham) er, at han faktisk har et udmærket blik for spillet og medspillerne. Han kan modtage bolden med ryggen mod mål og tage den simple løsning. Ofte syntes jeg holdet spillede bedre når han var inde. Og så har afslutninger med fødderne vel historisk set været en af hans styrker.

              Men når jeg ser noget positivt i hans præstationer skyldes det til dels også, at jeg i sidste sæson (på trods af det pæne antal mål) blev SÅ træt af AKs spil. Han var i mine øjne nok vores dårligste starter med bolden (måske sammen med CN). Blev så træt af at se ham smide bolden væk med håbløse udfordringer og sløsede afleveringer, at det var befriende med angriber der spillede mere simpelt.

              Og så er jeg da enig i, at det værste ved Helenius er den lade attitude han ofte udviser. Han er bare ikke en energibombe. Og det er endnu værre at se på når det går så dårligt som det gør "for tiden".
              Helenius styrke er primært at score mål. Det gør han gennem kynisme og gennem en ok fysik. Problemet er, at begge dele går helt og aldeles fløjten når han ikke har selvtillid - og det har han ikke haft siden han forlod AaB. Heller ikke i Silkeborg. Og heller ikke i de perioder, hvor han har ramt den heldigt et par gange i OB. Han og omgivelserne forsøger at snakke sig selv op hver gang det ligner noget, fordi det er det eneste der kan virke.

              Løbet er bare kørt og det var det også, da han var i silkeborg.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                Helenius styrke er primært at score mål. Det gør han gennem kynisme og gennem en ok fysik. Problemet er, at begge dele går helt og aldeles fløjten når han ikke har selvtillid - og det har han ikke haft siden han forlod AaB. Heller ikke i Silkeborg. Og heller ikke i de perioder, hvor han har ramt den heldigt et par gange i OB. Han og omgivelserne forsøger at snakke sig selv op hver gang det ligner noget, fordi det er det eneste der kan virke.

                Løbet er bare kørt og det var det også, da han var i silkeborg.

                Enig .

                Der er ingen tvivl om at jeg bliver forbandet hver gang han får lov at sparke straffe for det bliver bare pynt på hans elendige præstationer .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #83
                  Han ligner heller ikke en som gider. Der hvor jeg har set ham mest tændt var da Rømer Skulle have peber.

                  Comment


                    #84
                    Truppen:
                    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-mod-hobro/
                    JJT stadig ude. Barrett er med.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Truppen:
                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-mod-hobro/
                      JJT stadig ude. Barrett er med.
                      Mærkeligt det tager så lang tid med JJT

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Mærkeligt det tager så lang tid med JJT
                        JA, der må være større problemer og en forringelse, ham var ja allerede med i truppen i Randers.
                        Det er så stille omkring JJT. De skriver ja ikke en gang at han er ude pga af skaden i OB's udmelding om truppen for Hobro. Men tror/håber ikke at vi er ved at sælge ham.
                        Nogen der har set ham i træning eller ved noget?
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Mærkeligt det tager så lang tid med JJT
                          Jeg synes at JJ har lidt for mange kampe hver sæson, hvor han er ukampdygtig. Det er så nok også det der gør, at der er lidt for langt mellem hans rigtig gode kampe, når han stort set aldrig er i topform. Jeg håber at OB satser på at hente en 10'er type, selvom det sandsynligvis vil sætte JJ tilbage i køen om spilletid. Den type mangler, og når det desværre for sjældent kan være Jens Jacob, ja så må det blive en anden.

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            JA, der må være større problemer og en forringelse, ham var ja allerede med i truppen i Randers.
                            Det er så stille omkring JJT. De skriver ja ikke en gang at han er ude pga af skaden i OB's udmelding om truppen for Hobro. Men tror/håber ikke at vi er ved at sælge ham.
                            Nogen der har set ham i træning eller ved noget?
                            Pga nye EU regler må man jo næsten ikke udtale sig mere omkring andre mennesker. Så det er nok derfor vi ikke får den store info

                            Comment


                              #89
                              Det er såvidt jeg har forstået hans læg, som driller. Det er ikke en fiber, men noget med nogle fibre/sener bag lægmusklen der driller.
                              Han var ikke til træningen igår fordi han var til noget behandling i København.
                              JJ ligner bestemt ikke en der synes det sjovt at være væk og han viser tydeligt at det irriterer ham grusomt at det bare bliver ved med at gøre ondt

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Han ligner heller ikke en som gider. Der hvor jeg har set ham mest tændt var da Rømer Skulle have peber.
                                Jeg tror det her er en case på misforståelse af psykiske dynamikker. Helenius vil gerne, men alt kommer til at se forkert ud helt uden selvtillid.

                                Comment

                                Working...
                                X