Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Hobro-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Jeg tror det her er en case på misforståelse af psykiske dynamikker. Helenius vil gerne, men alt kommer til at se forkert ud helt uden selvtillid.
    Ja meget ærgreligt, vi kunne bestemt godt bruge en Helenius i psykisk og fysisk topform.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
      Ja meget ærgreligt, vi kunne bestemt godt bruge en Helenius i psykisk og fysisk topform.
      Jeg ville hvis jeg var træner stærkt overveje Festersen i startopstillingen, på bekostning af AK. Fester bringer mere dynamik, har et bedre blik for sine medspillere, og placerer sig bedre i feltet. AK har det med at falde ud af kampene. Med hensyn til Helenius, kræver det nok mere end fysisk træning at få noget ud af ham.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
        Jeg ville hvis jeg var træner stærkt overveje Festersen i startopstillingen, på bekostning af AK. Fester bringer mere dynamik, har et bedre blik for sine medspillere, og placerer sig bedre i feltet. AK har det med at falde ud af kampene. Med hensyn til Helenius, kræver det nok mere end fysisk træning at få noget ud af ham.
        Ja det er vel også kun knap to år siden Fester sidst spillede en god kamp ;-)

        Helenius vil være noget af et procjekt for en psykolog at få mentalt i nærheden af noget brugbart , med de arbejdstimer der skulle lægges i det vil det knibe med tiden til fysisk træning og teknisk træning .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Ja det er vel også kun knap to år siden Fester sidst spillede en god kamp ;-)

          Helenius vil være noget af et procjekt for en psykolog at få mentalt i nærheden af noget brugbart , med de arbejdstimer der skulle lægges i det vil det knibe med tiden til fysisk træning og teknisk træning .
          Synes faktisk ikke det er fair at der spekuleres i mandens psykiske helbred, uden at have specifik eller faglig indblik i det ... forestil dig/jer hvis han skulle finde vej herind ... eller hvis holdkammerater læser med herinde, hvilket nogle helt sikkert gør.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Synes faktisk ikke det er fair at der spekuleres i mandens psykiske helbred, uden at have specifik eller faglig indblik i det ... forestil dig/jer hvis han skulle finde vej herind ... eller hvis holdkammerater læser med herinde, hvilket nogle helt sikkert gør.
            Principielt har du ret. Tror det hænger sammen med åbenhed omkring det knæk han havde i England som forfølge ham. Det er ikke helt fair, men det ændre ikke ved at han har en meget lad udstråling på banen

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Synes faktisk ikke det er fair at der spekuleres i mandens psykiske helbred, uden at have specifik eller faglig indblik i det ... forestil dig/jer hvis han skulle finde vej herind ... eller hvis holdkammerater læser med herinde, hvilket nogle helt sikkert gør.
              Han har jo selv været ganske åben om hans mentale nedtur efter turen til Villa i en sådan grad at han stillede op til et større interveiw på tv og fortalte om det . Så tror ikke der er den store hemmelighed i det
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #97
                Djibby starter..

                Samme start 11 som sidst for OB

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Djibby starter..

                  Samme start 11 som sidst for OB
                  Kan næsten ikke forestille mig, at han han ikke scorer. OB er jo klubben, som man scorer sit første mål for sit nye hold imod, hold kæft hvor skete det mange gange bare i sidste sæson.

                  Comment


                    #99
                    Tænker- det er jo bare Hobro og det bør være en sikker sejr. Så vågner jeg i 2018, og kan forestille mig at Hobro tænker - det er jo bare OB.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Djibby starter..

                      Samme start 11 som sidst for OB
                      Nej Barret er klar😀 så han erstatter Desler.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                        Nej Barret er klar så han erstatter Desler.
                        Barret startede også sidste gang.. Han fik meget få minutter, men startede!
                        siden 1887

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                          Barret startede også sidste gang.. Han fik meget få minutter, men startede!
                          Det gjorde han jo også, var vist ikke helt vågen 😋

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Kan næsten ikke forestille mig, at han han ikke scorer. OB er jo klubben, som man scorer sit første mål for sit nye hold imod, hold kæft hvor skete det mange gange bare i sidste sæson.
                            Mere end i forhold til sammenlignelige hold?
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Pga nye EU regler må man jo næsten ikke udtale sig mere omkring andre mennesker. Så det er nok derfor vi ikke får den store info
                              Det er rigtigt nok at der er sat en række bøder på, som ikke var der tidligere, men så stor forskel er der nu ikke på GDPR og vores tidligere persondatalov. Og man kommer rigtig langt med samtykke, når det gælder sådan noget her. Så med mindre spillere nægter at lade nogen fortælle om en skade, ville klubben sagtens kunne informere om skaders forløb og omfang.

                              Mvh

                              MaxHH

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Mere end i forhold til sammenlignelige hold?
                                Aner jeg ikke, jeg kan konstatere at der var 8 spillere der gjorde det i sidste sæson, og der har allerede været 2 her i den her sæson.

                                Comment

                                Working...
                                X