Oprindeligt indsendt af Dinjo
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-FCK
Collapse
X
-
Hvis nogen har fribilletter som ikke kan bruge ville det være fint med en PB til mig.
Der er flere nederlandske venner som vil med på stadion søndag og hjælpe at hente den første sejr hjem."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægHvis nogen har fribilletter som ikke kan bruge ville det være fint med en PB til mig.
Der er flere nederlandske venner som vil med på stadion søndag og hjælpe at hente den første sejr hjem.
vores tyske Superfan skaffer hollandske fans :-)
klasse ..817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Dsodense Se indlægHej Andreas.
Hvor mange skal du bruge???
De bringer sikker også hilser fra El Makrini."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Dsodense Se indlægSkal se hvad jeg kan gøre. Skriver til dig"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlægFan protest ala Lazio, hvor alle bliver nægtet adgang til stadion af hårdkogte ultras ?
Vi har vel fået nok af middelmådigheden, næsten et årti i dødvande og en klub uden en reel plan og målsætning for at
komme tilbage til toppen. Hvis ikke fans skal reagere, hvem skal så ?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlægFan protest ala Lazio, hvor alle bliver nægtet adgang til stadion af hårdkogte ultras ?
Vi har vel fået nok af middelmådigheden, næsten et årti i dødvande og en klub uden en reel plan og målsætning for at
komme tilbage til toppen. Hvis ikke fans skal reagere, hvem skal så ?
Mon dog vi vil se sådan noget lign i DK?
Comment
Comment