Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
    Bør smides ud på stiften som et kæmpe banner mod FCK - " VÅGN OP NIELS - ELLER ER DU OGSÅ LULLET I SØVN "
    Så må vi se hvor længe det får lov at hænge ? Inden Jesper eller Niels føler at det diskriminerer deres projekt.
    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

    Comment


      #17
      Hvis nogen har fribilletter som ikke kan bruge ville det være fint med en PB til mig.
      Der er flere nederlandske venner som vil med på stadion søndag og hjælpe at hente den første sejr hjem.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Hvis nogen har fribilletter som ikke kan bruge ville det være fint med en PB til mig.
        Der er flere nederlandske venner som vil med på stadion søndag og hjælpe at hente den første sejr hjem.
        Fedt :-) ..
        vores tyske Superfan skaffer hollandske fans :-)

        klasse ..
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #19
          Hej Andreas.

          Hvor mange skal du bruge???

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Dsodense Se indlæg
            Hej Andreas.

            Hvor mange skal du bruge???
            3 eller 4 hvis muligt. Det er venner fra Roda som følger OB allerede længere.
            De bringer sikker også hilser fra El Makrini.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              3 eller 4 hvis muligt. Det er venner fra Roda som følger OB allerede længere.
              De bringer sikker også hilser fra El Makrini.
              Skal se hvad jeg kan gøre. Skriver til dig

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Dsodense Se indlæg
                Skal se hvad jeg kan gøre. Skriver til dig
                👍Mange Tak!
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #23
                  Er der flere 'fri-billetter' som ikke bliver benyttet, så kunne jeg også godt bruge 2 ⚽️

                  Comment


                    #24
                    Nogen der ved om JJ,Casper og Ryan træner med igen?

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Nogen der ved om JJ,Casper og Ryan træner med igen?
                      Var JJ og Casper ikke udtaget sidst? Så tænker da de er med, men ikke noget jeg ved desværre.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                        Var JJ og Casper ikke udtaget sidst? Så tænker da de er med, men ikke noget jeg ved desværre.
                        Casper røg ud af truppen og JJ kom ikke ind. De har tydeligvis ikke været klar

                        Comment


                          #27
                          Fan protest ala Lazio, hvor alle bliver nægtet adgang til stadion af hårdkogte ultras ?
                          Vi har vel fået nok af middelmådigheden, næsten et årti i dødvande og en klub uden en reel plan og målsætning for at
                          komme tilbage til toppen. Hvis ikke fans skal reagere, hvem skal så ?

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
                            Fan protest ala Lazio, hvor alle bliver nægtet adgang til stadion af hårdkogte ultras ?
                            Vi har vel fået nok af middelmådigheden, næsten et årti i dødvande og en klub uden en reel plan og målsætning for at
                            komme tilbage til toppen. Hvis ikke fans skal reagere, hvem skal så ?
                            Hvor mange ultras er der lige omkring OB, som skulle kunne stå for dette? Er det ikke også en anelse tidlige efter tre(!) kampe med en ny træner..? Havde da givet langt mere mening i slutningen af sidste sæson.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
                              Fan protest ala Lazio, hvor alle bliver nægtet adgang til stadion af hårdkogte ultras ?
                              Vi har vel fået nok af middelmådigheden, næsten et årti i dødvande og en klub uden en reel plan og målsætning for at
                              komme tilbage til toppen. Hvis ikke fans skal reagere, hvem skal så ?
                              Lyder lige hårdkogt nok til at det var noget jeg ville deltage i. Men det viser jo desperationen hos fans og hvad nogle er villige til at gøre for det
                              Mon dog vi vil se sådan noget lign i DK?

                              Comment


                                #30
                                Det er i overkanten, men hvis JH ikke kommer med noget guld, så ville 500 fans med os eller JH banner foran VIP indgangen have en effekt. Vi skal blive udenfor under kampen, og til vipperne tager hjem.

                                Comment

                                Working...
                                X