Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Randers FC - Odense Boldklub

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Er på stadion. Vi spiller i de gule trøjer... Håber vi spiller bedre end de se ud. ;-)
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Synes også at ham fortjener der og ville gerne se ham fra første minut. Men kan også forestille mig at starte med "mere erfaren" folk og smide MJ igen ind i 2. halvleg.
      Det der med hensynet til en ung spillers nerver etc giver jeg ikke meget for - som tommelfingerregel. Andre klubber har unge spillere fra start. Det kan MJ selvfølgelig også. Og skulle det gå galt må de tage den derfra. Han er desværre nødvendig på JHs hold.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        #63
        Den opstilling ser, bortset fra MJ, ikke lovende ud. Overrask os.!!!
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #64
          Gud hvor er det træls at se på FCN, når man egentlig bare gerne vil se OB. 7 min tillægstid og FCN fører 3-0? Skift dog kamp!

          Comment


            #65
            Eurosport har 8 andre kanaler.. Hvorfor viser de ikke bare kampen på en anden kanal - så bliver der også tid til en optakt.

            Og nu skal vi se reklamer midt i OB kampen :(

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
              Gud hvor er det træls at se på FCN, når man egentlig bare gerne vil se OB. 7 min tillægstid og FCN fører 3-0? Skift dog kamp!
              Fcn er altid træls at se på. Særligt når vi hellere vil se Odense Boldklub.

              Comment

              Working...
              X