Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Randers FC - Odense Boldklub

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
    Gud hvor er det træls at se på FCN, når man egentlig bare gerne vil se OB. 7 min tillægstid og FCN fører 3-0? Skift dog kamp!
    Fcn er altid træls at se på. Særligt når vi hellere vil se Odense Boldklub.

Leave a comment:

• lasselsh
    replied
    Eurosport har 8 andre kanaler.. Hvorfor viser de ikke bare kampen på en anden kanal - så bliver der også tid til en optakt.

Og nu skal vi se reklamer midt i OB kampen :(

Leave a comment:

• El New York
    replied
    Gud hvor er det træls at se på FCN, når man egentlig bare gerne vil se OB. 7 min tillægstid og FCN fører 3-0? Skift dog kamp!

Leave a comment:

• Tåhyler
    replied
    Den opstilling ser, bortset fra MJ, ikke lovende ud. Overrask os.!!!

Leave a comment:

• Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Synes også at ham fortjener der og ville gerne se ham fra første minut. Men kan også forestille mig at starte med "mere erfaren" folk og smide MJ igen ind i 2. halvleg.
    Det der med hensynet til en ung spillers nerver etc giver jeg ikke meget for - som tommelfingerregel. Andre klubber har unge spillere fra start. Det kan MJ selvfølgelig også. Og skulle det gå galt må de tage den derfra. Han er desværre nødvendig på JHs hold.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Er på stadion. Vi spiller i de gule trøjer... Håber vi spiller bedre end de se ud. ;-)

Leave a comment:

• Liam1
    replied
    Er Ryan skadet, eller er han ved at blive solgt?

Leave a comment:

• Bobolarsen
    replied
    Virkelig ikke fan af den opstilling. Ingen fart på kanterne (vi kan så håbe at MJ gør op for dette), samt for lidt kreativitet på midten - det gør så nok at Greve og Kløve søger meget ind centralt, men så mangler bredden igen..

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Watson Se indlæg
    Hm havde nu hellere set Thomasen på midten, så der bare kommer lidt kreativt frem ad banen, og ikke bare en "tung" parkeret bus.
    (måske er han ikke helt klar endnu)
    God kamp til alle.
    Det er helt sikkert fordi han ikke er klar til 90 min.

Leave a comment:

• Watson
    replied
    Hm havde nu hellere set Thomasen på midten, så der bare kommer lidt kreativt frem ad banen, og ikke bare en "tung" parkeret bus.
    (måske er han ikke helt klar endnu)
    God kamp til alle.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Ser ud til at Casper ikke var helt klar alligevel

Tipper 3-1 til Randers

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Gryte
    Desler KEP Ludwig JBL
    Greve Tverskov Drachmann Kløve
    AK MJ

Ryan kun på bænken.
    Kan god lide at se Desler og Greve tilsammen på højre side. Synes det var altid en dynamisk og hård arbejdende duo der.

Leave a comment:

• Jonss
    replied
    Grytebust - Desler, KEP, Ludwig, Laursen - Greve, Drachmann, Tverskov, Kløve - AK, Jørgensen

Kommentarer:
    Jørgensen fra start! 💪🏽
    Ryan ude 😖
    Desler back i 442 🤔
    Drachmann klar 💪🏽
    Kløve og Greve på kanterne igen 🙃🙂

Den bliver tæt. Kanterne skal steppe op, Desler skal holde sin position, Drachmann skal tage ansvar og Mathias J skal bare fortsætte :)

Leave a comment:

• FFM
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Jo jo og sidst var det Rømer som skulle være forskellen. Jeg medgiver at JD har noget mere af den rigtige attitude i forhold til andre indkøb. Men holdet er, mand for mand dårligere end sidste år. Oprykkerne er ikke dårligere, og der kommer næppe en Lyngby sag i år, så det kan godt blive med røven i vandskorpen. Nu er Vendsyssel lige kommet bagud mod FCN, men de har næsten matchet dem.
    Udskiftningerne hedder vel Drachmann for Izu, Ludwig for Ting, Kløve for Jønsson i forhold til start 11. Jeg er personligt ikke klar til at dømme Ludwig ude endnu, ser Kløve som bedre end Jønsson selvom det har været en sløv start. Og ser Drachmann som bedre end Izu i rollen som den defensive midtbane. Så kan man argumentere for at KEP er blevet et år ældre, men ellers er det generelt på holdet jo ikke skidt at de her spillere i start/midt tyverne har fået det ekstra erfaring. Så på papiret ser jeg os ikke som svækket. Så må vi se om holdet viser det.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Jørgensen og Desler i start-11.

Leave a comment:

Working...
X