Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD - OB-Sønderjyske 22. juli, 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Schønde Se indlæg
    Ifølge transfermarkt, har han faktisk løbet på græs i FCN.
    https://www.transfermarkt.com/mathia...spieler/542796
    I know i know. Har fulgt ham med spænding siden han kom til.
    Han skiftede fordi de ikke ville tilbyde ham en kontrakt samtidig med at alle hans daværende konkurrenter(Baden,Olsen,Frederiksen osv) fik en. Samtidig med at han blev brugt som kant derovre.

    Så tog han springet til OB som gerne ville skrive kontrakt. Resten er historie. Og vi er glade for det.
    Men fatter simpelthen ikke at JH gav ham en 3 årig kontrakt. Det skulle minimum være 4 år med det talent. Helst 5

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Enig, med en lille tilføjelse til Casper Nielsen: Han var også direkte terror... for nerverne, når han skulle aflevere bolden til en medspiller. Han har kæmpe mangler udi den disciplin.

      MvH ChrisOB
      Ha ha. Det er jeg faktisk helt enig i. Jeg ser bare en god mulighed i at have ham foran/ved siden af Janus D, evt med Kløve på den anden 8'er... CN har sine mangler, men der er ikke så mange andre med den samme power..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Enig, med en lille tilføjelse til Casper Nielsen: Han var også direkte terror... for nerverne, når han skulle aflevere bolden til en medspiller. Han har kæmpe mangler udi den disciplin.

        MvH ChrisOB
        Det er lidt himmel og helvede med ham, hvad det angår. Han laver nogle miniputfejl, mens han også laver en fremragende lob-agtig aflevering der spiller AK fri foran mål.

        Jeg er ikke stor CN-fan, men har også måttet indse, at han bringer noget vilje og løbevillighed som vi kun har få andre der bidrager med, og på den måde kan han være med til at åbne lidt op for det meget låste boldflytteri KN stod for.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
          Det er lidt himmel og helvede med ham, hvad det angår. Han laver nogle miniputfejl, mens han også laver en fremragende lob-agtig aflevering der spiller AK fri foran mål.

          Jeg er ikke stor CN-fan, men har også måttet indse, at han bringer noget vilje og løbevillighed som vi kun har få andre der bidrager med, og på den måde kan han være med til at åbne lidt op for det meget låste boldflytteri KN stod for.
          Og netop derfor skal vi væk fra 4-4-2 systemet med de spillere vi har pt

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Og netop derfor skal vi væk fra 4-4-2 systemet med de spillere vi har pt
            Truppen er ikke til 4-4-2 i det udtryk, træneren (og velsagtens resten af Odense) ønsker. Kanterne tror stadig det handler om at modtage bolden og lunte ind mod midten, og det niver også i defensiven at de efterlader et kæmpe rum.

            3-5-2 ligner det oplagte valg. Samtidig er jeg spændt på at se, om JM tager konsekvensen allerede nu i start 11'eren, også på spiller-fronten.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
              Truppen er ikke til 4-4-2 i det udtryk, træneren (og velsagtens resten af Odense) ønsker. Kanterne tror stadig det handler om at modtage bolden og lunte ind mod midten, og det niver også i defensiven at de efterlader et kæmpe rum.

              3-5-2 ligner det oplagte valg. Samtidig er jeg spændt på at se, om JM tager konsekvensen allerede nu i start 11'eren, også på spiller-fronten.
              Enig. I går sluttede vi 3-4-1-2. Men der skulle vi også satse.

              Vi må se om JJ bliver klar. Og hvis han gør vil jeg gerne se dette

              Sten Grytebust

              Ryan KEP Ludwig
              Drachman Tverskov
              Eske JJ JBL
              Jørgensen AK

              Comment

              Working...
              X