Annoncering

Collapse
No announcement yet.

KAMPTRÅD - OB-Sønderjyske 22. juli, 2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Tjae ... sådan en spiller bliver nok hurtigt set på af Ajax og andre talentudviklingsklubber ....
    Det er han slet ikke teknisk god nok til. Så napper de en i FCN istedet.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Ja måske , kommer sgu an på om vi får en fornuftig pris .
      Hvis han scorer 10+ mål i denne sæson bliver han dyr. Som i største OB salg siden Fall vel..

      Men nu skal vi altså lige slå koldt vand i blodet. Knægten har en del mangler som lige skal blive bedre først

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OB Følger Se indlæg
        Nu har vi alle herinde (næsten) givet ros incl mig selv, til Ludwig i opstarten, men hvor har han været skidt. Det er ikke alle der kan klare presset rent mentalt, ved og spille i OB. Se bare på Rømer som spiller en god kamp for Randers i dag. Vi har brug for den venstre benet midterforsvar som kan slå de rigtige afleveringer og forsvare. Skolnik på bænken kunne være en mulighed, han virker kølig i sit spil og forsvar godt. Alder er ingen betydning se bare på MJ og Eskesen i dag.
        I samtlige træningskampe har Ludwig spillet bedre end i de to første turneringskampe, når hans makker i midterforsvaret var Tverskov eller Skolnik. Han var også mindre god i en enkelt halvleg sammen med KEP. Jeg er overbevist om, at skovsneglen KEP er største problem i midterforsvaret. Når vi får JJT tilbage bør KEP på bænken og Tverskov ned ved siden af Ludwig, og enig i Skolnik kun på bænken i første omgang.
        Det kræver nosser JM, har du det ??

        Comment


          Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
          I samtlige træningskampe har Ludwig spillet bedre end i de to første turneringskampe, når hans makker i midterforsvaret var Tverskov eller Skolnik. Han var også mindre god i en enkelt halvleg sammen med KEP. Jeg er overbevist om, at skovsneglen KEP er største problem i midterforsvaret. Når vi får JJT tilbage bør KEP på bænken og Tverskov ned ved siden af Ludwig, og enig i Skolnik kun på bænken i første omgang.
          Det kræver nosser JM, har du det ??
          1 . Hvordan de spiller i diverse sommerkampe kan ikke bruges til en skid.

          2. Jeg er på ingen måde fan af KEP , men syntes ikke han skal have skylden for at Ludwig har været horribel ringe i de første kampe .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            1 . Hvordan de spiller i diverse sommerkampe kan ikke bruges til en skid.

            2. Jeg er på ingen måde fan af KEP , men syntes ikke han skal have skylden for at Ludwig har været horribel ringe i de første kampe .
            Nu spillede Ludwig ja også en overbevisebde sæson i Horsens. Og KEP skal naturlig ikke have "skylden" for Ludwigs ringe præstation men det er ja godt muligt at den kombination KEP/Ludwig er problemet. Mens KEP/Tingager, KEP/Tverskov, Ludwig/Tverskov og Ludwig/Skolnik fungerede er KEP/Ludwig måske/åbenbart en kombination hvor makkere gør hinanden dårligere.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              1 . Hvordan de spiller i diverse sommerkampe kan ikke bruges til en skid.

              2. Jeg er på ingen måde fan af KEP , men syntes ikke han skal have skylden for at Ludwig har været horribel ringe i de første kampe .
              Så horribelt ringe var han ikke i Horsens, så der kan godt være noget om snakken at det kan være makkeren- og måske også den måde holdet dækker kollektivt op i modsætning til Horsens.

              I Horsens skulle han kun parerre og ikke forholde sig til så mange omstillinger, som der kan komme, når man har bolden lidt mere.

              Så selv om det nok ikke er hele forklaringen, så kan det have indflydelse på hans evne til at omstille sig i OB.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                KEP ved vi kan være bedre. Ludwig ved vi kan være bedre. Men sammen har de været en katastrofe i de første kampe. De er dårligt afstemt, virker slet ikke til at vide, hvor de har hinanden og virker lige utilpasse med bolden. Det holder ikke ret længe.

                Men det gør ringe organiseret og passivt forsvarsspil af stort set hele holdet så heller ikke. 2 x Laursen var generelt defensivt ringe i dag, selv om det blev lidt bedre i anden halvleg, og der var enorme afstemningsproblemer - ved deres første mål har vi 6 mand i boksen, der står og kigger fodbold, mens Lieder spadserer ind til det lille felt, ved andet mål dækker hverken Drachmann, Tverskov eller Ludwig nogetsomhelst.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  KEP ved vi kan være bedre. Ludwig ved vi kan være bedre. Men sammen har de været en katastrofe i de første kampe. De er dårligt afstemt, virker slet ikke til at vide, hvor de har hinanden og virker lige utilpasse med bolden. Det holder ikke ret længe.

                  Men det gør ringe organiseret og passivt forsvarsspil af stort set hele holdet så heller ikke. 2 x Laursen var generelt defensivt ringe i dag, selv om det blev lidt bedre i anden halvleg, og der var enorme afstemningsproblemer - ved deres første mål har vi 6 mand i boksen, der står og kigger fodbold, mens Lieder spadserer ind til det lille felt, ved andet mål dækker hverken Drachmann, Tverskov eller Ludwig nogetsomhelst.
                  Meget enig. Det virker alt så usikker og uorganiseret i forsvaret. Savner Tingager som gav sikkerhed og rolighed og skabte en helt anden udstråling af vores hele forsvarsarbejde.
                  Og Ryan havde en virkeligt dårlig dag i defensiven. Ved 0:1 taber ham sin position så at Helenius må overtage som blev overspillet alt for let. Og Ryan bliver endda passivt i sted af at hjælpe Helenius og lukke det da de kom til det lille felt. Ved 0:2 kan de slå indlægget fuldstændigt upresset fordi ham er alt for langt væk og kommer for sent.
                  Men hvad vi kan tage med fra dagen er den måde drengene arbejdede og spillede i anden halvleg. De troede på noget i stedxaf at falde tilsammen.
                  Og det er befriende med en træner nu som er modig at gribe ind og stille om når det ikke løber i sted af at holde stædig fast i en "plan A" som ikke fungerer.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    1 . Hvordan de spiller i diverse sommerkampe kan ikke bruges til en skid.

                    2. Jeg er på ingen måde fan af KEP , men syntes ikke han skal have skylden for at Ludwig har været horribel ringe i de første kampe .
                    Jeg ved selvfølgelig ikke, om du ligesom jeg har set de "sommerkampe", men 2 af dem var mod svenske hold fra bedste række, og vi lukkede ikke mål ind. Eneste kamp vi lukkede mål ind i, var 2 styk mod Roskilde, hvor KEP og Ludwig var makkerpar i en del af tiden. Begge mål var rene friløbere.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Det er han slet ikke teknisk god nok til. Så napper de en i FCN istedet.
                      Ifølge transfermarkt, har han faktisk løbet på græs i FCN.
                      https://www.transfermarkt.com/mathia...spieler/542796

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                        Jeg ved selvfølgelig ikke, om du ligesom jeg har set de "sommerkampe", men 2 af dem var mod svenske hold fra bedste række, og vi lukkede ikke mål ind. Eneste kamp vi lukkede mål ind i, var 2 styk mod Roskilde, hvor KEP og Ludwig var makkerpar i en del af tiden. Begge mål var rene friløbere.
                        "..- Bubacarr har gjort det fint for AC Horsens og været rigtig, rigtig dygtig, men det, der har gjort ham rigtig dygtig i denne her sæson, der er hans makker ved siden af sig, Alexander Ludwig, som i min verden har været vores klart bedste mand, siger Bo Henriksen.

                        AC Horsens-manageren giver udtryk for, at det er Alexander Ludwig, der har været chefen i forsvaret..."

                        Vi kan jo kun håbe på at KEP og Ludwig finder rytmen - og gerne hurtigt. Bo H. var jo ikke i tvivl om hans kvaliteter.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Schønde Se indlæg
                          Ifølge transfermarkt, har han faktisk løbet på græs i FCN.
                          https://www.transfermarkt.com/mathia...spieler/542796
                          Ja, men blev fravalgt.

                          Comment


                            Efter at have sundet mig synes jeg faktisk, der er meget godt at tage med sig fra den her.

                            Første halvleg var dog horribel dårlig for de fleste spilleres vedkommende. Kløve, Ludwig, Greve (især defensivt) og Helenius var på et skræmmende dårligt niveau. Fraset Drachmann og til dels Ryan var resten bare dårlige.

                            I anden halvleg er der dog kæmpe plusser til

                            Drachmann: Fuck en maskine. Knyttede næver til medspillerne når de vandt en duel, tog selv et gevaldigt slæb med vilde tilbageløb, glidende tacklinger og alt det, meget af fodbold-Danmark engang elskede og frygtede OB for.

                            Mathias Jørgensen: Ja, han har meget at lære, det løb, den timing, den næse. Giv ham en sæson, og vi har endelig en potentiel topscorer.

                            Ryan: Jeg læste på fyens.dk at han havde placeringsvanskeligheder, men det tillægger jeg en mangel på forståelse for både kantspillerens opgave foran ham og muligvis at skribenten ikke opfattede at der blev skiftet system. Især da Michelsen gik over til 3 bagest og fremskudte backs viste Ryan sin fysik, fart og kæmpe drive. Alt lykkes stadig ikke for ham, men han er ved at ligne den spiller, der blev sat i forbindelse med flere store klubber før sin skade.

                            Casper: I et system med Drachmann bag sig og "frit løb" til maskinen kan han virkelig løfte sin værdi for holdet. I perioder igår var han en ren terror for modstanderen.

                            Julius: Han skal bruge et år, mindst, men indstillingen!!! Meget mere af det!

                            Resten: God indsats. Hovedet højt. Spil nu for helvede med den indstilling fra start, hver gang!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                              Efter at have sundet mig synes jeg faktisk, der er meget godt at tage med sig fra den her.

                              Første halvleg var dog horribel dårlig for de fleste spilleres vedkommende. Kløve, Ludwig, Greve (især defensivt) og Helenius var på et skræmmende dårligt niveau. Fraset Drachmann og til dels Ryan var resten bare dårlige.

                              I anden halvleg er der dog kæmpe plusser til

                              Drachmann: Fuck en maskine. Knyttede næver til medspillerne når de vandt en duel, tog selv et gevaldigt slæb med vilde tilbageløb, glidende tacklinger og alt det, meget af fodbold-Danmark engang elskede og frygtede OB for.

                              Mathias Jørgensen: Ja, han har meget at lære, det løb, den timing, den næse. Giv ham en sæson, og vi har endelig en potentiel topscorer.

                              Ryan: Jeg læste på fyens.dk at han havde placeringsvanskeligheder, men det tillægger jeg en mangel på forståelse for både kantspillerens opgave foran ham og muligvis at skribenten ikke opfattede at der blev skiftet system. Især da Michelsen gik over til 3 bagest og fremskudte backs viste Ryan sin fysik, fart og kæmpe drive. Alt lykkes stadig ikke for ham, men han er ved at ligne den spiller, der blev sat i forbindelse med flere store klubber før sin skade.

                              Casper: I et system med Drachmann bag sig og "frit løb" til maskinen kan han virkelig løfte sin værdi for holdet. I perioder igår var han en ren terror for modstanderen.

                              Julius: Han skal bruge et år, mindst, men indstillingen!!! Meget mere af det!

                              Resten: God indsats. Hovedet højt. Spil nu for helvede med den indstilling fra start, hver gang!
                              Enig, med en lille tilføjelse til Casper Nielsen: Han var også direkte terror... for nerverne, når han skulle aflevere bolden til en medspiller. Han har kæmpe mangler udi den disciplin.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
                                "..- Bubacarr har gjort det fint for AC Horsens og været rigtig, rigtig dygtig, men det, der har gjort ham rigtig dygtig i denne her sæson, der er hans makker ved siden af sig, Alexander Ludwig, som i min verden har været vores klart bedste mand, siger Bo Henriksen.

                                AC Horsens-manageren giver udtryk for, at det er Alexander Ludwig, der har været chefen i forsvaret..."

                                Vi kan jo kun håbe på at KEP og Ludwig finder rytmen - og gerne hurtigt. Bo H. var jo ikke i tvivl om hans kvaliteter.
                                Det tyder jo så på, igen, at Ludwig er en dygtig spiller. Med tanke på at KEP jo nok er igang med sin sidste sæson hos os, må det blive KEP, der mister pladsen, hvis de to ikke snart finder ind i et bedre spil. Men det virker som om Ludwig er for forvirret nu. Han laver jo mange fejl som umiddelbart ikke har noget med samarbejdet at gøre. Han skal nok også vænne sig til en for ham ny måde at spille på og de andre spillere. Med eller uden KEP.
                                Det foruroligende var, at der ikke var nogen bedring at se før "systemskiftet".
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X