Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Sønderjyske

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Stemmer Fra Ådalen@obstemmer 9m9 minutes agoMore



    Der spilles 11 mod 11. Dette ligner A-kæden søndag: Grytebust-Johnson, KEP, Ludwig, Barrett- Greve, Drachmann, Tverskov, Kløbe- Jacobsen, Festersen. Dog er Tverskov blevet testet som stopper i stedet for KEP med Casper Nielsen på midten.


    Lugter af genvalg til Greve og Kløve på kanterne, lettere uforståeligt for mig.

    Må på det kraftigste allerede advare mod, at vi arbejder hen mod en central midtbanekonstellation med Drachmann og Tverskov. Det bliver ren Izunna-Makrini version 2. Vi kommer så meget til at mange noget penetration centralt i form af både fremadrettede pasninger og løb, og mod et hold som SønderjyskE bliver det let vekslet til en ørkenvandring offensivt. Jeg er nok en af dem der har mindst fidus til Casper Nielsen, men har har i det mindst nogle hidsige løb der kan gøre ondt på modstanderen fra centralt hold. Drachmann og Tverskov er duoen man kan bruge, når man har et resultat og kan spille på omstillinger, fandme ikke når man skal ud og skabe en kamp hjemme mod SønderjyskE.

    Comment


      #47
      Enig - Vi mangler i den grad JJT til at åbne modstanderne op med hans kreativitet og skarpe afleveringer. Synes dog Casper Nielsen taber for mange bolde på midten. IMO er han noget bedre på kanten, hvor et boldtab ikke gør ligeså ondt. Så hellere spille med Tverskov og Drachmann - Så må Greve og Kløve tage mere ansvar for det kreative - alt andet lige må den midtbane give dem mere frihed til det.

      Lad os nu få den sejr Odense!

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Stemmer Fra Ådalen@obstemmer 9m9 minutes agoMore



        Der spilles 11 mod 11. Dette ligner A-kæden søndag: Grytebust-Johnson, KEP, Ludwig, Barrett- Greve, Drachmann, Tverskov, Kløbe- Jacobsen, Festersen. Dog er Tverskov blevet testet som stopper i stedet for KEP med Casper Nielsen på midten.


        Lugter af genvalg til Greve og Kløve på kanterne, lettere uforståeligt for mig.

        Må på det kraftigste allerede advare mod, at vi arbejder hen mod en central midtbanekonstellation med Drachmann og Tverskov. Det bliver ren Izunna-Makrini version 2. Vi kommer så meget til at mange noget penetration centralt i form af både fremadrettede pasninger og løb, og mod et hold som SønderjyskE bliver det let vekslet til en ørkenvandring offensivt. Jeg er nok en af dem der har mindst fidus til Casper Nielsen, men har har i det mindst nogle hidsige løb der kan gøre ondt på modstanderen fra centralt hold. Drachmann og Tverskov er duoen man kan bruge, når man har et resultat og kan spille på omstillinger, fandme ikke når man skal ud og skabe en kamp hjemme mod SønderjyskE.
        Som jeg har sagt mange gange. Det ligner vi er nød til at skifte system for at få det optimale ud af Janus. For det er vel centralt på midten vi er bedst besat uden dog det er prangende..

        3-5-2 eller 4-1-4-1 has to happen

        Comment


          #49
          De forventede 18 til i morgen. JJ og TM skadet. Yao,Harboe og Frøkjær ude

          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...oenderjyske-2/

          Comment


            #50
            Tror i der er muligheder for Eskesen får en startplads? Hvis man tænker på Kløve og Greves præstationer imod Vendsyssel?

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af OBTOSSEN Se indlæg
              Tror i der er muligheder for Eskesen får en startplads? Hvis man tænker på Kløve og Greves præstationer imod Vendsyssel?
              Muligheden er der bestemt. Han skulle være meget tæt på. Men det ligner Greve og Kløve på kanterne siges det ud fra de sidste træninger

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Muligheden er der bestemt. Han skulle være meget tæt på. Men det ligner Greve og Kløve på kanterne siges det ud fra de sidste træninger
                Ikke i morgen, han var ikke med til nogle dødbolde de lavede til sidst, som tydeligvis kun bestod af starterne.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #53
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #54
                    Gå i bare roligt ind og spil under 2,5 mål i kampen. Lugter af en ørkenvandring det her.

                    Comment


                      #55
                      Jeg havde håbet, man havde forsøgt sig med Greve centralt. Gad vide, hvem der kommer til at ligge bagerst af Drachmann og Tverskov?
                      Last edited by Liam1; 22-07-2018, 12:23.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Liam1 Se indlæg
                        Jeg havde håbet, man havde forsøgt sig med Greve centralt. Gad vide, hvem der kommer til at ligge bagerst af Drachmann og Tverskov?
                        Ret sikker på Drachmann. Tverskov er ikke off midt, men han har et udmærket blik for offensive afleveringer, vil jeg mene. Så er ikke så nervøs. Samtidig bør det give begge kanter mere frie roller. I teorien i hvert fald

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                          Ret sikker på Drachmann. Tverskov er ikke off midt, men han har et udmærket blik for offensive afleveringer, vil jeg mene. Så er ikke så nervøs. Samtidig bør det give begge kanter mere frie roller. I teorien i hvert fald
                          Ligesom at det gjorde kanterne mere frie og offensive, da vi spillede med Izunna og El Mak...

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                            Ret sikker på Drachmann. Tverskov er ikke off midt, men han har et udmærket blik for offensive afleveringer, vil jeg mene. Så er ikke så nervøs. Samtidig bør det give begge kanter mere frie roller. I teorien i hvert fald
                            Jfr vores defensiv er vores svage(ste) punkt så er det vel to defensive midt så vi kan få lukket af og bygge op .. så må de forreste 4 komme med sejrene..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #59
                              Kasper Larsen lige ankommet som tilskuer. Det bliver en spændende kamp - en sejr kan give gode muligheder til fornyet optimisme i det fynske fodbold miljø.

                              Forza OB!

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                                Kasper Larsen lige ankommet som tilskuer. Det bliver en spændende kamp - en sejr kan give gode muligheder til fornyet optimisme i det fynske fodbold miljø.

                                Forza OB!
                                Ja det går da meget godt med det...

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X