Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny indløbsmusik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nr 3 lyder for spansk (De Falla?). Nr 1 passer egentlig ret godt - men der SKAL mixes et eller andet ind i det. Ikke dominerende, men bare lidt opløftende.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
      Det jo også det. OB har valgt 3 sange. Og siger her er 3 numre. Vælg et af dem. Istedet for at tage fansene med på råd og lad os komme med ideer til musik genre osv
      Det vil de næppe blive noget særligt klogere af.
      Synes det er en original ide med klassisk musik og der er meget, der er meget bedre at vælge i mellem end de tre fynske. Og skal det være fynsk og Carl Nielsen synes jeg at nr 3 overhovedet ikke signaliserer noget som helst fynsk. Mere spansk.
      Men som jeg har skrevet et andet sted, synes jeg godt det må mikses lidt/friskes lidt moderne op.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
        Der er jo en uge ekstra til første hjemmekamp. Det er vel først der det skal i brug? Jeg køber for øvrigt ikke helt den der med at folk er på ferie - det er altså ikke ensbetydende med at folk ikke er på de sociale medier, hvor OB har slået det op. Måske snarere tværtimod.
        Ja, det er det, men synes det er helt fair at mene man er lidt sent ude.
        Skal ikke kloge mig på hvad folk laver i ferien, men det du siger kan da lige så godt være rigtigt som det kan være forkert.
        Det kan jo også være for at forsøge at hype den nye sæson lidt mere, og så ville det jo nok ikke hjælpe så meget hvis afstemningen havde været for 2 måneder siden.
        ... men som sagt, synes det er helt fair at mene det kommer lidt pludseligt og lidt sent.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Ja, det er det, men synes det er helt fair at mene man er lidt sent ude.
          Skal ikke kloge mig på hvad folk laver i ferien, men det du siger kan da lige så godt være rigtigt som det kan være forkert.
          Det kan jo også være for at forsøge at hype den nye sæson lidt mere, og så ville det jo nok ikke hjælpe så meget hvis afstemningen havde været for 2 måneder siden.
          ... men som sagt, synes det er helt fair at mene det kommer lidt pludseligt og lidt sent.
          Det er fair at mene hvad som helst. Jeg forstår bare ikke lige denne mening, og derfor argumenterer jeg imod den.

          Comment


            Valgte nummer 4, none of the above.

            Ideen er som sådan okay, men valget er håbløst, der er ikke nogen af de 3 sange, hvor man føler energien pumper ud i spiller eller publikum.

            De mangler noget KAPOOW f.eks. https://www.youtube.com/watch?v=up0t2ZDfX7E

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
              Valgte nummer 4, none of the above.

              Ideen er som sådan okay, men valget er håbløst, der er ikke nogen af de 3 sange, hvor man føler energien pumper ud i spiller eller publikum.

              De mangler noget KAPOOW f.eks. https://www.youtube.com/watch?v=up0t2ZDfX7E
              Helt enig. Men Verdi er ikke fynbo så....
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Til alle, der mener indløbsmusik skal være 20 sekunders opklippet fuld smadder. Her er en af de mest legendariske indløbsmelodier: https://www.youtube.com/watch?v=-Iu1TLdlJKE

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
                  Valgte nummer 4, none of the above.

                  Ideen er som sådan okay, men valget er håbløst, der er ikke nogen af de 3 sange, hvor man føler energien pumper ud i spiller eller publikum.

                  De mangler noget KAPOOW f.eks. https://www.youtube.com/watch?v=up0t2ZDfX7E
                  Now that's more like it.

                  Men det skal jo pinedød være Carl Nielsen; fordi... ja fordi.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Det er noget af det mest hjernedøde jeg har oplevet!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af majs Se indlæg
                      Problemet er jo bare den "kant" deler OBs fans, det skulle jo gerne være en "kant" som samlede hele byen/øen mod alle andre...
                      Ingen kan jo blive enige om alting. Så skal vi i hvert fald have gang i noget hjernevaskning alá Nordkorea. Jeg er personligt ikke selv helt oppe at ringe over numrene, men jeg står bag valget om, at det SKAL være et fynsk nummer, og at man følger sin strategi om, at tilføje så mange fynske værditilførelser omkring OB som muligt. For at blive i din restaurant-sammenligning, så er der jo netop et menukort, og her kan man så vælge det man bedst kan lide. Der findes sikkert mennesker som synes hele "menukortet" som OB tilbyder er genialt, men det er jo utopisk, at vi alle skal blive enige om alt.

                      OB tilbyder en pakke med med flere og flere fynske elementer, og så kan man vælge dem, som man holder mest af. Ingen tvinger folk til blåøjet at stå bag alle klubbens fynske tiltag.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Now that's more like it.

                        Men det skal jo pinedød være Carl Nielsen; fordi... ja fordi.

                        MvH ChrisOB
                        Fordi man forfølger sin strategi markedsføringsstrategi. Det må du da have en smule respekt for? Fair at du ikke kan lide numrene, men jeg har en manglende forståelse for, at du ikke kan se tiltaget fra flere perspektiver.

                        Comment


                          Som Niels Christian Frederiksen skrev på Twitter i går, så kunne det være fedt med indløb ala det her:

                          https://youtu.be/gcHJsipCqAA

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                            Fordi man forfølger sin strategi markedsføringsstrategi. Det må du da have en smule respekt for? Fair at du ikke kan lide numrene, men jeg har en manglende forståelse for, at du ikke kan se tiltaget fra flere perspektiver.
                            Nej, det har jeg ikke en døjt respekt for; hvis markedsføringsstrategien er forfejlet og uden mening. Hvorfor skal jeg have respekt for dét? Hvis det eneste argument for at bruge Carl Nielsen i en fodboldsammenhæng er, at han er fynsk; så forbeholder jeg mig retten til at stille spørgsmålstegn ved den strategi.

                            Jeg kan ikke se perspektiverne i den beslutning; lige så lidt som hvis vi havde smækket HC Andersen for OB-vognen og brugt Hist Hvor Vejen Slår En Bugt som en indløbssang.

                            Fortæl mig hvorfor jeg skal se tingene fra deres synsvinkel; når jeg ikke synes ideen med Carl Nielsen er særligt fremragende? Ideen med at skifte indløbsmusik kan jeg stille mig bag; og jeg kunne endda stille mig bag brugen af et Carl Nielsen nummer, hvis de muligheder, der er givet havde noget mere kant; men det er 3 røvkedelige kompositioner; uden nogen som helst former for kant imo.

                            Hvad er perspektivet? At folk der hører klassisk musik skal til at forbinde OB med Carl Nielsen? At folk der kender Carl Nielsen skal til at forbinde ham med OB? Hey, OB bruger Carl Nielsen som indløbsmusik, lad os straks tage på stadion? Jeg kan ikke se andre argumenter for brugen af Carl Nielsen end at han er fynsk. Som på intet tidspunkt har haft nogen som helst forbindelse til OB. Men nu vil man så tvinge de to elementer sammen? Fint, hvis det lykkes; det tror jeg ikke det kommer til at gøre, men det skal ikke forhindre mig i at mene, at der ikke er mange rationelle argumenter for at bruge Carl Nielsen og kæde ham sammen med OB - andet end han er fynsk.

                            Sorry, men jeg har brug for lidt mere end det for at blive overbevist om, at det er den bedste idé ever.

                            Så jeg er egentlig ret ligeglad med, at du ikke har forståelse for, at jeg ikke kan se tiltaget fra flere perspektiver. Efter min mening er der faktisk ikke ret mange. Men du kunne måske fortælle mig, hvad de er.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Jeg synes også det er lidt tamt. Hvis man nu skal bruge Carl Nielsen, kan man vel lige så godt bruge noget med lidt mere schwung i. F.eks. 4. Symfoni.

                              http://youtube.com/watch?v=nZ5FmMp9aZk

                              Last edited by anglicantian; 12-07-2018, 18:22.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                                Ingen kan jo blive enige om alting. Så skal vi i hvert fald have gang i noget hjernevaskning alá Nordkorea. Jeg er personligt ikke selv helt oppe at ringe over numrene, men jeg står bag valget om, at det SKAL være et fynsk nummer, og at man følger sin strategi om, at tilføje så mange fynske værditilførelser omkring OB som muligt. For at blive i din restaurant-sammenligning, så er der jo netop et menukort, og her kan man så vælge det man bedst kan lide. Der findes sikkert mennesker som synes hele "menukortet" som OB tilbyder er genialt, men det er jo utopisk, at vi alle skal blive enige om alt.

                                OB tilbyder en pakke med med flere og flere fynske elementer, og så kan man vælge dem, som man holder mest af. Ingen tvinger folk til blåøjet at stå bag alle klubbens fynske tiltag.
                                Vrøvl.

                                Indløbsmusik skal netop samle; det nytter jo ikke, at jeg står og føler det stykke musik er kedeligt, mens en anden er fuldt ud begejstret. Vi skal begge være begejstret.

                                Jeg bilder mig selv ind, at det nye ikke kommer til at samle i nærheden af, hvad der hverken er intentionen eller som det gamle gjorde, i det store hele.

                                Det nytter ikke at OB tilbyder en pakke som mininum halvdelen synes er kedelig. Så har de nemlig ikke samlet; de har delt. Man skal vælge det, der samler flest muligt. Ellers giver det overhovedet ikke mening.

                                Og her handler det mest om udvalget. Der er, som sådan, ikke noget i vejen med at vælge noget fynsk; men så skal man også vælge noget, der samler.

                                Det gør de 3 numre overhovedet ikke, efter min mening.

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X