Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny indløbsmusik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ny indløbsmusik

    Er jeg den eneste der syntes dette er en ommer?

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/vaer-m...indloebsmusik/


    Men hvis jeg skulle vælge var det nummer 3

    #2
    Det er sgu pinligt.. Det skal være musik der liver tilskuerne op og ikke kedeligt klassisk musik.. Tilbage til vores gamle klassisk og eye of the tiger.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg
      Det er sgu pinligt.. Det skal være musik der liver tilskuerne op og ikke kedeligt klassisk musik.. Tilbage til vores gamle klassisk og eye of the tiger.
      Det var også min tanke. Jeg støtter rigtig meget af det de har gang i lige pt. Men dette er sgu en ommer

      Comment


        #4
        Jeg brækker mig, hvad bliver det næste en 5 årig kontrakt til Fellah fordi man alligevel ikke kunne finde andre

        Comment


          #5
          Er det første april?

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af eilman Se indlæg
            Det er sgu pinligt.. Det skal være musik der liver tilskuerne op og ikke kedeligt klassisk musik.. Tilbage til vores gamle klassisk og eye of the tiger.
            Jeg har det sådan ambivalent, synes det er fedt at vi gør noget der bare er os, personligt signalerer eye of the tiger Ikke OB for mig, men samtidig ved jeg sgu heller ikke lige hvor begejstret jeg er for de 3 der.

            For mig er det faktisk Kernkraft 400 der sådan er nu starter vi og får ligesom den der kampstemning helt op. Hvilket heller ikke bare er OB, men den sidder fast.

            Comment


              #7
              https://youtu.be/dnhVlu7ZAWA

              Comment


                #8
                Nr 3 Er egentlig okay. Men det er ikke deres bedste idé

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Er jeg den eneste der syntes dette er en ommer?

                  https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/vaer-m...indloebsmusik/


                  Men hvis jeg skulle vælge var det nummer 3

                  man græmmes!!! jeg vælger ingen af dem
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                  Comment


                    #10
                    Jeg kan egentlig meget godt lide ideen.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                      Jeg kan egentlig meget godt lide ideen.

                      Comment


                        #12
                        Fremragende idé og både nummer 1 og 3 er gode bud. Forstår ikke folk er så meget imod. Eye of The Tiger er noget af det mest ligegyldige og intetsigende i OB-sammenhæng og jeg har aldrig forstået hvorfor netop denne er blevet valgt - gjorde man ikke bare det fordi de andre også have en indløbssang?
                        Det her får os til at skille os ud og jeg kan ikke følge at det partout skulle være kedeligt fordi det er klassisk musik. Synes folk så også det er kedeligt at høre Champions League hymnen og Der Er Et Yndigt Land?

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                          man græmmes!!! jeg vælger ingen af dem
                          Hvorfor græmmes du?

                          Comment


                            #14
                            Er ikke begejstret, måske den tredje er acceptabelt...
                            Men frygter lidt at vi får en pink fluffy enhjørning som efterfølger af Victor som ny maskot.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Er ikke begejstret, måske den tredje er acceptabelt...
                              Men frygter lidt at vi får en pink fluffy enhjørning som efterfølger af Victor som ny maskot.
                              Hvad har klassisk musik med pink enhjørninger at gøre?

                              Comment

                              Working...
                              X