Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny indløbsmusik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Når vi nu inden for kort tid skal have: Ny træner, Ny sponsor, nye trøjer, ny maskot, ny fan koordinator, nyt stadion navn og ny indløbsmelodi så kunne man måske håbe på en ny sportsdirektør også
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      #47
      Det er som om folk ikke er bekendt med at OB prøver at kreere en fynsk identitet. OB har foretaget en lang række tiltag de seneste par år der skal være med til at samle byen og øen og den fynske identitet. Selvfølgelig er det logisk at OB skal gå ind til Carl Nielsen, noget der er tidsløst, der findes jo intet andet fynsk musik der har enten er æstestik pænt nok eller som har slået sig meget op på at være fra Odense/Fyn som f.eks. Århus og Helmig.

      Jeg nævner lige i flæng, alverdens tiltag:

      Carl Nielsen er Fynbo
      ENA der synger "OB-ForFan" sangen er fynbo
      Striberne er tilbage
      Albani i hannerne
      Opprioritering af Øens Hold projektet
      Benævnelse af hvilken klub egentalenterne kommer fra ved navneopråb
      #MitOB-kampagnen
      RMN-tribunen + citater

      Comment


        #48
        Kæft noget lort.......håber stadigt det er en joke

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
          Kæft noget lort.......håber stadigt det er en joke
          Forventeligt fra en bruger som kalder sig “Jesper Hansen ud” 😄

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
            Det er som om folk ikke er bekendt med at OB prøver at kreere en fynsk identitet. OB har foretaget en lang række tiltag de seneste par år der skal være med til at samle byen og øen og den fynske identitet. Selvfølgelig er det logisk at OB skal gå ind til Carl Nielsen, noget der er tidsløst, der findes jo intet andet fynsk musik der har enten er æstestik pænt nok eller som har slået sig meget op på at være fra Odense/Fyn som f.eks. Århus og Helmig.

            Jeg nævner lige i flæng, alverdens tiltag:

            Carl Nielsen er Fynbo
            ENA der synger "OB-ForFan" sangen er fynbo
            Striberne er tilbage
            Albani i hannerne
            Opprioritering af Øens Hold projektet
            Benævnelse af hvilken klub egentalenterne kommer fra ved navneopråb
            #MitOB-kampagnen
            RMN-tribunen + citater
            Så venter vi bare på at den nye maskot bliver Odenses lindorm😁

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
              Så venter vi bare på at den nye maskot bliver Odenses lindorm😁
              hmmm ser frem til at der bliver sunget "ormen skal danse"... den kan misforstås hvis man vil ;-)

              Comment


                #52
                Hvor kommer alt det her fra?
                Vi har set hvordan spillertunnelen pludseligt blev malet, navneopråb ved scoringer ændret, fikse tiltag på spillertrøjen, oprettelse af fanzone, saxofonspiller ved kampstart, og nu Carl Nielsen ved indløb, og det hele har ingen forankring i fanmiljøet, ikke det fjerneste. Fans er ikke blevet inddraget, man har på ingen måde orienteret sig. Det er der miseren ligger: man forsøger at skabe en kultur uden det en kultur udgøres af, nemlig mennesker. Det er dømt til at fejle.

                Comment


                  #53
                  Jeg er selv lidt splittet, og troede ærlig talt det måtte være 1 April, men jeg kan mærke at idéen vokser på mig. Dog er det svært for mig lige at mærke om nogle af dem er rigtige?

                  Har man f.eks. set A Clockwork Orange ville man se at klassisk musik kan fungere glimrende som stemningsskabene.

                  Jeg hælder til at en del af de utilfredse er nogle sure gamle technotrampere ;) ;)
                  Tidligere diskussioner om lignende i OB sammenhæng har vist at musiksmag er en meget individuel ting, så at blive enige om noget nyt vil aldrig være en vindersag

                  Comment


                    #54
                    Ej, nej, nej. Hvor er det dog bare desperat. Hold nu kæft, hvor er det en dum idé. Hvad fanden er det for noget at bruge tid på? Jeg ville godt nok gerne være en flue på væggen, når de idéudvikler. Hvis man beslutter at afsætte tid til sådan et tiltag, må de forslag de sorterer fra godt nok være ringe.
                    Jeg forudser det nu, snart kommer der en eller anden klovn og underholder i pausen, de har allerede hevet en gademusikant ind med en saxofon. R.I.P det OB folk blev forelsket i.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Liam1 Se indlæg
                      Ej, nej, nej. Hvor er det dog bare desperat. Hold nu kæft, hvor er det en dum idé. Hvad fanden er det for noget at bruge tid på? Jeg ville godt nok gerne være en flue på væggen, når de idéudvikler. Hvis man beslutter at afsætte tid til sådan et tiltag, må de forslag de sorterer fra godt nok være ringe.
                      Jeg forudser det nu, snart kommer der en eller anden klovn og underholder i pausen, de har allerede hevet en gademusikant ind med en saxofon. R.I.P det OB folk blev forelsket i.
                      Jeg ved selvfølgelig ikke med dig. Men det var altså ikke Eye of the Tiger det gjorde mig forelsket i OB..

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        Hvor kommer alt det her fra?
                        Vi har set hvordan spillertunnelen pludseligt blev malet, navneopråb ved scoringer ændret, fikse tiltag på spillertrøjen, oprettelse af fanzone, saxofonspiller ved kampstart, og nu Carl Nielsen ved indløb, og det hele har ingen forankring i fanmiljøet, ikke det fjerneste. Fans er ikke blevet inddraget, man har på ingen måde orienteret sig. Det er der miseren ligger: man forsøger at skabe en kultur uden det en kultur udgøres af, nemlig mennesker. Det er dømt til at fejle.
                        Havde forgængerne til alle de tiltag du nævner forankelse i fanmiljøet? Var de ikke også ting der enten kom tilfældigt eller blev besluttet ovenfra, og som i højere eller mindre grad er blevet succeser alligevel? Kan OB virkelig aldrig tillade sig at tage en beslutning angående stadionoplevelsen uden at lade fansene få det sidste ord? Og hvem bestemmer hvilke fans der så skal bestemme? Folk har jo fx tydeligvis vidt forskellige ønsker til hvad der er rigtigt som indløbsmusik, så hvordan skal man nogensinde komme frem til en beslutning, hvis alle skal høres?

                        Comment


                          #57
                          [QUOTE=Liam1;150194]Ej, nej, nej. Hvor er det dog bare desperat. Hold nu kæft, hvor er det en dum idé. Hvad fanden er det for noget at bruge tid på? Jeg ville godt nok gerne være en flue på væggen, når de idéudvikler. Hvis man beslutter at afsætte tid til sådan et tiltag, må de forslag de sorterer fra godt nok være ringe.
                          Jeg forudser det nu, snart kommer der en eller anden klovn og underholder i pausen, de har allerede hevet en gademusikant ind med en saxofon. R.I.P det OB folk blev forelsket i.[/QUOTE]

                          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                          Jeg ved selvfølgelig ikke med dig. Men det var altså ikke Eye of the Tiger det gjorde mig forelsket i OB..
                          Er der nogen, der har påstået det?

                          Comment


                            #58
                            [QUOTE=Liam1;150199]
                            Oprindeligt indsendt af Liam1 Se indlæg
                            Ej, nej, nej. Hvor er det dog bare desperat. Hold nu kæft, hvor er det en dum idé. Hvad fanden er det for noget at bruge tid på? Jeg ville godt nok gerne være en flue på væggen, når de idéudvikler. Hvis man beslutter at afsætte tid til sådan et tiltag, må de forslag de sorterer fra godt nok være ringe.
                            Jeg forudser det nu, snart kommer der en eller anden klovn og underholder i pausen, de har allerede hevet en gademusikant ind med en saxofon. R.I.P det OB folk blev forelsket i.[/QUOTE]



                            Er der nogen, der har påstået det?
                            Det har du vel indirekte, siden en ny indløbssang åbenbart er lig med døden for det OB du forelskede dig i. Hvad er ellers din pointe?

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Liam1 Se indlæg
                              Ej, nej, nej. Hvor er det dog bare desperat. Hold nu kæft, hvor er det en dum idé. Hvad fanden er det for noget at bruge tid på? Jeg ville godt nok gerne være en flue på væggen, når de idéudvikler. Hvis man beslutter at afsætte tid til sådan et tiltag, må de forslag de sorterer fra godt nok være ringe.
                              Jeg forudser det nu, snart kommer der en eller anden klovn og underholder i pausen, de har allerede hevet en gademusikant ind med en saxofon. R.I.P det OB folk blev forelsket i.
                              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                              Det har du vel indirekte, siden en ny indløbssang åbenbart er lig med døden for det OB du forelskede dig i. Hvad er ellers din pointe?
                              Okay, det var så åbenbart ikke nok at markere det med fed.. Hvis OB tager skridtet videre end gademusikanten og hiver en pauseklovn ind, så dør det OB, jeg forelskede mig i. Jeg ved simpelthen ikke, hvordan jeg skal forklare det tydeligere?

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Liam1 Se indlæg
                                Okay, det var så åbenbart ikke nok at markere det med fed.. Hvis OB tager skridtet videre end gademusikanten og hiver en pauseklovn ind, så dør det OB, jeg forelskede mig i. Jeg ved simpelthen ikke, hvordan jeg skal forklare det tydeligere?
                                Er der ikke lidt langt fra klassisk indløbsmusik til gademusikanter og pauseklovn - er det ikke sådan cirka diametrale modsætninger?

                                Comment

                                Working...
                                X